سبد خرید
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی 10 اپ

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی 10 اپ

امتیاز post

در مقاله حاضر اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را بررسی کرده و به توضیحات کافی برای این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی خواهیم پرداخت. حتما مقاله را کامل تا انتها مطالعه نمایید. بهترین ها و کاملترین ها را در این مقاله آموزش داده ایم.

به سادگی یادمان میرود که در عصری زندگی می کنیم که تقریبا هر کاری را می توان به کمک تکنولوژی انجام داد. در این عصر یکی از راحترین و کاربردی ترین امکانات بشر، نرم افزار های تحت اندروید، ios یا ویندوز و بقیه سیستم عامل ها هستند که می توانیم برای خیلی کارها از این ها استفاده کنیم. نرم افزار ها روش های یادگیری هر چیزی را متحول کرده اند. با کمک بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان می توانید مهارت های شنیداری، نوشتاری، خواندنی و حتی صحبت کردن را تمرین کنند و همان لحضه بازخورد کیفیت تمرین خود را دریافت کنند. بدونه اینکه معلم، زمان یا مکان خاصی را نیاز داشته باشند.

بنر آزمون دولینگو
بنر آزمون دولینگو

اپلیکیشن آموزشی

شما احتمالا نتوانید زبان انگلیسی را به طور کامل از طریق تلفن همراه خود یاد بگیرید، اما تعدادی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را از جمله نرم افزارهایی که به صورت رایگان برای اندروید و آی او اس در دسترس هستند را برای شما معرفی خواهیم کرد. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی میتوانند ترجبه شما را در زمینه زبان انگلیسی بیشتر کنند. در این مطلب (بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی) سعی میکنیم تعدادی از این نرم افزار ها را برای شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی خارجی را در این مقاله خواهید آموخت. شاید خیلی ها معتقد باشند که با نرم افزار های آموزش زبان نمی شود زبان را یادگرفت، با فرض اینکه درست هم بگویند باز هم این نرم افزار ها خیلی میتوانند سطح زبان انگلیسی شما را بالا ببرند.

Preply اپ کاربردی آموزش زبان انگلیسی

این نرم افزار رایگان نیست، این اپلیکیشن یکی از بهترینها در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است به این دلیل که مدرسانی را به شما معرفی میکند تا به صورت انلاین یا حضوری به شما زبان انگلیسی را در یک زمینه خاص یا کلی را بیاموزد.

این نرم افزار زبان آموزان را با مدرسان متخصص زبان انگلیسی برای درس های زبان از طریق تماس تصویری آنلاین به هم متصل می کند. شما می توانید معلم خصوصی خود را بر اساس عواملی از جمله کشور مبدأ، تخصص، در دسترس بودن، نظرات و قیمتی که آنها دریافت می کنند، انتخاب کنید. Preply برنامه عالی برای انگلیسی صحبت کردن است، زیرا دانش آموزان از اولین درس شروع به صحبت به زبان انگلیسی می کنند. قیمت مدرسان این نرم افزار از 5 دلار بر ساعت شروع می شود.

با دانلود اپلیکیشن Preply مدرس ایده آل خودتان را انتخاب کنید و دروس شخصی سازی شده خود را از طریق موبایل یا کامپیوتر خود، آموزش ببینید. اپلیکیشن اندروید یا آی او اس Preply به شما اعلان های همچون اطلاع رسانی از درس های اینده می دهد. همچنین از طریق این نرم افزار میتوانید با معلمان خود چت کنید. حتی می‌توانید با دوره‌های رایگان انگلیسی در موضوعات مختلف از سطوح مبتدی تا پیشرفته، و فلش کارت‌ها برای تمرین لغت های درس‌هایتان، در حال قدم زدن تمرین کنید.

یکی از بهترین ویژگی های Preply درس‌های انگلیسی کلاس را با تمام راحتی در یک اپیلیکشن زبان ترکیب می‌کند. وقتی اشتباه می کنید، بازخورد فوری دریافت می کنید. دانش‌آموزان با سرعت خودشان درس ها را یاد می‌گیرند، معلمان آزادند که منتظر بمانند تا زمانی که دانش‌آموزشان مفهومی را به طور کامل درک کند. در ادامه با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی خارجی همراه باشید تا با نرم افزار های دیگر هم آشنا شوید.

مهمتر از همه، دانش آموزان در این اپیلیکیشن تمرین صحبت کردن زنده را با یک فرد واقعی انجام می دهند. شما می‌توانید بر مانع ترس ناشی از صحبت کردن با صدای بلند و زبان انگلیسی غلبه کنید و می‌توانید آنچه را که آموخته‌اید در عمل به کار ببندید. Preply به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی انتخاب عالی به عنوان برنامه اصلی شما برای یادگیری زبان انگلیسی است.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لغت آموزی

امروزه خیلی ها دوست دارند تا به صورت روزانه تعدای لغت انگلیسی را حفظ کنند اما به دلیل نبود منبع خاص که بر شما نظارت داشته باشد این کار را هر روز به تعویق می اندازید. ما برای رفع این مشکل شما یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لغت آموزی را برای شما معرفی خواهیم کرد. در این بخش بهترین های اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را در اینجا آموزش خواهیم داد.

Rosetta Stone بهترین اپلیکیشن آموزش انگلیسی آنلاین

این نرم افزار هم مانند نرم افزار قبل به صورت رایگان در دسترس نیست و شما باید اشتراک این نرم افزار را برای استفاده تهیه کنید. امکانات این نرم افزار زیاد است، Rosetta Stone را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لغت آموزی میتوان هم روی کامپیوتر و هم بر روی تلفن همراه استفاده کرد. دوره های این نرم افزار به واحد های کوچکی تبدیل شده اند، به صورت 30 دقیقه در روز و به مدت شش هفته باید اجرا شود. در بیشتر درس ها، یک کلمه یا جمله به زبان انگلیسی به شما نشان داده می شود و باید آن را با تصویر صحیح مطابقت دهید.

Rosetta Stone بهترین اپلیکیشن آموزش انگلیسی آنلاین
Rosetta Stone بهترین اپلیکیشن آموزش انگلیسی آنلاین

تقریباً تمام محتوا به جای زبان مادری شما به زبان انگلیسی است، بنابراین یک تجربه غوطه ور واقعی است! Rosetta Stone از نرم افزار تشخیص گفتار برای ارائه نکاتی در مورد لهجه شما استفاده می کند. همچنین بازی های اختیاری و ویژگی اتاق چت وجود دارد که در آن می‌توانید با سایر زبان آموزان انگلیسی ملاقات کنید و نکات و مشکلات خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

به عنوان یک امتیاز اضافی، هر مشترک می تواند تا چهار جلسه 25 دقیقه ای در ماه با یک معلم زبان از طریق تماس تصویری آنلاین بگذراند. این دروس در یک کلاس حداکثر چهار نفره برگزار می شود.

Rosetta Stone به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی و روش اصلی شما برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده است. این اپلیکیشن نیاز به تعهد و نظم بالایی دارد و یکی از گران ترین گزینه های این لیست است! با این حال، برای بیست و پنج سال یکی از بسته‌های نرم‌افزار زبان پیشرو بوده است، بنابراین روش‌های ارائه شده در آن از تجربه زیادی بهره می‌برند.

نکته: اگر واقعاً می‌خواهید روان صحبت کنید، آن را با روش‌هایی ترکیب کنید که امکان تمرین بیشتر صحبت کردن را فراهم می‌کند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی گرامر

به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی گرامر میتوانم نرم افزار English Grammar in Use را برای شما معرفی کنم.

English Grammar in Use تنها برنامه آموزش گرامر است که یک زبان آموز سطح متوسط زبان انگلیسی به آن نیاز دارد، این نرم افزار در گوگل پلی بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. این بسته آغازین شامل شش واحد گرامر (زمان حال و گذشته) با توضیحات واضح و تمرین‌های تعاملی، واژه‌نامه کلمات گرامر و راهنمای مطالعه است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام واحدهای گرامر را باید مطالعه کنید.

کتاب English Grammar in Use ، پرفروش‌ترین کتاب گرامر جهان برای زبان آموزان سطح متوسط زبان انگلیسی است. پس از دانلود Starter Pack می توانید تمام 145 واحد گرامر یا فقط واحدهای مورد نیاز خود را خریداری کنید. شما می توانید از برنامه با کتاب یا بدون کتاب یا حتی کتاب الکترونیکی استفاده کنید. صدا های از پیش ظبط شده جملات مثال به شما کمک می کند تا مهارت های شنیداری خود را بهبود بخشید و در عین حال گرامر خود را بهبود بخشید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا حرفه ای

احتمالا خیلی از شماها قصد دارید که سطح مبتدی یادگیری زبان را شروع کنید و سطح قابل توجهی برسید. برای شما یک پیشنهاد جداب دارم، در این قسمت یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا حرفه ای را برای شما معرفی خواهم کرد.

نرم افزار Hello English قصد دارد تمام مهارت های اصلی یادگیری زبان از جمله گوش دادن، نوشتن، خواندن، گرامر و حتی صحبت کردن را پوشش دهد. این برنامه به خوبی شما را متقاعد می کند که هر روز کمی روی زبان انگلیسی خود کار کنید. به شما «تکالیف» روزانه اختصاص داده می‌شود، درس‌های ویدیویی و صوتی برای تکمیل که مرتبط با سطح شما هستند ارائه می شود. اگر تکالیف خود را کامل کنید، می توانید دروس جدید را باز کنید. همچنین تعدادی بازی یادگیری اعتیاد آور و یک ویژگی برای تمرین انگلیسی با استفاده از موضوعات اخبار روز را این نرم افرار در خود جا داده است.

بر خلاف سایر برنامه های یادگیری زبان انگلیسی، چندین فرصت برای ارتباط با انگلیسی زبانان وجود دارد. یک خط کمک 24 ساعته وجود دارد که به شما امکان می دهد هر سوالی در مورد یادگیری زبان انگلیسی دارید بپرسید. همچنین می توانید برای تماس تصویری با یک مدرس زبان انگلیسی، یک بار هزینه ای بین 1 تا 140 دلار پرداخت کنید. همچنین تالارهای گفتگوی کاربران برای ارتباط با سایر زبان آموزان و تمرین پیام رسانی به زبان انگلیسی وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و ایفون

نرم افزار هایی که در تا به حال معرفی شد را هم میتوانید هم در اندروید و هم در ایفون اجرا کنید. اما برای شناخت بیشتر شما بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و ایفون را هم برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و ایفون
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و ایفون

دوره ها اپلیکیشن LingoDeer به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان را از سطح مبتدی مطلق به سطح متوسط میرساند. بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی، بر یادگیری کلمات جدید در متن تاکید می کند تا گرامر را راحت‌تر درک کنید. درس هایی که در این اپلیکیشن گنجانده شده، کوتاه هستند و به صورت مجموعه ای از بازی ها، فیلم ها و پازل ها ساخته شده اند. هر درس همراه با «نکات یادگیری» برای مطالعه از قبل است، و شما می توانید درس های خود را با یک مسابقه سفارشی کنید، یا آنها را در «حالت چالش» سخت تر کنید.

Lingodeer یک برنامه آموزش زبان انگلیسی است که عملکردی دقیق تر از برخی رقبای مشهورتر و بازی محور خود دارد و ارزش آن را دارد که نسخه رایگان آن را امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما کاربرد دارد یا خرید یا خیر. این اپلیکیشن بیشتر به عنوان بستری برای یادگیری ژاپنی، کره ای و ماندارین شناخته می شود تا انگلیسی. مانند تقریباً همه برنامه ها، برای مشاهده پیشرفت واقعی، باید یادگیری خود را با تمرین مکالمه با یک مدرس مسلط تکمیل کنید.

نرم افزار بعدی که جز بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و ایفون است، Mondly است. این اپلیکیشن Mondly برنامه ای است که برای کمک به بهبود مهارت های مکالمه زبان انگلیسی طراحی شده است. از فناوری تشخیص گفتار برای ارائه بازخورد خودکار در مورد انگلیسی گفتاری زبان آموزان استفاده می کند. این برنامه کلیپ‌های صوتی مدرسان بومی را که سؤال می‌پرسند پخش می‌کند و به کاربران لیستی از پاسخ‌های احتمالی برای صحبت در میکروفون داده می‌شود.

اخیراً، Mondly یک ابزار  ویژه واقعیت مجازی را برای کاربران ممتاز خود معرفی کرده است تا بتوانید با اسپیکرهای مجازی در خانه خود ملاقات کنید! یک ربات چت نیز وجود دارد که یک ویژگی سرگرم کننده است. می توانید به یک روبات انگلیسی زبان که تمام وقت دنیا را دارد پیام ارسال کنید تا به شما پیامک ارسال کند.

برای انگلیسی زبانان سطح متوسط، مکالمات در این اپلیکیشن ممکن است خیلی ساده باشد. با این حال، اگر مبتدی هستید، این یک ابزار عالی برای غلبه بر ترس از صحبت کردن با صدای بلند به زبان انگلیسی است! در آوریل 2020، C-net آن را “بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کمک به یادآوری عبارات خاص” معرفی کردند.

برخی از کاربران شکایت دارند که توضیحات بخش گرامر واضح نیست، بنابراین احتمالاً استفاده از سایر منابع مطالب آموزشی ضروری خواهد بود.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان

در گذشته، اکثر مردم، برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم، فقط از یک کتاب درسی یا کلاس های حضوری آموزش زبان استفاده میکردند؛ البته این کلاس ها هنوز هم مکانهای مناسب و شایسته ای برای یادگیری زبان هستند؛ اما امروزه میتوانید در حین حضور در کلاس، فقط با کار کردن با برخی از برنامه های شگفت انگیز که میتوانند به شما در بهبود همه جنبه های زبان انگلیسی کمک کنند، کیفیت یادگیری خود را بهبود بخشید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان

با این حال، با وجود برنامه های بسیار زیاد برای یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، کار آسانی نیست. اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام برنامه میتواند بهترین گزینه برای شما باشد، در ادامه لیستی از 5 مورد از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان که همین الان میتوانید آنها را دانلود کنید، آورده شده است.

DUOLINGO بهترین در تمامی قسمت های آموزشی

شاید قبلا درمورد این برنامه سرگرم کننده برای یادگیری زبان اینگونه شنیده باشید که شبیه یک بازی است؛ اما در واقع یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان است. استفاده از این برنامه، نه تنها سفر یادگیری زبان انگلیسی شما را سرگرم کننده تر میکند، بلکه به شما کمک میکند تا هر روز با یک مسیر یادگیری برنامه ریزی شده، تمرین کنید.

با استفاده از این برنامه میتوانید لغت، گرامر و تلفظ را از طریق درسهای کوتاه یاد بگیرید. در این برنامه، شخصیت های بامزه ای وجود دارند که هر روز به شما یادآوری میکنند یک درس را کامل کنید.

این برنامه علاوه بر کمک به یادگیری تفاوت بین کلمات مشابه، به تمرین تلفظ عبارات نیز کمک میکند. اما یکی از اصلی ترین قابلیت های آن، واژگان است. کلمات جدید از موضوعات مختلف در هر درس جدید همراه با ترجمه آنها به زبانی که برای یادگیری انگلیسی انتخاب می کنید نمایش داده میشوند و این شیوه، کار، حتی برای مبتدیان نیز بسیار آسان است.

دیلینگو یکی دیگر از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که در چند سال اخیر بسیار سر زبان ها افتاده است. نمونه سوالات آزمون دولینگو یکی از مطالب پر بازدید و پر مخاطب سایت ایران بریتانیا است. حتما از این مقاله استفاده نمایید.

ELSA SPEAK بهترین برای تلفظ و آهنگ

یادگیری تلفظ و لحن صحیح هنگام یادگیری زبان جدید، بدون کمک معلم متخصص، کار آسانی نیست. برنامه هایی مانند Duolingo هم میتوانند کمک کنند، اما جزییات کوچکی که  در تلفظ وجود دارند ممکن است توسط این برنامه ها نادیده گرفته شوند. با این حال، برنامه ELSA Speak به شما می آموزد چگونه تک تک واج های انگلیسی را تلفظ کنید و با استفاده از این برنامه، مهارت صحبت کردن شما به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

به عنوان مثال، در این برنامه یک مسیر برای بهبود تلفظ خواهید داشت که به شما یاد میدهد چگونه ship و sheep را به درستی تلفظ کنید و سردرگمی های شما را هنگام گفتن کلمات مشابه کاهش میدهد. این برنامه نیز یکی دیگر از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می باشد.

GRAMMARLY بهترین برای نوشتن

نوشتن یکی از مهارت هایی است که بسیاری از زبان آموزان هنگام یادگیری زبان انگلیسی، با آن دست و پنجه نرم میکنند و تقریبا غیرممکن است مدام شخصی وجود داشته باشد که متون شما را تصحیح کند. اما به کمک GRAMMARLY میتوانید منظم و صحیح نوشتن را به کمک رعایت تمام قوانین نگارشی، یاد بگیرید. این برنامه، نه تنها نوشته شما را اصلاح میکند، بلکه مهم تر از آن به شما میگوید که چه اشتباهی انجام داده اید و چرا.

بنابراین، اگر در حال نوشتن یک ایمیل کاری مهم هستید، این برنامه می تواند به شما اطلاع دهد که لحن متن، انسجام، املا و حتی علائم نگارشی چقدر خوب هستند… درست مانند معلمی که آنچه را که می نویسید بررسی می کند. این نیز یکی دیگر از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می باشد.

YOUTUBE بهترین برای گوش دادن

شاید برایتان جالب باشد. یکی دیگر از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی همین یوتیوب می باشد. اگر چیزی که در حال شنیدن آن هستید توجه شما را جلب کند، احتمال اینکه مغز شما آن را درک کند و بفهمد، بیشتر است. و یوتیوب جایی است که میتوانید انواع مطالب را به زبان انگلیسی (و حتی با زیرنویس) گوش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چک کنید آیا ویدیو دارای زیرنویس (البته به زبان انگلیسی) هست یا خیر. این به شما کمک میکند هر کلمه ای که از قلم افتاده است را در زیرنویس پیدا کنید.

برخی از کانالهای دارای زیرنویس که ممکن است برای شما جالب باشند: TED talks, Vox, Geography Now, و Crash Course. چیزی که این برنامه ها را جذاب میکند این است که میتوانید تصمیم بگیرید چه نوع اخبار و مقالاتی را دنبال کنید.

این یک لیست قطعی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان نیست، اما مطمئنا این برنامه ها سطح زبان انگلیسی شما را بهبود میدهند. تقلب در آزمون دولینگو یکی از مطالب جالب و خواندنی است.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان نرم افزار English for kids می باشد که برای اندروید و ایفون در دسترس است. این برنامه راهی برای یادگیری زبان انگلیسی برای بچه ها یا مبتدیان است. این نوع آموزش، زبان انگلیسی را کارآمد و سرگرم کننده می کند. یادگیری لغت ها از طریق تصاویر آسان است.

مباحث مورد آموزش در این اپ آموزشی به صورت زیر می باشد.

  • الفبا
  • اعداد
  • رنگها
  • اشکال
  • روزهای هفته
  • ماه های سال
  • میوه ها
  • سبزیجات
  • حیوانات
  • پرندگان
  • غذا
  • لباس
  • آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی
  • اتاق نشيمن
  • مدرسه
  • ورزش

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان

امروزه دانشجویان و متخصصان زیادی به دنبال کسب فرصت های بهتر و مهاجرت به هر گوشه ای از جهان هستند. در این فرایند، یادگیری زبان دوم، برای برقراری ارتباط بسیار مهم است.

بنر آزمون سلپیپ
بنر آزمون سلپیپ

انگلیسی یک زبان جهانی است و در اکثر کشورهای جهان مورد استفاده قرار میگیرد و تسلط کامل بر آن، زمان میبرد. سیستم های آموزشی سراسر جهان این موضوع را درک کرده اند و به همین دلیل، اکثر مدارس، زبان انگلیسی را به عنوان بخشی از برنامه درسی خود، آموزش میدهند.

در حالی که روش سنتی یادگیری زبان، مزایای خاص خود را دارد، به نظر می‌رسد اپلیکیشن‌های یادگیری انگلیسی راه‌حلی عملی هستند و دانشجویان می‌توانند از آن‌ها به عنوان مکمل فرآیند یادگیری کلاس درس خود استفاده کنند. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان، تجارب یادگیری شخصی سازی شده را ارائه میدهند که به دانشجویان کمک میکنند زبان انگلیسی را در هر زمان و مکانی یاد بگیرند.

LingoDeer بهترین آپ آموزشی برای آموزش مرحله به مرحله

این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان است که میتوانید از آن برای تسلط بر زبان انگلیسی، از سطوح مبتدی تا متوسط استفاده کنید. این برنامه، موضوعات مختلفی را پوشش میدهد و دروس بر اساس موضوعات متفاوتی تنظیم شده اند. هر یک از این دروس، 5 دقیقه ای هستند همراه با تمرین هایی که به زبان آموزان کمک می کند تا Listening، Reading و Vocabulary را تمرین کنند.

Babbel بهترین در آموزش لغات کاربردی زبان انگلیسی

اگر به دنبال برنامه ای هستید که به شما در کسب مهارت های مکالمه در زبان انگلیسی کمک کند، Babbel همان برنامه است. این برنامه عمدتاً بر روی واژگان و گرامر تمرکز دارد. برنامه Babbel از چهار روش مختلف برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی استفاده می کند – تشخیص تصویر، تشخیص صدا، پر کردن جاهای خالی و املا.

Babbel بهترین در آموزش لغات کاربردی زبان انگلیسی
Babbel بهترین در آموزش لغات کاربردی زبان انگلیسی

Babbel درس های 15 دقیقه ای را به صورت روزانه ارائه می دهد که شامل مکالمات واقعی و درس های لایو اختیاری است. همچنین برای کمک به بهبود تلفظ، به صدای شما گوش میدهد. یکی دیگر از ویژگی های مفید اپلیکیشن Babbel به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان، این است که به شما یادآوری می کند دروس تکمیل شده را مرور کنید تا آموخته های خود را فراموش نکنید.

سخن پایانی درباره بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

هیچ برنامه ای (هنوز) وجود ندارد که تمام مهارت های زبان انگلیسی را به طور کامل آموزش دهد. هرکدام دارای نقاط قوت و ضعفی هستند، و ممکن است بخواهید هنگام تلاش برای یادگیری یک زبان جدید، آنها را با هم ترکیب کنید. سعی کنید زمان خود را بین برنامه هایی که مهارت های متفاوتی را توسعه می دهند متعادل کنید. به عنوان مثال، Memrise در یادگیری سریع واژگان جدید به شما کمک می کند، اما به شما کمک نمی کند آن کلمات را به جملات متصل کنید. برای آن، ممکن است به برنامه‌ای نیاز داشته باشید که بر توسعه مهارت‌های گرامر شما تمرکز کند.

امیدواریم از مقاله بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی راضی بوده باشید و برایتان مفید بوده باشد. مرکز آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا بهترین و کاملترین اطلاعات آموزشی را در خصوص زبان انگلیسی در اختیار مخاطبین خود قرار داده و خواهد داد.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید.

5 comments

  1. احمد صالحی

    محتوا این صفحه خیلی عالی بود.

  2. سمیرا رضاضاده

    مطالب مفیدی بود مرسی از شما.

  3. عالی مرسی از شما

  4. مهسا خاکساری

    مطالی این صفحه خیلی به من کمک کرد مرسی.

  5. من محتوا این صفحه مطالعه کردم خیلی کامل بود مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *