سبد خرید
دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها با 2 زبان

دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها با 2 ترجمه

3.7/5 - (36 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها به 2 زبان اصلی انگلیسی و فارسی قرار گرفته شده است. از مزایای این کتاب میتوان به نشان دادن مسیر موفقیت دانسته شود. حتما برای دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها تا انتهای صفحه با ما همراه باشید.

دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها زبان اصلی انگلیسی و فارسی

دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها زبان انگلیسی

دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها زبان فارسی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب 5 صبحی ها

کتاب 5 صبحی‌ها (The 5 AM Club) نوشته‌ی رابین شارما است. این کتاب یک کتاب توسعه شخصی و انگیزشی است که به خوانندگان راهکارها و اصولی را برای بهبود زندگی شخصی و حرفه‌ای خود ارائه می‌دهد. نویسنده در این کتاب به تأکید بر اهمیت روال‌ها، مهارت‌ها و سبک زندگی صبحانه پرداخته است.

داستان کتاب درباره سه شخص است که تصمیم می‌گیرند با شروع روز در ساعت پنج صبح، به عنوان “5 صبحی‌ها”، عادات و رویه‌هایی که زندگی‌شان را بهبود خواهد داد، ایجاد کنند. در این مسیر، اصولی مرتبط با تغییر روال‌های صبحانه، تمرین‌های جسمانی، تفکر مثبت و توسعه‌ی شخصی را فرا می‌گیرند.

نویسنده در این کتاب به موارد زیر تاکید می‌کند:

ساعت 5 صبح بهترین زمان

نویسنده معتقد است که ساعت 5 صبح بهترین زمان برای شروع روز است و باعث افزایش بهره‌وری و انرژی در طول روز می‌شود.

سه ایستگاه اصلی

کتاب به سه ایستگاه اصلی اشاره دارد که شامل “قلب” (سلامت جسمی و روحی)، “ذهن” (تفکر مثبت و آگاهی) و “صرفاً” (عملکرد و عمل به اهداف) هستند.

قانون 20/20/20

این قانون به اختصار به اهمیت تخصیص 20 دقیقه به تمرینات جسمانی، 20 دقیقه به مطالعه و 20 دقیقه به تأمل اشاره دارد.

اصول تفکر مثبت

نویسنده به اهمیت تفکر مثبت و تأثیر آن بر زندگی انسان‌ها می‌پردازد.

روال‌های صبحانه

کتاب به اهمیت روال‌های صبحانه در تنظیم روز و بهبود بهره‌وری اشاره دارد.

داستان نهایی

در پایان کتاب، نویسنده داستان نهایی را ارائه می‌دهد که مربوط به تحولات و تغییراتی است که شخصیت‌ها در مسیر بهبود زندگی‌شان تجربه می‌کنند.

کتاب “5 صبحی‌ها” به عنوان یک منبع انگیزشی و توسعه شخصی، مخصوصاً برای کسانی که به دنبال بهبود سبک زندگی و بهره‌وری خود هستند، مورد توجه قرار گرفته است.

مختصری درباره کتاب 5 صبحی ها

دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها که در این صفحه قرار رفته است را آقای شارما در طول بیش از 4 سال نوشته است. اکثر موراد ذکر شده در این کتاب در قالب داستان های جذاب بیان شده است. سبک این کتاب را بسیاری از افرار در زمینه کتاب های همیاری و خود پرورشی دسته بندی کرده اند. در این کتاب ها با مثال ها و داستان های گوناگون نوسنده نشان میدهد که یک فرد چگونه می تواند در زمینه تنها با سحرخیز شدن بتواند به راحتی به سلامت روحی و جسمی و همچنین دستیابی بسیاری از انرژهای مثبت زندگی داشته باشد.

سه شخصیت اصلی داستان که یکی از آن ها یک فرد کارآفرین که از زندگی و کار خود نا امید می باشد و یک هنرمند که همه چیز را در زندیگی خود از دست داده است و اما یک فرد بسیار ثروتمند که برخلاف دو دوست دیگر خود از شرایط بسیار بهتری برخوردار است. دوست سوم که بسیار ثروتمند است تمامی تجربیات خود را در قالب داستان در اختیار دو دوست ورشکسته خود قرار می دهد و آنها را برای مقابله با مشکلات آماده میکند.

ویژگی های کتاب 5 صبحی ها

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تازگی با کتاب 5 صبحی ها و یا باشگاه 5 صبحی ها آشنا شده اید حتما دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها را انجام دهید چونکه:

  • بیان مشکلات روزمره در این کتاب
  • شباهات مشکلات به مشکلات زندگی ما
  • بیان راهکارهای جذاب و ساده
  • واقعگرایی بسیار جذاب در کتاب
  • سبک داستان وار کتاب
  • پیشرفت و سلامتی روح و جسم انشان در قالب سحرخیزی
ویژگی های کتاب 5 صبحی ها
ویژگی های کتاب 5 صبحی ها

در این کتاب جملات بسیار تاثرگذاری برای افادی که کارهای خود را هر روز به روز دیگر موکول میکنند بسیان شده است که در اینجا به برخیاز صحبت ها اشاره میکنیم:

  • تمامی تغیرات در ابتدا سخت است اما در میانه راه بسیار آشفته و در انتهای راه بسیار زیبا و جذاب جلوه خواهد داد.
  • یادتان نرود انسان های حرفه ای روزی مبتدی بوده اند و شما نیز روزی حرفه ای خواهید شد.
  • سایه شک و تردید در گرمای اعتماد و پشتکار نمود میکند
  • صبحت کافیست همین امروز زندگی خودت را با کاهایی که انجام میدهی تغییر بده.
  • کارهایی کوچکی که امروز انجام میدهی فردا برای تو تغییرات بزرگ را به ارمغان خواهد آورد.

نحوه مطالعه کتاب 5 صبحی ها

پس از دانلود رایگان کتاب 5 صبحی ها آن را از حالت فشرده خارج کرده و شروع به مطالعه کنید.

مطالعه کتاب 5 صبحی‌ها ممکن است به شیوه‌های مختلف انجام شود، اما اینجا چند راهنمایی برای مطالعه مؤثر این کتاب را ارائه می‌دهم:

پیش‌خوانی

پیش از شروع مطالعه کتاب، بهتر است با مقدمه و فهرست مطلب آشنا شوید تا با محتوا و ساختار کتاب آشنا شوید.

زمان مطالعه

تلاش کنید زمان‌های مشخصی را برای مطالعه این کتاب در نظر بگیرید. این ممکن است شامل قسمت‌هایی از صبح، زمان‌های بیشتر در دوره‌های آرام‌تر روز یا حتی شب باشد.

خلق محیط مناسب

برای مطالعه، یک محیط آرام و بی‌صدا ایجاد کنید که به شما امکان تمرکز بیشتر را می‌دهد.

تمرکز و حضور

هنگام مطالعه، تمرکز کامل خود را به کتاب اختصاص دهید و از انحراف‌ها و مخلوط شدن ذهن با مسائل دیگر جلوگیری کنید.

یادداشت‌برداری

هنگام خواندن، نکات کلیدی، اصول مهم و توصیه‌ها را یادداشت برداری کنید. این کمک می‌کند که مفاهیم مهم را بهتر درک کنید و بتوانید به آن‌ها برگردید.

تفکر و تأمل

بعد از خواندن هر فصل یا قسمت، کمی زمان بگذارید تا محتوای آن را تأمل کنید و به ارتباط با زندگی شخصی‌تان درآورید.

اجرای مفاهیم

تلاش کنید مفاهیم و اصولی که از کتاب یاد می‌گیرید، را در زندگی واقعی‌تان اجرا کنید. به عنوان مثال، تنظیم ساعت زنگ‌خوردار برای ساعت 5 صبح، اجرای تمرین‌های جسمانی یا تجربه تمرین تفکر مثبت.

بحث و بررسی

اگر امکان دارد، مطالعه کتاب را با دوستان یا افراد دیگر به اشتراک بگذارید تا بتوانید نقد و بررسی‌های مختلف در مورد محتوای کتاب داشته باشید.

بهره‌وری تا حد ممکن

سعی کنید اصول و تکنیک‌های موجود در کتاب را بهره‌وری کنید و آن‌ها را به بهبود زندگی خود اعمال کنید.

خواندن مکرر

در صورت تمایل، می‌توانید کتاب را چندین بار مطالعه کنید تا اصول و مفاهیم آن به صورت عمیق‌تر درک شوند.

نکته‌ی مهم این است که مهمترین مرحله، اجرای عملی مفاهیم و اصول مطالعه شده در زندگی‌تان است. به عنوان یک کتاب توسعه شخصی، هدف اصلی آن تحول و بهبود شخصیت و زندگی شماست. اگر به دنیاب کتاب های معروف زبان انگلیسی هستید میتوانید دانلود رایگان کتاب اثر مرکب را انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

6 comments

  1. مصطفی سیدابادی

    کتاب خیلی خوبی عالی

  2. خادمی مجید

    خریدکتاب ۵صبحی معجزه

  3. کتاب خوبی هست مطالعش مفیده

    1. مبینا اسماعیلی

      2 بار این کتاب خوندم به همه پیشنهاد میکنم.

  4. کتاب عالی است

    1. با تشکر از بیان نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *