سبد خرید
دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house

دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house قرار گرفته است. معرفی این کتاب به همراه تمامی نکات کلیدی برای ارتقا نمره و همچین نحوه مطالعه این کتاب به صورت مفصل در این صفحه آورده شده است. برای دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house تا انتهای این صفحه با همراه باشید.

معرفی کتاب خانه متروک

اگر به کتاب های رمان آقای چارلزدیکنز علاقه مند هستند نهمین اثر حرفه ای این نویسنده به نام خانه متروک یا به انگلیسی bleak house که در سال 1853 نوشته شده است و یکی از بی نظیر ترین آثار این نویسنده می باشد را مطالعه کنید. داستان این کتاب برگرفته از داستان های فوق العاده طبقه ضعیف کشور انگلستان است که مورد آزار و اذیت بخش دیگر قرار میگیرند.

این کتاب در ایرن به نام های مختلفی به چاپ رسیده است که مانند خانه متروکُ خانه قانون زده و غیره که مرکز زبان ایران بریتانیا فایل انگلیسی و ترجمه فارسی این کتاب را کاملا رایگان برای شما در این صفحه قرار داده است.

موضوع اصلی داستان خانه متروک

موضوع اصلی داستان مربوط می شود به یک پرونده قضایی که به مدت 4 دهه به طول انجامید و این پرونده که درمورد ارث و میراث بوده در نتیجه به هیچ نتیجه نرسید و تمامی پول های مربوط به پرونده توسط وکلا و سیستم قضایی انگلستان خورده شد. این ذهنیت چارلز نسبت به سیستم قضایی انگلستان تا جایی به طول انجامید داستانی زیبا در باره نوشته است. امروزه نیز مردم  انگلیستان و بریتانیا به سیستم قضایی خود بی اعتماد هستند که شاید ریشه در همین مورد داشته باشد.

ویژگی های کتاب خانه متروک

از  ویژگی های بی نظیر این کتاب میتوان به موراد زیذ شاره کرد:

  • جذابیت داستان
  • به کارگیری زندگی عامه مردم
  • جذابیت توصیف
  • داستان های مرتبط در رمان

 

ویژگی های کتاب خانه متروک
ویژگی های کتاب خانه متروک

توصیه اسانید مرکز زبان ایران بریتانیا مطالعه این کتاب و بالا بردن سطح زبانی و عمومی افراد می باشد.

دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house

دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house زبان انگلیسی

دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house ترجمه فارسی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب bleak house

پس از دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house آن را از حالت فشرده خارج کنید سپس به ترجمه انگلیسی این کتاب که در این صفحه قرار گرفته سایت قرار گرفته است با دقت مطالعه کنید. برای بالا بردن دامنه لغت خود میتوانید هر لغت یا اصطلاحی که در این کتاب برای شما اولین بار می باشد را یاداشت کنید. همچنین در این صفحه دانلود رایگان کتاب خانه متروک bleak house با ترجمه فارسی نیز قرار گرفته شده است.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *