سبد خرید
دانلود رایگان کتاب word smart چاپ 3

دانلود رایگان کتاب word smart چاپ 3

امتیاز post

با دانلود رایگان کتاب word smart که یکی از بهترین منابع آموزشی زبان، برای افزایش دایره واژگان و چگونگی استفاده از آن‌هاست. فرقی نمی‌کند که برای یک آزمون بین‌المللی زبان خود را آماده می‌کنید یا دوست دارید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. در هر حال می‌توانید از این کتاب استفاده مفید و بهینه‌ای داشته باشید. برای دانلود رایگان کتاب word smart این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب word smart

دانلود رایگان کتاب word smart یک منبع عالی برای یادگیری واژگان انگلیسی است. این کتاب برای اولین بار در سال 2006 و توسط انتشارات دانشگاه پرینستون به چاپ رسیده است. کتاب word smart 14 فصل دارد و 1400 لغت را شامل می‎شود. فصل‎های کتاب word smart به ترتیب عبارت‌اند از:

فصل 1: یادگیری کلمات جدید

فصل 2: کلمات

فصل 3: امتحان نهایی

فصل 4: The SAT Hit Parade

فصل 5: The GRE Hit Parade

فصل 6: ریشه‌های کلمات که باید بدانید

فصل 7: خطاهای رایج

فصل 8: مخفف‌ها

فصل 9: هنرها

فصل 10: کامپیوتر و فناوری

فصل 11: امور مالی

فصل 12: واژه‌ها و عبارت‌های خارجی

فصل 13: علم

فصل 14: پاسخ‌ها

متون این کتاب از طریق تجزیه و تحلیل پرفروش‌ترین آثار کلاسیک، روزنامه‌های پرتیراژ و مجلات جمع‌آوری شده است. نویسندگان کتاب تست‎های متعددی روی این متون انجام داده‌اند و سعی کردند واژگانی را انتخاب  کنند که مردم کمتر با آن‌ها آشنایی دارند. در واقع، بر روی لغاتی تمرکز کرده‌اند که معانی متعددی دارند و گاهی اوقات باعث ایجاد سوء‌برداشت می‎شوند.

ویژگی‌های کتاب word smart

کتاب word smart واژه‌های جدید را آموزش می‌دهد و جایگاه درست آن‌ها در متون نوشتاری و مکالمه را بیان می‎کند. با دانلود رایگان کتاب word smart و مطالعه آن، یاد می‌گیرید چگونه از کلمات استفاده کنید و مفاهیم موردنظر خود را به دیگران انتقال دهید.

ویژگی‌های کتاب word smart
ویژگی‌های کتاب word smart

کتاب word smart بیش از 1400 واژه را معرفی می‌کند و فهرستی از ریشه‌های رایج کلمات را در اختیار زبان‌آموز قرار می‎دهد. با مطالعه این کتاب اصطلاحات کلیدی، عبارات و اختصارات خارجی را یاد می‎گیرید و با کاربرد واژه در زمینه‎های مختلف علم، هنر، اقتصاد و غیره آشنا می‎شوید. کتاب word smart به شما کمک می‌کند تا متون آکادمیک انگلیسی را راحت‌تر درک ‎کنید و برای شرکت در آزمون‌های GRE،SAT و دیگر آزمون‎های بین‌المللی زبان انگلیسی آماده شوید.

دانلود رایگان کتاب word smart

لینک دانلود رایگان کتاب word smart

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب word smart

دانلود رایگان کتاب word smart به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیارتان قرار می‌گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را از فصل اول کتاب آغاز نمایید. فصل اول کتاب به معرفی لغات جدید می‌پردازد و در ادامه ریشه لغات، مخفف‌ها و اشتباهات رایج را معرفی می‌کند. کتاب را به دقت مطالعه کنید و تمرین‎ها را انجام دهید تا لغات را به طور کامل یاد بگیرید. می‌توانید پاسخ تمرینات را در فصل آخر کتاب ببینید و با جواب‌های خود مقایسه کنید. لغات مهم این کتاب به صورت دسته بندی شده می باشد. حتما ئس از دانلود رایگان کتاب word smart برای ها قسمت که لغات آن را مطالعه میکنید لغات مورد نظر را در جمله مورد نظر استفاده کنید.

هخمچنین برای داشتن کتاب های بی نظیر دانلود رایگان کتاب How to Teach Grammar اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *