سبد خرید
دانلود رایگان کتاب 1100 لغات ضروری

دانلود رایگان کتاب 1100 لغات ضروری

امتیاز post

دانلود رایگان کتاب 1100 که یکی از معروف‌ترین کتاب‎های آموزشی زبان انگلیسی برای یادگیری لغات است. این کتاب برای سطوح متوسط به بالا طراحی شده و بیشتر به معرفی لغات آکادمیک می‎پردازد. دانلود رایگان کتاب 1100 برای افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان، مانند تافل یا آیلتس را دارند بسیار مناسب بوده و پیشنهاد می‌شود. برای دانلود رایگان کتاب 1100 این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب 1100 لغات ضروری

کتاب 1100 Words You Need to Know یکی از اصلی‎ترین منابع لغات زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی است. این کتاب توسط انتشارات بارونز و برای سطوح متوسط رو به بالا منتشر شده است. کتاب 1100 بارونز  بیش از 45 سال است که چاپ می‎شود و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش لغت زبان انگلیسی در سراسر دنیا می‌باشد.

کتاب 1100 لغات را به 46 بخش تقسیم کرده است و از مخاطب می‎خواهد تا هر هفته یک بخش از این کتاب را به اتمام برساند. هر بخش از کتاب 20 لغت را آموزش می‌دهد و دارای 4 اصطلاح نیز می‎باشد. کتاب1100 Words You Need to Know بر روی  لهجه امریکن تمرکز دارد.

ویژگی‌های کتاب 1100

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانلود رایگان کتاب 1100 دسته‌بندی لغات آن است. این کتاب لغات را در 46 هفته دسته‌بندی کرده و برای هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح را در نظر گرفته است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده انتظار می‌رود مخاطب روزی 5 کلمه را به خاطر بسپرد و سپس تمرینات مربوط به آن هفته را انجام دهد.

ویژگی‌های کتاب 1100
ویژگی‌های کتاب 1100

کتاب 1100، لغات را در قالب یک متن آموزش می‌دهد تا یادگیری آن برای زبان‌آموز راحت‌تر باشد. متن‎های کتاب از رمان‌های معروف، نمایشنامه‌ها، شعرها، سرمقاله‌ی روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی گرفته‌ شده‌اند و جذاب و مفید هستند. در انتهای هر درس نیز چند تمرین برای یادگیری بیشتر آورده شده است.  تمرینات کتاب متنوع هستند و به صورت جای خالی، تستی و غیره ارائه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های دانلود رایگان کتاب 1100 می‌توان به استفاده از اصطلاحات رایج زبان انگلیسی در متن درس اشاره کرد. با این کار، زبان‌آموز این فرصت را دارد که در کنار یادگیری لغات، رایج‌ترین اصطلاحات را نیز بیاموزد و آن‌ها را به خاطر بسپارد.

دانلود رایگان کتاب 1100 لغات ضروری

دانلود رایگان کتاب 1100 لغات ضروری

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب 1100

دانلود رایگان کتاب 1100 به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‌گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را شروع نمایید. سعی کنید طبق برنامه‌ریزی کتاب پیش بروید و هر روز 5 کلمه را به خاطر بسپارید. در این صورت می‌توانید در مدت 46 هفته کتاب را به پایان برسانید و دایره واژگان خود را افزایش دهید.

نویسندگان کتاب توصیه می‌کنند برای دریافت نتیجه بهتر، 15 دقیقه زمان به مطالعه اختصاص دهید. این کار را چند مرتبه در روز تکرار کنید تا خسته نشوید و از مطالعه خود لذت ببرید. تمرین‌های پایانی هر درس به شما کمک می‌کند تا کلمات را به خوبی یاد بگیرید و با تکرار کردن، برای همیشه به خاطر بسپارید. برای تمرین‌ها به اندازه کافی وقت بگذارید و اشکالاتتان را برطرف کنید تا بهترین نتیجه را از دانلود رایگان کتاب 1100 دریافت کنید.

همچنین با دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS سطح زبان خود را ارتقا دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *