سبد خرید
دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating به 2 زبان

دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating به 2 زبان

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating که یک کتاب آموزشی به زبان انگلیسی می باشد قرار گرفته شده است. این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال مذاکرات شغلی و کاری هستند. اگر در حوزه‌های تجاری در سطح بین‌الملل فعالیت می‏‎کنید و قصد دارید مذاکرات شغلی خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، کتاب مذاکره Negotiating را مطالعه نمایید. برای دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب مذاکره Negotiating

مذاکره‌ی خوب یکی از مهم‌ترین مواردی است که در موقعیت‌های تجاری به کارتان می‌آید و باعث موفقیتتان می‏شود. در یک معامله تجاری باید بتوانید شرایط را به خوبی برای مشتری بیان کنید و با او به توافق برسید. میزان توانایی شما در این کار بسیار مهم است و می‌تواند موفقیت یا عدم موفقیت در معامله را برایتان به دنبال داشته باشد. دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating به شما کمک می‌کند تا این مهارت را به دست آورید و بتوانید با مشتریان خود به خوبی گفتگو کنید.

کتاب مذاکره Negotiating یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی برای تقویت مهارت گفتاری است. این کتاب توسط سوزان لو (Susan Lowe) و لوئیز پیل (Louise Pile) نوشته شده و بر روی مهارت گفتگو در موقعیت‌های تجاری رسمی و غیر رسمی تمرکز دارد. با دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating می‌توانید به صورت خودآموز مذاکرات کاری و تجاری را یاد بگیرید و با رئیس، همکاران  و مشتریان خود به خوبی گفتگو کنید.

ویژگی‌های کتاب مذاکره Negotiating

دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating در 6 فصل ارائه می‌شود و یک فایل صوتی را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. آماده‌سازی برای مذاکره، شروع مذاکره، ارائه پیشنهادات، دستیابی به توافق، مشارکت دیگران و انعقاد معامله، سرفصل‌های کتاب مذاکره هستند. هر فصل از کتاب به مهارت‌های موردنیاز برای برقراری ارتباط مؤثر می‌پردازد و استراتژی‌های مختلف برای توسعه این مهارت‌ها را معرفی می‌کند.

ویژگی‌های کتاب مذاکره Negotiating
ویژگی‌های کتاب مذاکره Negotiating

ارائه تمرین مرتبط با هر مهارت و جواب‌ تمرینات نیز بخش دیگری از کتاب است. این تمرینات به شما کمک می‌کنند تا بهتر یاد بگیرید و از آن‎چه آموخته‌اید در محیط‌های کاری واقعی استفاده کنید.

دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating

دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating فایل PDF

دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب مذاکره Negotiating

دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می‎گیرد و مهارت‌های یک مذاکره تجاری را مرحله به مرحله در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از دانلود رایگان کتاب مذاکره Negotiating، مطالعه را از فصل اول شروع کنید و قدم به قدم با آن پیش بروید.

در انتهای هر فصل تمریناتی وجود دارد که به یادگیری بیشتر شما کمک می‎کند. تمرینات را انجام دهید و برای آگاهی از میزان یادگیری خود، جواب سوالات را نیز به دقت بخوانید و بررسی کنید. با تکرار و تمرین مداوم می‌توانید مذاکره‌ای حرفه‌ای و موفق داشته باشید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب ۵ صبحی ها اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *