سبد خرید

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

ایران بریتانیا آموزش زبان انگلیسی

تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی

اهمیت تعیین سطح در آموزش زبان انگلیسی به این دلیل است که استاد سطح زبان شما را سنجیده و برنامه دقیقی برای ارتقاء گرامر و لغت با توجه به سطح زبانی شما طراحی می کند.

 

اهمیت تعیین سطح آنلاین

تعیین سطح آنلاین دارای مزایای بسیار زیادی است که شامل استفاده از سوالات متنوع و سنجش در هر چهار مهارت، ذخیره زمان و انرژی و هزینه برای حضور در مرکز زبان و همچنین اعلان نتیجه سریع و دقیق می باشد. فراموش نکنید که داشتن 4 مهارت خواندن – شنیدن – صحبت کردن – نوشتن از مهمترین بخش های آموزش زبان انگلیسی است.

 

آزمون های آزمایشی بین المللی زبان انگلیسی

آزمون آزمایشی دولینگو

آزمون آزمایشی آنلاین دولینگو برای اولین بار به همراه تصحیح توسط بهترین اساتید برجسته ایرانی و ارائه نقاط قوط و ضعف برای داوطلبین می باشد. از سری آموزش زبان انگلیسی

آزمون آزمایشی آیلتس

آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس تضمینی کاملا مطابق با آزمون اصلی با سوالات حرفه ای مرکز BRITISH COUNCIL  تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ توسط بهترین مدرسین IELTS ایران می باشد.

کلاس های حضوری و آنلاین آموزش زبان انگلیسی

پادکست آموزش زبان انگلیسی

فقط چند دقیقه گوش دهید و معجزه پادکست را ببینید.

پادکست آموزشی مرکز زبان ایران بریتانیا با لهجه بریتانیایی

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

ساده و جدید ترین روش اموزش زبان انگلیسی به کودکان

نظرات برخی از کاربران ما در آموزش زبان انگلیسی

جدیدترین مقالات آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی حرفه ای و تضمینی

مرکز آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا به عنوان تنها مرکز ایرانی آموزش دهنده زبان انگلیسی با تسلط کامل داوطلب بر لهجه بریتانیایی و آمریکایی و ارائه استراتژی مسیر مطالعاتی در هر چهار مهارت زبان انگلیسی به خصوص صحبت کردن می باشد.

معرفی مرکز آموزش زبان انگلیسی

بی نظیرترین ویژگی مرکز آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا پشتیبانی صفر تا 100 حتی روزهای تعطیل برای داوطلبین است. ارائه برنامه ریزی دقیق، و هدف گذاری برای آموزش لغات و گرامرها در کوتاه ترین زمان ممکن برای داوطلبین می باشد.
آموزش بیش از 4000 هزار اصطلاح و لغت کاربردی و ضرب المثل زبان انگلیسی، آموزش نحوه تفکر در زبان انگلیسی با متد HIC دانشگاه بریتیش کلمبیا همگی به روش آموزش زبان بسیار ساده مادری (نیتیو انگلیش) آموزش داده می شود.

آموزش زبان انگلیسی با امکاناتی نظیر برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری به صورت کاملا حرفه ای و دقیق باعث شده است که در نتایج آزمون های دولینگو – آیلتس و سلپیپ بیشترین تعداد موفقیت را داشته باشیم.

پشتیبانی آنلاین