سبد خرید
دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی 2

امتیاز post

صد سال تنهایی، نوشته گابریل گارسیا مارکز، یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های دنیاست. این کتاب یک شاهکار ادبی محسوب می‌شود و در لیست بهترین کتاب‌های جهان جای دارد. اگر به دنبال دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی هستید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

معرفی کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

صد سال تنهایی یک رمان است. این ر Vمان توسط نویسنده معروف اسپانیایی، گابریل گارسیا مارکز نگاشته شده و طرفداران زیادی دارد. کتاب صد سال تنهایی مارکز، زندگی 6 نسل از یک خانواده را تشریح می‌کند. این خانواده اهل آمریکای جنوبی هستند و در دهکده‌ای با نام ماکوندو زندگی می‌کنند.

کتاب صد سال تنهایی به زبان اسپانیایی نوشته شده و برای اولین بار در سال 1967 به چاپ رسیده است. این کتاب در مدت بسیار کوتاهی پس از چاپ، معروف شد و عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها را به دست آورد. کتاب صد سال تنهایی بیشترین میزان ترجمه به زبان‎های دیگر را در بین کتاب‌های  اسپانیایی دارد و تاکنون به بیش از 44 زبان دنیا ترجمه شده است. شما می‌توانید کتاب صد سال تنهایی را با ترجمه فارسی در بازار پیدا کنید، اما اگر تمایل به مطالعه نسخه انگلیسی کتاب را دارید، دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی را از این صفحه انجام دهید.

ویژگی‌های کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

رمان صد سال تنهایی به سبک رئالیسم جادویی نوشته شده است. مارکز در بخش‌هایی از این کتاب به واقعیت زندگی در کلمبیا می‌پردازد و آن را با داستان‌های جادویی ادغام می‌کند. این رمان پیچیدگی خاصی دارد و در عین حال فوق‌العاده جذاب است. گره‌هایی که در طول داستان ایجاد می‌شود، مخاطب را با خود همراه می‌کند و تا انتها پیش می‌برد.

از مهمترین دلایلی که دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی توسط اکثر مدرسین زبان برای بالارفتن سطح زبان توصیه می شود میتوان به:

  • ریتم جذاب داستان
  • تشبیه های به کار رفته
  • لغات متنوعی که می توان در داستان یافت
ویژگی‌های کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی
ویژگی‌های کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی یکی از پرفروش‌ترین آثار در حوزه ادبیات داستانی است. نویسنده کتاب یکی از برندگان جایزه نوبل بوده است. مارکز این جایزه را در سال ۱۹۸۲ و به واسطه همین داستان به دست آورده است.

دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی

لینک دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می‌گیرد. فایل را باز کنید و  شروع به خواندن نمایید. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی یک رمان پیچیده است. پیچیدگی این رمان به دلیل نام شخصیت‌هایی است که در داستان از آن استفاده شده است. اسامی اسپانیایی هستند و تلفظ نسبتا سختی دارند.

نکته دیگری که در مورد اسامی داستان وجود دارد این است که، دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی داستان 6 نسل از یک خانواده را تعریف می‌کند. در این خانواده هریک از فرزندان پسر نام پدر خود را دارند. از این رو، به خاطر سپردن اسامی و تشخیص شخصیت کمی برای مخاطب سخت است. به همین دلیل بسیاری از افراد پس از مطالعه فصل‌های ابتدایی کتاب، از خواندن آن پشیمان شده و این شاهکار را نیمه کاره رها می‌کنند. برای این‌که از عهده این کار به خوبی برآیید و دانلود رایگان کتاب صد سال تنهایی به انگلیسی تا انتها دنبال کنید، بهتر است اسامی را یادداشت کنید و شخصیت‌ها را خوب به خاطر بسپارید.

همچنین برای دانلود رایگان کتاب ۵ صبحی ها اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *