سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS

دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS قرار گرفته شده است و همچنین اهمیت مطالعه این کتاب و نحوه مطالعه برای داوطلبین آزمون آیلتس و یا تافل توضیح داده شده است لذا تمامی داوطلبینی که قصد دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS را دارند تا انتهای این مقاله همراه ما باشند و تمامی فایل ها را تا انتهای صفحه دانلود بفرمایند.

توضیح مختصری از کتاب Ace the IELTS

این کتاب برای زبان آموزانی به چاپ رسیده است. که هدفشان کسب نمره بالا درآزمون آیلتس است. نویسنده این کتاب Simon Braverman  نکات ضروری را در  66 صفحه با زبانی ساده و روان برای داوطلبان توضیح داده است. آقای براور من یکی مدرسین آزمون آیلتس می باشد که با شناسیایی نقاط ضعفت تمامی کاربران در تمامی نقاط دنیا کتابی در این زمینه چاپ کرده است. این کتاب به طورت اختصاصی برای آیلتس جنرال می باشد اگر چه که همین نویسنده کتاب های دیگری در زمینه آیلتس اکادمیک نیز به چاپ رسانده است.

کتاب Ace the IELTS  با هدف شناخت کلی آزمون آیلتس و پاسخ گویی به سوالات در کوتاه ترین زبان کمک خواهد کرد.

در بخش اول این کتاب به  شما اطلاعاتی  کامل درمورد آزمون آیلتس داده می شود. مثلا این آزمون از چه بخش هایی تشکیل شده است. چه مدت زمان داوطلبان برای پاسخ گویی به هر بخش نیاز خواهند داشت. دربخش های بعدی مهمترین مطالبی را که نیاز دارید. برای شما توضیح داده شده است.

ویژگی های بی نظیر کتاب Ace the IELTS

  • بیان مطالب به صورت ساده و روان
  • شناساندن انواع سوالات و راه های پاسخ گویی به زبان آموزان
  • شناسایی تمام چهارچوب هایی که در آزمون آیلتس وجود دارد
  • کمک به کسب بالاترین نمره در کوتاه ترین زمان
ویژگی های بی نظیر کتاب Ace the IELTS
ویژگی های بی نظیر کتاب Ace the IELTS

آزمون آیلتس علاوه بر نیاز به توانایی بالایی در لغات و تسلط بر گرامر را می طلبد نیاز به چندین فاکتور دیگر دارد که این کتاب این فاکتورها را برای شما تامین میکند برای مثلا بالا بردن سرعت عمل داوطلب در آزمون آیلتس و همچنین استفاده زمان تعلق گررفته به سوال و ارائه استراتژی برای حل کرددن هر سوال که این کتاب در این موارد بی نظیر شاید بی رقیب می باشد.

دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS به صورت کامل

دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS ترجمه فارسی

تمامی کاربرانی که دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS نجام دادند حتما فایل ها را از حالت فشرده خارج کنند و اگر رمز برای باز کردن فایل از شما خواسته شد iranbriish.ir در قسمت مورد مظر قرار دهید

نحوه مطالعه کتاب Ace the IELTS

بعد از دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS شما فایل کتاب ترجمه را با دقت مطالعه کنید و طبق همان برنامه ای که در کتاب ترجمه توضیح داده شده است کتاب Ace the IELTS را مطالعه کنید سعی کنید زمان بندی خود را با آنچه در کتاب آورده شده است تنظیم کنید و همچنین در کتاب Ace the IELTS روش های نوین تست زدن آیلتس جنرال توضیح داده شده است.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *