سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

امتیاز post

در این صفحه درباره دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS و تمامی نکات کلیدی مربوط به این کتاب قرار داده شده است. همچنین تمامی روش های کلیدی برای بالا بردن سطح زبان انگلیسی در آیلتس در این کتاب گنجانده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS ]h چاپ چهارم

دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS چاپ سوم

پس از دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS آن را از فایل زیپ خارج کرده و مورد استفاده قرار دهید. مجموعه ایران بریتانیا تمامی کتاب منابع آزمون آیلتس را به صورت دانلود رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار داده است لذا برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

توضیحات مختصر درباره کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

کتاب “Check Your Vocabulary for IELTS” یک منبع آموزشی است که به طراحی و ارتقاء دایره واژگان شما برای آزمون IELTS (سیستم تست جهانی زبان انگلیسی) کمک می‌کند. این کتاب به شما امکان می‌دهد تا واژگان مرتبط با موضوعاتی که در آزمون IELTS پوشش داده می‌شود، را بهبود دهید و درک بهتری از کلمات و اصطلاحات مورد استفاده در آزمون را پیدا کنید.

از ویژگی‌های اصلی این کتاب عبارتند از:

درس‌های مرتب و متنوع

کتاب به چندین درس تقسیم شده است و هر درس به موضوعات مختلف مرتبط با آزمون IELTS پرداخته است. این موضوعات از درک متون تا مهارت‌های شنیداری و سخنرانی و نوشتاری متنوعی را شامل می‌شوند.

تمرین‌های متعدد

هر درس دارای تمرین‌های گوناگونی برای تقویت واژگان و مهارت‌های زبانی شما می‌باشد. این تمرین‌ها شامل تکالیف متنوعی مثل تطابق کلمات، تکمیل جملات و تمرین‌های چند گزینه‌ای هستند.

واژگان مرتبط با سطوح IELTS

کتاب به شما واژگانی را آموزش می‌دهد که برای موفقیت در آزمون IELTS مهم هستند. این واژگان به تفکیک سطوح آموزش داده می‌شوند تا شما بر اساس نیاز خود بتوانید مطالب را مطالعه کنید.

مثال‌ها و توضیحات مفهومی

کتاب همراه با مثال‌ها و توضیحات مفهومی برای کمک به درک بهتر واژگان و کاربرد آنها آموزش داده است.

Check Your Vocabulary for IELTS به عنوان یک کتاب مفید برای تقویت دایره واژگان و آمادگی برای آزمون IELTS توصیه می‌شود و بسیاری از دانشجویانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند از آن بهره می‌برند.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

این کتاب در 2 سطح برای بالا رفتن لغات عمومی و تخصصی طراحی شده است که در بخش اول تا ابتدای صفحه 58 برای تقویت زبان عمومی و از 59 الی ابتدای صفحه 106 برای تقویت زبان تخصصی برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس بسیار موثر است.

بعد از بخش واژگان این کتاب به بخش های دیگر که اسپیکینگ و لیسنینگ می باشد وارد می شود و تقویت گرامر و همچنین تقویت بخش درک مطلب را میتوان اشاره کزد.

ویژگی های کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

از ویژگی های برجسته این کتاب که اساتید بسیاری این کتاب را توصیه کرده اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لغات حرفه ای و دسته بندی شده
  • آموزش گرامر حرفه ای و کاربردی
  • تست های طبقه بندی شده برای آزمون
  • تقویت درک مطلب
  • توضیح روان و مختصر
ویژگی های کتاب Check Your Vocabulary for IELTS
ویژگی های کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

تمامی موارد بالا به صورت کاملا حرفه ای در این کتاب قرار داده شده است. دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS در قسمت زیر قرار داده شده است که دانلود بفرمایید.

نحوه مطالعه کتاب Check Your Vocabulary for IELTS

پس از دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS ابتدا هر درس گرامر مربوط به درس را مطالعه کرده سپس به بخش ریدینگ را مطالعه کرده و لغاتی که برای شما مشکل است استخراج کنید. هر لغتی که جدید می باشد در این کتاب با دقت گوش دهید.  برای تسلط این کتاب حتما کتاب کاری که به همراه کتاب آورده شده است را با دقت مطالعه کنید تست های مربوطه هر بخش را حل کرده تا به تسلط کافی برسید. دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS برای افرادی مناسب است که سعی شروع زبان انگلیسی به صورت حرفه ای دارند. همچنین برای دانلود کتاب American English file starter اینجا کلیک کنید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

1 comments

  1. من خیلی دنبال این کتاب گشتم. مرسی که رایگان قرار دادین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *