سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Barron's Essential Words for the GRE

کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

4/5 - (2 امتیاز)

اگر قصد شرکت در آزمون GRE را دارید، باید منابع مناسب این آزمون را مطالعه کنید. دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE یکی از بهترین منابع برای شرکت در آزمون GRE  است. این کتاب دایره واژگان زبان‌آموز را تقویت کرده و در درک بهتر لغات به او کمک می‌کند. برای دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

لینک دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

کتاب Barron’s Essential Words for the GRE یک منبع مفید برای آمادگی در آزمون GRE (یا آزمون تخصصی تجزیه و تحلیل تخصصی) است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا لغات کلیدی و مهمی که برای موفقیت در آزمون GRE لازم است، یاد بگیرید.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

در زیر چند ویژگی اصلی این کتاب ذکر شده است:

لغات مهم

این کتاب بیش از 800 لغت مهم و کلیدی را برای آزمون GRE معرفی می‌کند. این لغات بر اساس تجزیه و تحلیل تاریخی آزمون GRE انتخاب شده‌اند.

تعریف‌ها و مثال‌ها

هر لغت با تعریف و مثال‌های جملاتی که از آن لغت استفاده شده است، همراه است. این مثال‌ها به شما کمک می‌کنند تا معنی و استفاده درست از هر لغت را درک کنید.

تمرینات و تست‌ها

در انتهای هر بخش کتاب، تمرینات و تست‌هایی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا مهارت‌های خود در استفاده از لغات را تمرین کنید و آمادگی خود را برای آزمون افزایش دهید.

راهنمای آزمون GRE

این کتاب شما را با ساختار و سبک آزمون GRE آشنا می‌کند و نکات مفیدی در مورد چگونگی پاسخ‌دهی به سوالات و مدت زمان مخصوص هر بخش آزمون را ارائه می‌دهد.

نکات و راهکارهای مفید

Barron’s Essential Words for the GRE نکات و راهکارهایی را برای بهبود مهارت‌های زبانی شما و افزایش نمره GRE ارائه می‌دهد.

این کتاب یک منبع ارزشمند برای داوطلبانی است که به دنبال آمادگی برای آزمون GRE هستند و می‌خواهند مهارت‌های زبانی خود را بهبود دهند.

کتاب Barron’s Essential Words for the GRE توسط انتشارات بارونز چاپ شده و بخش‌های زیر را شامل می‎شود:

  • معرفی
  • پیش آزمون
  • برنامه‌های مطالعاتی پیشنهادی
  • 300 کلمه GRE با فرکانس بالا
  • کلمات ضروری برای GRE
  • نقد و بررسی: 300 کلمه GRE با فرکانس بالا
  • نقد و بررسی: کلمات ضروری برای GRE
  • پسوندهای رایج
  • پس آزمون
  • پاسخنامه
  • جمع‌بندی

ویژگی‌های کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE پرتکرارترین واژگان آزمون‌های قبلی GRE را به مخاطبان خود معرفی می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‎های دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE بخش پیش‌آزمون آن است. پیش‌آزمون تعدادی سوال از لغات جدید مطرح می‌کند و از مخاطب می‌خواهد تا با پاسخ دادن به این سوالات، سطح فعلی زبان خود را بسنجد.

ویژگی‌های کتاب Barron's Essential Words for the GRE
ویژگی‌های کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

در بخش بعدی واژگان جدید به همراه معنی‌شان به مخاطب معرفی می‎شوند. هر واژه با یک یا دو مثال ارائه می‎گردد تا مخاطب درک و فهم درستی از آن پیدا کند و به خوبی مسلط شود. در انتهای هر درس که دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE نیز تعدادی تمرین برای یادگیری بیشتر ارائه شده است. پاسخ تمرینات در انتهای کتاب، بخش پاسخنامه، موجود است.

پس از اتمام دروس و آموزش کامل لغات، آزمون دیگری با عنوان پس‌آزمون ارائه شده است. این آزمون به  زبان‌آموز کمک می‌کند تا میزان تسلط و یادگیری خود را بسنجد و برای آزمون اصلی آماده شود.

نحوه مطالعه کتاب Barron’s Essential Words for the GRE

دانلود رایگان کتاب Barron’s Essential Words for the GRE به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‌گیرد. مطالعه را از بخش اول آغاز کنید و به ترتیب پیش بروید. بخش پیش ‎آزمون را مطالعه کنید و به سوالات به دقت پاسخ دهید. مهم نیست چند واژه را میدانید یا به چند سوال درست جواب می‌دهید. پیش‌آزمون به شما کمک می‌کند تا با واژگان GRE تا حدی آشنا شوید. علاوه بر این، با مطالعه پیش‌آزمون این فرصت را دارید که سطح فعلی زبانتان را بشناسید و پس از مطالعه کتاب و یادگیری لغات جدید، میزان پیشرفت خود را بسنجید.

در مرحله بعد به سراغ واژگان جدید بروید و سعی کنید تمرینات مربوط به هر بخش را نیز به طور کامل انجام دهید تا به خوبی مسلط شوید. جواب‌های خود را با پاسخنامه انتهای کتاب مقایسه کنید و اشتباهاتتان را برطرف نمایید. زمانی که حس کردید لغات را به خوبی یاد گرفته‌اید، پس‌آزمون را انجام دهید. اگر کتاب را به‌ خوبی و بادقت مطالعه کنید، متوجه پیشرفت سطح زبانتان می‌شوید و نمره خوبی در آزمون کسب می‌کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *