سبد خرید
نمونه سوالات آزمون دولینگو 100 سوال

نمونه سوالات آزمون دولینگو 100 سوال

4.2/5 - (8 امتیاز)

در این مقاله درباره اهمیت مطالعه نمونه سوالات آزمون دولینگو و کلیت آزمون توضیح داده شده است. آزمون دولینگو در مرحله اول برای داشنجویان مقطع کارشناسی دانشگاه های ایالات متحده استفاده می شود. در این مقاله به توضیح کاملی درباره نمونه سوالات آزمون دولینگو در سال های گذشته و نمونه های جدید آزمون جدید و آبدیت و روش های نوین تست زدن در این آزمون به صورت کلی و حرفه ای توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمونه سوالات آزمون دولینگواین مقاله را با دقت مطالعه بفرمائید.

این آزمون مهارت های خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن را به منظور ارزیابی توانایی های زبان شما در دنیای واقعی را به چالش می کشد. در پایان مهارت متقاضی به عنوان نمره کل در مقیاس 10-160 محاسبه می شود. در ادامه با مقاله نمونه سوالات آزمون دولینگو با وب سایت آزموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا همراه باشید.

فهرست مطالب

تعریف آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یکی از آزمون های آنلاین بسیار جالب طراحی شده توسط دانشگاه برینستون آمریکا می باشد که داوطلب با لپ تاب منزل خود با کمترین امکانات و دسترسی به یک اینترنت معمولی می تواند آزمون دولینگو را شرکت کند. از انجایی که آزمون های آنلاین سوالات آزمون هر روز طراحی نمی شود و سوالات به صورت سالیانه تغییر میکند از این رو دانستن تمامی نمونه سوالات آزمون دولینگو در دوره های گذشته می توان کمک شایانی به کسب نمره بالا در این آزمون داشته باشد.

معرفی ساختار آزمون دولینگو

همان طور که گفته شد آزمون دولینگو به صورت کاملا آنلاین و بدونه حضور در مکان خاصی برگزار می شود. سوالات آزمون دولینگو به صورت سالانه آپدیت می شود از این رو خود سوالات آزمون، میتواند بهترین نمونه سوالات آزمون دولینگو برای شما باشد.

از آنجایی که متقاضیان، آزمون را در خود خانه انجام خواهند داد، این آزمون را با قوانین سخت گیرانه ای که وصل کرده اند، برگزار می کنند. داوطلبان باید هنگام امتحان در اتاق تنها باشند و هیچ کس نباید با آنها صحبت کند. همچنین متقاضیان اجازه استفاده از مرورگر  را ندارند. علاوه بر این، قوانین دیگری نیز وجود دارد که باید رعایت شود.

معرفی ساختار آزمون دولینگو
معرفی ساختار آزمون دولینگو

زمان کلی آزمون یک ساعت می باشد. آزمون تطبیقی 45 دقیقه طول می کشد و توانایی های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن شما را ارزیابی می کند. همچنین یک مصاحبه ویدیویی 10 دقیقه ای وجود دارد که پاسخ به سؤالات باز را ضبط می کند.

در طراحی سوالات آزمون دولینگو به گونه ای انجام شده است که داوطلب آزمون دولینگو بتواند آزمون را از مرحله آسان تا به مرحله سخت طی کند. تمامی بخش های آزمون دولینگو بر اساس شروع آزمون به صورت زیر می باشد.

شروع آزمون با C-TEST  یا همان جای خالی است که نمونه آین بخش در هیچ آزمون دیگری مشاهده نشده است. این قسمت از سوال متن علمی یا ادبی و یا اقتصادی و یا اجتماعی و یا حتی ورزشی داده می شود و برخی از کلمات آن جا مانده است که کاربرن باید کلمات جا مانده شده را تشخیص دهند.

تکنیک بخش C-TEST

بهترین تکنیکی برای این بخش به کاربران توصیه می شود مطالعه نمونه سوالات آزمون دولینگو در سال های گذشته است که تکرار کلمات بسیار زیاد می باشد. استفاده از تکنیک H-BALANK که در فیلم های آموزشی بسته خودآموز زبان استاد رحمانی به صورت کامل توضیح داده شده است. مطالعه کتاب DUOLINGO ENGLISH TEST صفحه 24 الی 38 چاپ جدید سوم می تواند کمک شایانی به تمامی کاربران شود.

بخش REAL WORD یا کلمات واقعی انگلیسی که خود دارای 2 بخش متفاوت می باشد. که نمره بسیار خوبی برای داوطلبان عزیز میتواند کسب شود دراین بخش به شرطی که با تکنیک های تست زدن در این آزمون آشنا باشند.

کلمات واقعی نوشتاری

نمونه سوالات آزمون دولینگو در زمینه کلمات واقعی به صورت زیر است.

کلمه انگلیسی واقعی را از لیست زیر انتخاب کنید :

  • Mirafit
  • Influential
  • Lawn
  • Argent
  • Logical
  • Generation
  • Excess
  • History
  • Stimulate

کلمات واقعی شنیداری

این بخش نیز در هیچ آزمون بین المللی دیگری مشاهده نشده است و تنها انحصارا مربوط به آزمون دولینگو می باشد لذا حتما به تکنیک های این بخش دقت بالایی شود تا نمره بسیار خوبی در این بخش کسب شود. حتما نمونه سوالات آزمون دولینگو در بخش شنیداری را نیز تیهه کنید. در این قسمت برای بالا بردن قدرت تشخیص کلمات واقعی از غیر واقعی از پادکست دولینگو در گوگل پادکست استفاده کنید که کمک شایانی به شما خواهد کرد.

نمونه سوالات آزمون دولینگو در زمینه کلمات واقعی شنیداری به صورت زیر است.

کلمات داده شده در زیر را بخوانید و کلمات واقعی انگلیسی را انتخاب کنید. در انتخاب کلمات حتما به ریتم کلمات و نحوه بیان کلمات توسط گوینده دقت بالایی شود. به پیشنوند ها و پسوندها در زبان انگلیسی غافل نشوید.

1-Abuse

2-Ammock

3-Application

4-Bunch

5-Perium

6-Lat

7-Hap

8-Reluctant

9-Dright

10-Trace

11-Heest

12-Persenet

13-Remedy

14-Slid

15-Apply

16-Tapity

17-Pervity

تکنیک بخش REAL WORD

حتما نمونه سوالات آزمون دولینگو در این بخش در سال های گذشته تهیه شود تا به کلمات تکراری سال های گذشته آسنا شوید. مطالعه کتاب کلمات واقعی انگلیسی نوشته انتشارات ایران بریتانیا و همچنین برای مطالعه کتاب دولینگو انگلیش تست صفحه 52 الی 61 این کتاب برای لغات تکراری سال های گذشته و برای تقویت بخش ویس نیز به پادکست معروف DUOLINGO برای تقویت بخش شنیداری که توسط مرکز زبان ایران بریتانیا تهیه و خریداری شده است تهیه بفرمائید.

بخش شنیداری

در این بخش که یک ویس اجراء می شود و داوطلب باید تمامی کلماتی که شنیده است را بدون کم و کاست در کادر مشخص شده بنویسد. سوالی که اکثر کاربران در این قسمت می پرسند این است که آیا بخش از ویس شنیده شده را بنویسیم نمره تعلق میگیرد و یا اینکه لهجه گویش به چه صورت می باشد.

لهجه گویش ویس به صورت کاملا انگلیسی امریکایی می باشد و در بخش نمره دهی به تعداد کلماتی که کاربر نوشته است نمره میدهند برای مثال اگر از بین 10 کلمه 9 کلمه نوشته شود نمره 9 کلمه نوشته شده تعلق میگیرد.

سوالات چهارگزینه ای که شامل نمونه سوالات آزمون دولینگو در بخش ریدینگ می باشد که یک متن بلندی داده می شود و کاربر باید با توجه به ساختار زبانی و گرامری دامنه لغت خود تمامی لغات مربوط به این بخش را در بین چهار گذینه انتخاب کند. در این بخش متن بلندی به کاربر داده می شود و این متن به چهار تکه و چهار بخش تقسیم می شود. این بخش یکی از بخش های جدید و نمره بیار آزمون دولینگو در سری نمونه سوالات آزمون دولینگو محصوب می شود. تکنیک های این بخش در کتاب Duolingo English test و همچنین نمونه سوالات سال های گذشته استاد رحمانی بیان شده است.

بخش رایتینگ 50 کلمه ای

در این بخش که یکی از بخش های مهم نمونه سوالات آزمون دولینگو محصوب می شود کاربر باید 50 کلمه در مدت زمان 5 دقیقه بنویسد. از این رو چند تکنیک عالی برای افزایش نمره بین 5 الی 10 نمره برای کاربران آزمون دولینگو می باشد.

1-تکنیک اول مقدار کلمات را از 50کلمه به 70 الی 90 کلمه ارتقاء دهید.

2-تکنیک دوم استفاد از تنوع کلماتی و تنوع لغتی است که در کتاب DUOLINGO   توضیح داده شده است و همچنین 5 گرامر مهم توصیه شده برای آزمون دولینگو که توصیه شده است را باید استفاده شود.

روش نمره دهی بخش های مختلف دولینگو

بخش نوشتاری 32 درصد از نمره کل آزمون دولینگو را به خود اختصاص می دهد.

بخش اسپیکینگ 24 درصد از نمره کلآزمون دولینگو را به خود تعلق میدهد.

بخش لیسنینگ 18 درصد نمره کلی آزمون را به خود تعلق میدهد.

بخش ریدینگ 26 درصد نمره کلی را تعلق میگیرد.

نکات کلیدی درباره نمونه سوالات آزمون دولینگو

یک نمونه سوالات آزمون دولینگو به شما این امکان را می دهد که در طول آزمون زبان انگلیسی دولینگو با سوالات آشنا باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام برای آزمون اصلی حتما یک آزمون تستی را پر کنید و سطح خودتان را بسنجید. با این روش شما نقاط قوت و ضعف خودتان را خواهید شناخت و روی نقاط ضعف خود بیشتر کار خواهید کرد.

بعد از اتمام آزمون یک ناظر از طریق ویدیو کال، محیطی که در آن آزمون داده اید را مورد بررسی قرار می دهد که با شخص دیگری ارتباط بر قرار نکنید، از تلفن، ساعت هوشمند و سایر وسایل خود استفاده نکنید و بسیاری از این موارد. بسیار مهم است که شما در طول آزمون این قوانین را رعایت کنید.

چند نکته کلیدی  وجود دارد که باید هنگام تنظیم محیط آزمون خود برای آزمون انگلیسی دولینگو به خاطر داشته باشید

1-حواستون به کامپیوتر باشد، اگر برای مدت طولانی به مکان دیگر نگاه کنید، نمره شما را باطل می کنند.

2-هیچ پنجره دیگری در مرورگر باز نکنید. اگر سعی کنید از آزمون دور شوید، نمره شما را باطل می کنند.

3-آزمون را در اتاقی با نور مناسب انجام دهید. اگر همیشه در تاریکی باشید، امتیاز شما را باطل می کنند.

4-مطمئن باشید که در یک اتاق ساکت تنها هستید. اگر نویز پس زمینه صدا بیش از حد باشد، نمره شما را باطل می کنند.

5-میکروفون و اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اگر در هر نقطه اتصال اینترنت شما قطع شود یا میکروفون شما کار نکند، امتیاز شما را باطل می کنند.

6-در طول آزمون مجاز به استفاده از هدفون نیستید. مطمئن شوید که بلندگوهای کامپیوتر شما کار می کنند.

سوالات رایج درباره نمونه سوالات آزمون دولینگو

ممکن است در مغز شما سوالات زیادی راجعه نمومه سوالات آزمون دلینگو به وجود بیاید. پیشنهاد ما این است. اگر سوالی به ذهن شما رسید را در بخش کامنت های همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

نمونه سوالات آزمون دولینگو با پاسخ

در این بخش به نمونه های واقعی نوشته شده بخش های مختلف آزمون دولینگو به همراه پاسخ تشریحی و نمونه سوالات 6 سال گذشته در این آزمون به صورت چند مرحله ای در مرحله اول کامل رایگان و در مراحل بعد با قیمت اقتصادی خدمت داوطلبین عزیز تقدیم می گردد.

1- نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST کامل کردن جای خالی

نمونه سوالات آزمون دولینگو در درک مطلب شما میتوانید چند نمونه c-test را در قسمت زیر مشاهده کنید.

نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 1
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 1
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 2
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 2
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 3
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 3
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 4
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 4
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 5
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 5
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 6
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 6
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 7
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 7
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 8
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 8
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 9
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 9
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 10
نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST شماره 10

10 تصویر بالا همگی از نمونه سوالات آزمون دولینگو C-TEST می باشند که برای دریافت پاسخ این 10 قسمت اینجا کلیک کنید.

2- نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش گوش دادن

این بخش شامل پخش یک ویس می شود و داوطلب باید به تمامی جملاتی که در صدا شنیده می شود با دقت پاسخ دهد در قسمت زیر برخی از ویس های مشهور آزمون را باهم گوش می دهیم.

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش گوش دادن شماره 1

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش گوش دادن شماره 2

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش گوش دادن شماره 3

تکنیک بخش گوش دادن

در قسمت گوش دادن بهترین تکنیک برای بالا بردن مهارت گوش دادن استفاده از پادکست مخصوص دولینگو که اکثر تمامی فایل ها و ویس های مربوط به گوش کردن در آزمون دولینگو از این بخش در آزمون اصلی آورده می شود. 

برای کسب اطلاعات درباره پادکست مخصوص گوش دادن زبان دولینگو با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس بگیرید.

3- نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش REAL WORD کلمات واقعی انگلیسی

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش REAL WORD شماره 1
نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش REAL WORD شماره 1
نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش REAL WORD شماره 2
نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش REAL WORD شماره 2

نکات کلیدی برای بخش REAL WORD کلمات واقعی انگلیسی

1-استفاده از نمونه سوالات ساهای گذشته (تقریبا 70 درصد کلمات این بخش تکراری آزمون های گذشته می باشند)

2- استفاده از کتاب معروف DUOLINGO ENGLISH TEST  که تنها مرجع این آزمون می باشد.

3-استفاده از فیلم های آموزشی استاد رحمانی که ارئه تکنیک های جدید تشخیص کلمات ارائه شده است.

4-استفاده از 2000 لغات مهم آزمون دولینگو که مرکز زبان ایران بریتانیا برای اولین بار خریداری و به داوطلبان ارائه میکند.

خرید پکیج دولینگو
خرید پکیج دولینگو

برای دانلود تمامی نمونه سوالات بخش REAL WORD  انگلیسی با پاسخ تشریحی و همچنین تدریس استاد در این بخش بر روی بسته آموزشی دولینگو کلیک کنید.

4- نمونه سوالات آزمون دولینگو توصیف تصویر (DESCRIBE PICTURE)

نمونه سوالات آزمون دولینگو توصیف تصویر
نمونه سوالات آزمون دولینگو توصیف تصویر

5- نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش ریدینگ READING

در بخش ریدینگ ازمون دولینگو یک متن کوتاه داده می شود که داوطلب باید با تکنیک های حرفه ای خواندن متن می تواند نمره بسیار خوبی از این بخش کسب نماید.

نکات کلیدی برای ارتقاء نمره بخش ریدینگ دولینگو

1.استفاده از  porononcition صحیح کلمات

2.استفاده از tonition صحیح هر کلمه

3.به کاربردن درست استرس در قسمت های مختلف کلمه

4. بیان شیوا و رسا کلمات

6- نمونه سوالات دولینگو بخش WRITING رایتینگ

نمونه سوالات آزمون دولینگو در بخش رایتینگ در سالهای گذشته به صورت پیش فرض آورده شده است. برای مشاهده نمونه کامل و بازدید از sample نوشته شده پکیج دولینگو کلیک کنید.

1. If you have children, What would you do differently from your parents while bringing them up.

2. Why some friendships last longer than others? Give your opinion

3. What was the time when someone was treated unfairly? What happened?

4. What is the importance of cars and airplanes in modern life? Explain

5. How can we create a better future for the next generation?

6. What is the cuisine you like the most?

7. As a younger generation, what do you want to teach the older generation?

8. What are the advantages and disadvantages of the seaside towns compared to the inland towns?

9. How you love to do activities like singing, cooking. explain with reasons?

10. Suppose, Some foreigners want to visit your country for one day. What you will recommend them to visit your county for One day?

11. Whether one should have friends from similar culture or not”

12. Some people are moving from their country to another country, in your opinion which country’s custom they should follow?

13. Why supplementary income is important?

14. If you are a prime minister, What will be your main duty. Responsibility”

15. Gambling should be legal or not. Give the reason why and why not”

16. What are the advantages and disadvantages of the infrastructure you live in?

17. Describe the good and bad things you learned from your parents. Explain your response.

18. Write about a person who made you feel loved and cared about?

19. If you become the leader of your country what you will change?

20. How can we create a better future for the next generation?

21. A book that I have read more than once & why?

22. How modern technologies are facilitating classrooms?

23. I had to talk about a healthy lifestyle and how we can improve our health?

24. Do you think you have a special attribute that everybody should have. What is that attribute?

25. How can society help the unemployed? What are the burdens?

26. Do you think that teaching social skills should be added to school programs? Or should it be left to parents? Give your opinion with reasons.
27. The advantages and disadvantages of teamwork and which one do you support.
28. Should people involve others in taking important decisions?
29. Technologies have made our life miserable Agree or disagree?
30. What problem can you encounter on the internet? Even we gather more info on it?
31. What is a fun activity you like to do? Why do you do it? How can you make it better?
32. which country would u like to visit for 1 year & why?

7- نمونه سوالات آزمون دولینگو در بخش اسپیکینگ

نمونه سوالات آزمون دولینگو در اسپیکینگ به صورت دسته بندی شده در قسمت پایین آورده شده است.

1.Describe a performance you have watched. Please say

– Where was it?

– What kind of performance was it?

– What did you like the most about it?

2.Talk about a challenge you encountered. Please say

– What was the challenge?

– When and where was the challenge?

– How did you overcome it?

– What made it unforgettable?

3.Talk about a special, memorable moment. Please say

– When it was

– What happened

– Why it was special

– How you felt at the time.

4.Talk about a time when you have visited a crowded place. Please say

– What the place was

– Why you went there

– With whom you went there

– And whether or not you enjoyed your visit.

5.Talk about an article you read online that was about healthy living. Please say

– When you read it

– What in particular it was about

– What you learnt from it

 6. Talk about an occasion when you couldn’t use your mobile phone. Please say

– when it happened

– what happened to your phone

– how it made you feel

 7. Talk about an occasion when you were forced to change your plans because of the weather. Please say

– When did this happen?

– Where were you?

– What kind of weather was?

– Explain why you had to change your plans

8. Talk about something you bought that was difficult to use at first. Please say

– What is it?

– When did you buy it?

– What does it do?

– Why was it difficult to use for the first time?

9.Talk about something that you borrowed from a person you know. Please say:

– What you borrowed

– When you borrowed it

– Why you borrowed it

– And when you returned it.

10. Talk about a situation when you were late. Please say

– What you were late for

– Why you were late

– What happened because you were late

– How you felt about it

1- چطور به بخش اسپیکینگ دولینگو پاسخ دهیم که نمره کاملی از این بخش کسب کنیم؟

2- آیا پاسخ به تمامی سوالات این بخش ضروری می باش و یا اینکه به بخششی از این سوالات پاسخ داده شود کافیست؟

3- چند دقیقه به این قیمت پاسخ دهیم تا اگزمینر قانع شود و نمره کامل را به داوطلب دهد؟

4- از چه گرامر هایی و یا چه لغاتی برای این بخش استفاده شود تا نمره کامل به داوطلب اعطا شود؟

پاسخ به تمامی این بخش ها توسط استاد رحمانی پرسابقه ترین استاد مدرس دولینگو در ایران و خارج از ایران داده شده و به راحتی میتوانید نمره بالای 120 را در این آزمون کسب کنید.

تغییرات جدید آزمون دولینگو

در اول ماه می تغییرات بسیاری در آزمون دولینگو در 2 قسمت سوالات و بارم بندی سوالات ایجاد شده است که به شرح زیر می باشد:

تغییر سوالات آزمون

  • بخش ریدینگ

2 بخش جدید به آزمون اضافه شده است که استدلال متن و پاسخ به سوالات می باشد همچنین تعداد گذینه های سوالات از چهارگذینه ای به 5 گذینه ای تغیییر پیدا کرده است.

  • بخش درک مطلب

در این بخش انیمیشنی سوال جواب را مابین 2 نفر برقرار میکند در صورت که این سوال و جواب در غالب علمی می باشد و مابین یک استاد و شاگرد و یا 2 همکلاسی انجام می باشد.

  • خلاصه نویسی متن مکالمه

در مکالمه ای که صورت میگیرد شما در مدت 2 دقیقه باید 75 کلمه خلاصه صحبت های رد و بدل شده را در غالب محتوا اصولی باید بنویسید.

تغیرات بارم نمره

در این بخش نمره بر قسمت های مکالمه و همچنین رایتینگی 2 برابر نمره اصلی محاسبه می شود و همچنین اصول ساختاری هر بخش که برخی از قسمت ها نمره منی داشته است مانند real word نمره منفی این بخش خذف شده است.

حذف برخی از قسمت های آزمون دولینگو

برخی از قسمت های مهم آزمون دولینگو مانند توصیف توصیف گفتاری، اسپیکینگ شنیداری و همچنین بخش real word شنیداری خذف شده است.

کلام آخر درباره نمونه سوالات آزمون دولینگو

کلام آخر برای تمامی داوطلبینی که تحقیقات لازم را انجام داده اند و قصد شرکت در آزمون دولینگو را دارند این است که تمامی قوانین آزمون را با دقت مطالع کنند و رعایت کنند همچنین در باره نحوه برگزاری و ساختار آزمون با یک استاد دلسوز و با تجربه بالا مشورت کنند. نمونه سوالات آزمون  دولینگو را به صورت آبدیت شده تهیه کنند. همچنین با عضویت کانال تلگرامی و ایستاگرامر ورکز زبان ایران بریتانیا از تجربه آزمون دولینگو توسط کاربران در ۷ سال گذشته مطلع شوید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای دولینگو استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج دولینگو بسته خودآموز DUOLINGO را برای آموزش خود خوان دولینگو تهیه نمایید.

7 comments

  1. رمینا کرباسی

    من اطلاعات خوبی در این صفحه پیدا کردم مرسی.

  2. من 2 بار تو آزمون دولینگو شرکت کردم هر 2 بار قوانین رعایت نمیکردم با خودن قوانین آزمون تو سایت شما تو دفعه بعد قبول شدم مرسی از مطلب مفیدتون

  3. به من خیلی کم کرد مرسی. من بسته آموزشی میخوام چکار کنم؟

  4. شایان اربابی

    آیا من می تونم با مطالعه نمونه سوالات دولینگو نمره بالایی کسب کنم؟

    1. با درود لطفا ابتدا برای تعیین سطح با مرکز زبان ایران بریتانیا در تماس باشید.

  5. مصطفی رها

    slam man barai ghaboli to azmon chikar konam.

    1. با درود به شما. حتما با مرکز ایران بریتانیا در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *