سبد خرید
آزمون سلپیپ در ایران

آزمون سلپیپ در ایران در 10 سال اخیر

امتیاز post

در این مقاله آزمون سلپیپ در ایران را بررسی کرده ایم و اطلاعات کامل و ضروری را برای همین آزمون سلپیپ در ایران در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم بتوانید از این مقاله مناسب استفاده کامل را برده و در بهبود نمره آزمون شما عزیزان تاثیر گذار باشد.

آزمون سلپیپ یکی از بهترین آزمون های بین المللی جایگزین آزمون آیلتس و تافل می باشد. لذا تمامی کاربرانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلی و یا اقامت دائم را دارند می توانند از آزمون سلپیپ که بسیار آسانتر از آزمون آیلتس و یا تافل می باشد استفاده کنند. اما متاسفانه آزمون سلپیپ در ایران مرکز برگزار کننده ای ندارد و تمامی داوطلبین عزیز باید به کشور های مجاور ایران بروند.

آزمون سلپیپ در ایران

آزمون سلپیپ در ایران از سال 1395 بر سر زبان ها افتاد. آزمونی تازه تاسیس که دریچه ورد به کشور کانادا می باشد و بسیار آسانتر از آزمون های دیگر بین الملی می باشد. از طرف دیگر هدف طراحی این آزمون شناخت بیشتر کاربران یا کشور بزرگ و پهناور کانادا، فرهنگ و زبان این کشور می باشد لذا این آزمون علاوه بر اینکه یک آزمون بین المللی می باشد یک تقویت کننده و آشنا کننده با فرهنگ و زبان کانادایی است.

بنر آزمون سلپیپ
بنر آزمون سلپیپ

در سال اول شروع آزمون سلپیپ در ایران نزدیک به 10 هزار نفر از ایرانیان عزیز در این آزمون شرکت کردند که تقریبا 9386 نفر از طریق این آزمون وارد کشور کانادا شدند یعنی تقریبا بیش از 95 درصد شرکت کنندگان ایرانی به همین ایرانیان عزیز این آزمون را دریچه زبانی ورود به کانادا نامیدند.

دلایل شرکت در آزمون سلپیپ

بی شک دلایل بسیار زیادی وجود دارد که در آزمون سلپیپ در ایران و یا خارج از ایران در ایا آزمون شرکت کرد که برخیاز از دلایل به صورت زیر می باشد.

  • قیمت به صرفه
  • شرایط آزمون پایدار
  • کتاب های محدود برای مطالعه
  • سهولت سوالات آزمون
  • نمره دهی بسیار سریع
  • تکراری بودن سوالات
  • سخت گیری کمتر نسبت به دیگر آزمون ها
  • چهار گذینه ای بودن سوالات
  • استرس کمتر نسب به دیگر آزمون ها

و دلایل بسیار زیاد دیگر که می توان درباره اهمیت شرکت در آزمون سلپیپ اعلام کرد که قطعا کاربران این آزمون را نسبت به دیگر آزمون های بین الملی انتخاب کنند.

بهترین مرکز آزمون سلپیپ در ایران
بهترین مرکز آزمون سلپیپ در ایران

 

تمامی موارد اشاره شده بالا یکی از بزرگترین امتیازان آزمون سلپیپ برای داوطلبین عزیز آزمون سلپیپ در ایران و خارج از ایران می باشد. اگر برای ورود به کشور پهناور کانادا یک توصیه بسیار مهم به تمامی داوطلبین به خصوص ایرانیان عزیز در تمامی نقاط دنیا چه ایران و چه کشور کانادا داشته باشیم شرکت در آزمون سلپیپ در ایران و یا خارج از ایران می یاشد.

بهترین مرکز آزمون سلپیپ در ایران

بهترین مرکز آموزش سلپیپ در ایران که سابقه چندین ساله در این آزمون دارد مرکز زبان ایران بریتانیا می باشد. به چند دلیل زیر

  • تدریس استاد با سابقه
  • منابع آبدیت شده
  • ارائه تجربیان داوطلبین سال های گذشته آزمون سلپیپ در ایران و خارج از ایران
  • ارائه برنامه آموزشی صفر تا 100
  • بررسی پیشرفت داوطلب و ارائه نقاط ضعف و قوت در هر جلسه
  • قابلیت ضبط کلاس ها و داشتن آرشیوی از تمامی کلاس ها

با توجه به تمامی توضیحات ارائه شده مرکز زبان ایران بریتانیا به عنوان با سابقه ترین و با کیفیت ترین مرکز زبان آزمون سلپیپ در ایران و حتی تمامی کاربران کانادا انتخاب شده است. برای مشاوره کاملا رایگان و ارتباط گرفتن با اساتید مرکز ایران بریتانیا تماس حاصل فرمائید.

مشکلات آزمون سلپیپ در ایران

آزمون سلپیپ هم مانند تمامی آزمون های دیگر دارای برخی از مشکلات کوچک می باشد که در این قسمت به برخی از این مشکلات اشاره شده است.

نداشتن مرکز برگزاری آزمون در ایران

این یکی از مشکلات اساسی آزمون سلپیپ در ایران است که کاربران مجبور اند به کشورهای همسایه برای شرکت در آزمون مراجعه کنند.

کمبود منابع آزمون سلپیپ در ایران

دومین مشکل داوطلبین عزیز نبود منابع کامل و جدیدی از آزمون سلپیپ است که مرکز زبان ایران بریتانیا این مشکل را برطرف کرده است به صورت که تمامی منابع دلاری را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران این مرکز قرار میدهد.

آزمون آزمایشی آزمون سلپیپ در ایران

از دیگر مشکلات آزمون سلپیپ برخلاف دیگر آزمون های که آزمون های آزمایشی بسیار زیادی برگزرا میکنند این آزمون آزمون های آزمایشی گران قیمت و منحصرا به سایت خودش را دارد که برای بسیاری از کاربران آزمون سلپیپ در ایران وحتی خارج از ایران گران قیمت و غیر قابل دسترسی است. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی این منابع آزمون های آزمایشی را خریداری کرده و به صور رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد.

کمبود اساتید خبره آزمون سلپیپ در ایران

یکی دیگر از مشکلات اساسی آزمون سلپیپ کم بود اساتید برجسته و باتجربه می باشد. مرکز زبان ایران بریتانیا با توجه به سابقه طولانی در عرصه تدریس آزمون سلپیپ توانسته است با به کارگیری اساتید برجسته و با سابقه نمره بالایی را برای کاربران آزمون سلپیپ تضمین دهد.

نحوه نمره دهی آزمون سلپیپ در ایران

شرایط نمره دهی در آزمون سلپیپ بسیار پیجیده نیست.

نحوه نمره دهی آزمون سلپیپ در ایران
نحوه نمره دهی آزمون سلپیپ در ایران

نمره دهی آزمون سلپیپ در ایران برای کاربران ایرانی و کابران غیر ایرانی هیچ فرقی نمیکند و به صورت زیر می باشد.

نمره دهی بخش ریدینگ آزمون سلپیپ

در این بخش 39 سوال 1 نمره ای می باشد و نمره تمامی بخش ها یکسان است و هیچ بخش نمره بیشتری نسبت به دییگر بخش ها ندارد. یک سوال اولیه warm up هم موجود است که نمره ای ندارد اما پاسخ دادن به آن ضروری است.

نمره دهی در بخش لیسنینگ آزمون سلپیپ

در این بخش که شامل 6 بخش مجزا است وتعداد 40 سوال کلی می باشد نمره هر بخش 1 نمره می باشد چه بخش های اولیه که بسیار آسانتر است و چه بخش های 5 و 6 که سخت تر به نظر می رسد.

نمره دهی در بخش اسپیکینگ آزمون سلپیپ

در این بخش شامل 8 بخش مختلف است که هر بخش دارای نمره 2.5 تقسم بندی شده است و به میزانی که داوطلب در هر سوال از نظر گرامری و لغات از پس سوال بر بیاید نمره دهی می شود.

نمره دهی در بخش رایتینگ آزمون سلپیپ

نمره دهی در بخش رایتنگ آزمون سلپیپ که دارای 2 بخش می باشد به صورت زیر می باشد. در بخش اول که نوشتن ایمیل می باشد 4 نمره کلی این بخش است. در بخش دوم که انتخاب 2 شرایط مختلف می باشد 8 نمره کلی کاربران می باشد که به میزانی که از نظر ساختار گرامری و ساختار لغتی و جمله بندی درست بنویسد اگزمینر به او نمره خواهد داد.

شرایط  داوطلب برای شرکت در آزمون سلپیپ

تمامی کاربرای که قصد شرکت در آزمون سلپیپ را دارند در ابتدا باید از اینکه آمادگی کافی برای شرکت در آزمون را دارند مطمعن شوند. برای این منظور به موراد زیر باید دقت شود.

1-داشتن پاسپورت معتبر و تارخ حداقل 6 ماه.

2-پرکردن اطلاعات دقیق شخصی در سایت ثبت نام سلپیپ.

3-برای دریافت نسخه فیزیکی کارنامه حتما در انتهای ثبت نام تیک مربوطه را بزنید.

لهجه آزمون برای کاربران آزمون سلپیپ در ایران

لهجه مورد نظر در آزمون سلپیپ کانادایی می باشد. و تمامی ویس های و اسپیکینگ ها به لهجه کانادایی آماده سازی می شود. اما داوطلب برای شرکت در آزمون حتما نیازی نیست با لهجه کانادایی مکالمه کند، کاربر میتواند با لهجه های بریتانیایی و یا آمریکایی و حتی استرالیایی صحبت کند اما مهمترین نکته دراین قسمت این است که کاربر با چند لهجه متفاوت صحبت نکند.

نکته دوم در قسمت لهجه آزمون سلپیپ اخیرا در قسمت لیسنینگ بخش پنج آزمون در برخی از ویدئو های که برای کاربران آورده شده است از لهجه های بریتانیایی و حتی آسیایی شرقی استفاده شده است که متاسفانه اکثر کاربران با این لهجه ها آشناییت خاصی نداشته اند و این قیمت را از دست داده اند.

مرکز زبان ایران بریتانیا به عنوان تنها مرکز زبان آموزش لهجه بریتانیایی برای کاربران آزمون سلپیپ در ایران و حتی در کانادا برنامه خاصی تهیه کرده که از این بخش نمره کامل را دریافت کنند.

سوالات متداول درمورد آزمون سلپیپ در ایران

آیا آزمون سلپیپ در ایران برگزار می شود؟

خیر این آزمون در ایران مرکز برگزاری ندارد و مهمترین مرکز برگزار کننده اطراف ایران کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد.

آیا آزمون سلپیپ در ایران تدریس می شود؟

بله آزمون سلپیپ در ایران توسط مرکز زبان ایران بریتانیا به عنوان تنها مرکز ایرانی، تدریس سلپیپ را به صورت اختصاصی انجام میدهد.

آیا کسب نمره 9 و یا بالاتر آزمون سلپیپ سخت هست؟

اگر کسب نمره در آزمون سلپیپ را نسبت به آزمون های دیگر مقایسه کنیم خیر. تمامی داوطلبین با داشتن شناخت مناسبی از ساختار گرامری و لغات مهمی که مرکز ایران بریتانیا در اختیار کاربران قرار میدهد و همچنین دانستن تکنیک های این آزمون تقریبا بسیار آسان خواهد بود.

چند بار در ماه میتوان در آزمون سلپیپ شرکت کرد؟

شرکت در آزمون سلپیپ هیچ محدودتی ندارد و در هر هفته 2 الی 3 مرتبه به صورت صبح و بعدظهر برگزار می شود لذا شرکت در این آزمون محدودیت شرکت ندارد.

تاریخ انقضا آزمون سلپیپ چقدر است؟

آزمون سلپیپ برای تمامی کاربران مختلف در تمامی کشورها از زمان تحویل مدرک به مدت 2 سال تعیین شده است. یکی از بهترین آزمون های بین المللی و آنلاین که اخیرا باب شده است دولینگو می باشد فلذا چون این آزمون آنلاین است و با لپ تاب منزل هر داوطلب قابل انجام می باشد تقلب در آزمون دولینگو بسیار زیاد شده است به همین دلیل مقاله تقلب در آزمون دولینگو و عواقب تقلب را با دقت مطالعه کنید.

سخن پایانی برای کاربران آزمون سلپیپ در ایران

در پایان سخن با تمامی کاربرانی که قصد شرکت در آزمون سلپیپ در ایران و یا خارج از ایران را دارند این است که لطفا با تحقیق کامل درباره این آزمون، بهترین شرایط داوطلب و همچنین بهترین استاد مربوطه اقدام کنند تا نمره بسیار خوبی از این آزمون کسب نمائید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *