سبد خرید
دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies

کتاب College Writing For Dummies

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies که یکی از بهترین کتاب‌های آموزش رایتینگ زبان انگلیسی است قرار داده شده است. این کتاب اصول رایتینگ را به طور کامل و ساده برای علاقه‌مندان بازگو می‌کند و اطلاعات لازم برای نوشتن مقالات دانشگاهی را به صورت اصولی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.  اگر قصد نوشتن مقاله انگلیسی را دارید و با این کار چندان آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم College Writing For Dummies را مطالعه نمایید. برای دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies، این مطلب را تا انتها همراهی کنید.

معرفی  کتاب College Writing For Dummies

College Writing For Dummies کتابی است که به دانشجویان دانشگاهی و افرادی که به نوشتن در محیط دانشگاهی علاقه دارند، کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود دهند و نگارش مقالات، گزارش‌ها و انواع متون دانشگاهی را بهتر فهمیده و اجرا کنند.

این کتاب، همانند بسیاری از کتب مجموعه For Dummies، به زبانی ساده و قابل درک نوشته شده است و به صورت جامع به موضوعات مختلف نگارش پرداخته و نکات کلیدی را برای نوشتن موفق در محیط دانشگاهی مطرح می‌کند. این کتاب ممکن است به موضوعاتی مانند تشکیل پاراگراف‌ها، ساختار مقالات، استفاده از منابع و مراجع، توسعه ایده‌ها و اجرای تحقیقات بپردازد.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

نویسندگان این کتاب ممکن است از متخصصان و اساتید دانشگاه باشند که تجربه در تدریس و ارائه مشوره در زمینه نگارش دانشگاهی دارند. کتاب College Writing For Dummies به دانشجویان و افرادی که به نوشتن در محیط دانشگاهی نیاز دارند، کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری خود را تقویت کرده و به نوعی راهنمایی جامع برای نوشتن موفق در دانشگاه فراهم کند. اگر به تقویت مهارت‌های نوشتاری خود در محیط دانشگاهی علاقه دارید، این کتاب می‌تواند یک منبع مفید باشد

ویژگی‌های کتاب College Writing For Dummies

دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies یک انتخاب ایده‌آل برای نوشتن مقالات انگلیسی است. با مطالعه این کتاب، نکات گرامری زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید و با ساختار مقاله، سبک نوشتن در انگلیسی و ترکیب‌بندی جملات آشنا می‎شوید. دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies به شما کمک می‎کند تا مقالات خود را بازنگری کنید و مطالب را اصلاح نمایید.

  • توضیحات  شفاف و کاربردی
  • آموزش گرامری مورد نیاز برای نوشتار
  • توضیحات حرفه ای برای قیمت های دستوری زبان
  • آموزش نوشتار رسمی و غیر رسمی
ویژگی‌های کتاب College Writing For Dummies
ویژگی‌های کتاب College Writing For Dummies

دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies هر آن‌ چیزی که برای نوشتن یک مقاله نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. مطالب آموزشی و تکنیک‎های مطرح شده در کتاب College Writing For Dummies به گونه‌ایست که برای افراد غیر بومی نیز مناسب می‌باشد. در واقع با مطالعه این کتاب می‌توانید خود را به چالش بکشید و مقالات انگلیسی خوبی بنویسید.

دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies

دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب College Writing For Dummies

دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می‎گیرد. هر فصل کتاب به طور مجزا به یک بحث می‌پردازد و جزئیات نوشتن یک مقاله دانشگاهی را از ابتدا در اختیار شما قرار می‎‌دهد. پس از دانلود رایگان کتاب  College Writing For Dummies، مطالعه را از فصل اول شروع کنید و قدم به قدم با آن پیش بروید تا بتوانید مقالاتی حرفه‌ای بنویسید.

در سه فصل آخر دانلود رایگان کتاب College Writing For Dummies نیز نکاتی برای پیدا کردن منابع، بهبود نوشتن و چگونگی اصلاح مقالات مطرح شده است. یک فصل از کتاب نیز به افراد غیر بومی اختصاص  دارد و نکات مهم برای نوشتن بهتر را به آن‌ها گوشزد می‎کند. همچنین دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS را اینجا انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون. به امید موفقیت شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *