سبد خرید

راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی

در این صفحه راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی برای تمامی آزمون ها به صورت صفر تا 100 به صورت کاملا حرفه ای توضیح داده شده است. برای شرکت در آزمون های آزمایشی دولینگو و یا آیلتس و غیره حتما صفحه راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی با دقت مطالعه کنید.

مراحل شرکت در آزمون آزمایشی ایران بریتانیا

  • مرحله اول

ابتدا وارد صفحه آزمون آزمایشی مربوطه شوید و یکی از آزمون های طراحی شده را انتخاب کنید. (همه آزمون ها به تازگی ابدیت شده اند و تنها تفاوت هر آزمون در سوالات می باشد.)

راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی
راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی
  • مرحله دوم

پس از انتخاب آزمون مربوطه وارد صفحه زیر می شوید.

مرحله دوم شرکت در آزمون آزمایشی
مرحله دوم شرکت در آزمون آزمایشی
  • مرحله سوم

در این مرحله اگر از قبل حساب کاربری ساخته اید وارد حساب خود شوید و گر نه ابتدا ثبت نام را انجام دهید سپس وارد مراحل بعد خواهید شد.

مرحله سوم ثبت نام آزمون آزمایشی
مرحله سوم ثبت نام آزمون آزمایشی
  • مرحله چهارم

مبلغ بسیار کمی جهت خدمات پیامکی برای اعلا نتیجه آزمون و خدمات مشخص شده است که پس از پرداخت توسط درگاه اینترنتی آزمون برای شما فعال خواهد شد.

مرحله چهارم شرکت در آزمون آزمایشی

مرحله پرداخت مبلغ آزمون آزمایشی
مرحله پرداخت مبلغ آزمون آزمایشی
  • مرحله چهارم شرکت در آزمون آزمایشی

در این مرحله آزمون برای شما فعال شده و شرکت کنید. بعد از پرداخت به صفحه شرکت در آزمون برگشت داده خواهید شد. در صورتی که فراموش کرده اید که از کدام قسمت وارد آزمون شده اید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت های دوره های خریداری شده آزمونی که خریداری کرده اید را مشاهده کنید.

مرحله آخر شرکت در آزمون آزمایشی
مرحله آخر شرکت در آزمون آزمایشی

سوالات متداول درباره راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی

  • در آزمون های مختلف قرارداده شده است کدام سوال جدیترین سوال می باشد؟

در آمزمون آزمایشی دولینگو 7 سوال و در آزمون آزمایشی آیلتس 4 سبک سوال مختلف طراحی شده است که همه سوالات به تازگی ابدیت شده اند و فقط در تنوع سوالات با یکدیگر متفاوت هستند.

  • با چه سیستمی در آزمون شرکت کنم؟

هیچ فرقی نمیکند در آزمون با لپ تاب یا گوسی مبایل و یا حتی تبلت در آزمون اصلی شرکت کنید.

  • اگر آزمون را خریداری کنم چه روزی میتوانم در آزمون شرکت کنم؟

از زمانی که هر یکی از آزمون های ایران بریتانیا را خریداری کرده باشید میتوانید به مدت 30 روز در آزمون خریداری شده شرکت کنید به صورت نامحدود، اما آزمون برای شما فقط یک بار تصحیح می شود.

شرکت در نظرسنجی محصولات بعد از خرید

تمامی خریداران گرامی بسیار باعث افتخار ماست که از فروشگاه زبان ایرن بریتانیا خرید کرده اید. بسیار خوشنود میشودم از کامنت های محبت آمیز شما برای ارتقا سطح فروش و خدمات خود استفاده کنیم. لطفا پس از خرید نظرات خود را درباره بسته های خریداری شده در قسمت نظرات به اشتراک بگزارید.

شبکه های اجتماعی ما

شبکه های اجتماعی ایران بریتانیا که راه های ارتباطی و آموزشی ما با شما می باشد حتما دنبال کنید. تلگرام ایران بریتانیا و همچنین شبکه اجتماعی تویتر ایران بریتانیا

و اینستاگرام ایران بریتانیا  و همچنین سایر شبکه های اجتماعی ما را در اینترنت جستجو کرده و پیدا کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.