سبد خرید
آموزش زبان انگلیسی BBC با 6 روش

آموزش زبان انگلیسی BBC با 6 روش

امتیاز post

در این مقاله درباره اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی BBC به صورت کامل صحبت کنیم و دلایل استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی BBC و نحوه استفاده از آن را به صورت کاملا حرفه ای توضیح داده می شود. لذا با ما انتهای این مقاله همراه باشید وتمامی فایل های صوتی و به همراه ترجمه تمامی فایل های را در انتهای همین صفحه دانلود بفرمایید.

پادکست چیست؟

پادکست مجموعه ضبط شده از یک گفتگو مابین یک یا چند نفر  به صورت کاملا حرفهای به صورت های آفلاین و با آنلاین می باشد که درباره موضوعات مختلف از قبیل زندگی روزمره اخبار و ورزشی و بسیار از موارد مختلف صحبت می کند. در دنیای آموزشی پادکست کاربرتنوع و ساختار های متنوعی روبه رو می باشد کتاب های صوتی و تصویری برنامه های الکترونیکی و بسیار موارد مختلف که می توان به آن اشاره کرد. از سال 2000 تاثیر پادکست، بر زبان آموزی و بالابردن درک بسیار مناسب برای زبان آموزان مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه حیرت آوری داشت که نشان داد تمامی افرادی که آموزش زبان انگلیسی را با پادکست آموزش دیده اند بسیار اوصلی تر با لهجه بهتر و حتی سریع تر آموخته اند لذا تمامی این امکانات برای بالا بردن سطح توانایی دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز زبان ایران بریتانیا پادکست های بسیار زیادی را برای تقویت زبان آموزی معرفی کرده است که میتوانید در مقاله پادکست های مهم زبان انگلیسی مطالعه بفرمایید در این مقاله درباره پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC و اهمیت و نحوه استفاده و تمامی موراد آن توضیح داده می شود.

در ایران نیز از سال 2010 پادکست جای خود را بین طرفداران پیدا کرد و توانست در زبان آموزی جای فیلم های زبان انگلیسی را بگیرد در اینحا به برتری پادکست به فیلم ودیگر روش های سنتی برای تقویت زبان انگلیسی پرداخته شده است.

برتری پادکست بر فیلم آموزشی زبان انگلیسی

پادکست آموزشی پس از تولید جای خود را بین داوطلبین آزمون های بین المللی باز کرده است به دلایل بسیار زیاد که شامل:

  • قابل دسترس بودن
  • ارزان و رایگان بودن
  • آموزش سریع و قابل دسترس
  • حجم بسیار کم و قابل اجرا بر رویی تمامی پلت فرم ها

این دلایل و دلایل دیگر باعث می شود پادکست طرفداران زیادی داشته باشد. به هر حال اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی BBC باعث شده است که افراد بسیار زیادی تمایل به تهیه و مطالعه اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی BBC داشته باشند.

مقدمه درباه آموزش زبان انگلیسی BBC

مجموعه BBC  در سال 2000 اقدام به آموزش زبان انگلیسی به صورت کاملا رایگان برای تمامی زبان آموزان در سرتاسر دنیا کرد. این مجموعه در ابتدا با انتشار فیلم و مستند درباره شرایط مختلف دنیا و همچنین با ساختن مجموعه آموزشی مختلف سعی در بالا بردن سطح زبان انگلیسی برای داوطلبین زبان انگلیسی داشت. در سال 2008 این مجموعه اقدام به ساخت مجموعه آموزشی بزرگ در قالب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی BBC که تمامی نیاز های زبان آموز در زبان انگلیسی را پوشش دهد.

مقدمه درباه آموزش زبان انگلیسی BBC
مقدمه درباه آموزش زبان انگلیسی BBC

مجموعه اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی BBC در چند بخش زبان انگلیسی را برای کاربر پردازش می کند که شامل موارد زیر می باشد:

  • اخبار BBC
  • ویدیو آموزش زبان انگلیسی
  • مستند های ساخت شبکه BBC
  • آموزش گرامر زبان انگلیسی
  • آموزش واژگان زبان انگلیسی
  • آموزش تلفظ دقیق و اصولی زبان انگلیسی

هر یک از موارد اشاره شده در قسمت بالا نیاز اساسی برای یک داوطلب زبان انگلیسی می باشد که زبان خود را تقویت کند لذا داشتن تسلط کافی در هر بخش میتواند تاثیر بسیار زیادی در کمک به مکالمه در جامعه و گوش دادن و نگاه کردن فیلم های آموزش زبان انگلیسی و دیگر ساختار های زبان انگلیسی داشته باشد.

لهجه پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC

لهجه پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC طرفا بریتانیایی می باشد و تمامی گوینده های که در این پادسکت صحبت میکنند با لهجه های اسکاتلندی و ولزی و تمامی لهجه های بریتانیایی را تمامی افراد صحبت می کنند. این پادکست بسیار مناسب برای افرادی است که برای آزمون آیلتس آماده می شوند و قصد دارند هر چه سریع تر در این آزمون شرکت کنند این پادکست گذینه مناسبی برای بال بردن سطح لغات و کالوکیشن های مناسب برای تمامی داوطلبین می باشد.

البته در پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC بهجه های دیگری نیز وجود دارد مانند افرادی از کشورهای آسیایی غربی و حتی آمریکایی جنوبی که در بعضی از قسمت های به عنوان مهمان وارد پادکست می شوند و لهجه های متنوعی را ایجاد میکنند اما قالب اصلی مکالمات بر پایه لهجه زیبای بریتانیایی می باشد.

لذا برای افرادی که خود را آماده آزمون آیلتس و یا آزمون های با لهجه بریتانیایی می کنند بسیار مفید و کارآمد می باشد. در پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC مکالمه اصلی مابین 2 نفر به نام sam و Georgina می باشد که دو جنس مخالف با لهجه و سرعت مختلف صحبت می کنند و باعث می شوند

نحوه مطالعه پادکست آموزشی زبان انگلیسی BBC

برای مطالعه دقیق پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC ابتدا باید سوالات پرسیده شده در انتهای فایل را با دقت بخوانید پس از درک سوالات لغاتی که هایلایت شده است را با دقت بخوانید سپس پس از حفظ کردن لغات شروع به گوش دادن فایل صوتی کنید اگر فایل صوتی برای شما بسیار سریع می باشد با نرم افزار گوشی خود سرعت آن را کاهش داده و یا در صورتی که این کار برای شما میسر نسیت چند بار ویس را گوش دهید. به لغاتی که شما قبل از گوش دادن مطالعه کرده اید دقت فرمایید که آیا در خاطر شما مانده است یا خیر.

نحوه مطالعه پادکست آموزشی زبان انگلیسی BBC
نحوه مطالعه پادکست آموزشی زبان انگلیسی BBC

دقت داشته باشید در گوش دادن پادکست زبان انگلیسی اصلا عجله نکنید چون اوایل گوش دادن به یک فایل خارجی بسیار سخت و اذین کننده است لطفا صبور باشید و چند بار فایل را گوش دهید. پس از 1 هفته کم کم آثار بالا رفتن قدرت لیسنینگ شما مشاهده می شود.

پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC مناسب چه سنینی است؟

این پادکست با توجه به ساختار و ترتیب آموزشی که دارد مناسب کودکان 5 سال به بالا تا افراد 80 ساله می باشد. البته اگر افرادی که سطح زبان خوبی دارند نیز می توانند برای از پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC به عنوان فان استفاده کنند و لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی خود را آبدیت کنند. از ویژگی های بارز و جذاب پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC میتوان به آموزش های کوتاه ( 2 الی 6 دقیقه ای ) جذابییت موضوعی و همچنین تعامل با کاربر برای یادگیری می باشد که این آموزش را برای افراد جذاب و مورد پسند کرده است.

برای مطالعه بیشتر درباره 15 تا از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی میتوانید ایم مقاله را نیز مطالع کنید که کمک بیسیار زیادی به شما خواهد کرد.

دانلود پادکست آموزشی زبان انگلیسی BBC

تمامی فایل های صوتی پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC به همره متن زیر نویش شده در قالب فایل pdf  در انتهای همین صفحه موجود است و راهنمای دانلود برای هر بخش با توجه به دسته بندی سال انجام شده است و می توانید تمامی فایل های را دانلود بفرمایید. در پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC اصول صحبت کردن و لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی گنجانده شده است. در این قسمت اپلیکیشن مورد نظر قرار گرفته شده است که می توان بر روی گوشی نصب کرد و به صورت آفلاین این برنامه را گوش داد.

برای دانلود پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC برای مبایل در نسخه اندروید و نسخه IOS اینجا کلیک کنید.  پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC 

مقدمه درباه آموزش زبان انگلیسی BBC

پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC شش دقیقه به صورت کاملا اختصاصی برای تقویت زبان و همچنین برای بالا بردن سطح ربان آزمون آیلتس طراحی شده است. که به زبان مادری معروف است. توصیه به تمامی کاربرانی که قصد مطالعه مجموعه شش دقیقه را دارند می شود که در ابتدا پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC را با دقت مطالع کرده و سپس مجموعه 6 دقیقه را مطالعه کنند. از این رو 6 دقیقه کمی سختتر و کمی سرعت مکالمه بیشتر است که در ابتدا کاربر باید به لهجه زبان و ساختار زبان بریتانیایی عادت کرده باشد.

مقدمه درباه آموزش زبان انگلیسی BBC
مقدمه درباه آموزش زبان انگلیسی BBC

دانلود تمامی فایل های  پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC شش دقیقه از طریق هاست سایت ایران بریتانیا می باشد.

دانلود اپلیکیشن پادکست آموزش زبان انگلیسی BBC 6 min

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید.

مرکز زبان ایران بریتانیا بسته های آموزشی حرفه ای به همراه کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای داوطلبین زبان انگلیسی تهیه کرده است که زبان را از صفر تا 100 بالا می برد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر درباه بسته های آموزشی زبان انگلیسی به فروشگاه ایران بریتانیا مراجعه نمایید.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

مرکز زبان ایران بریتانیا برای دسترسی تمامی عزیزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس و یا تافل و هر آزمون بین المللی دیگری را دارند تمامی منابع آزمون را به صورت کاملا رایگان و pdf در قالب مقالات حرفه ای در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده است.لذا برای تهیه منونه سوالات و کتاب های بین المللی هیچ نیازی نیست مبلغ پرداهت کنید مرکز زبان ایران بریتانیا همه را تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار شما رارا خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *