سبد خرید
دانلود رایگان کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS در 2 جلد

کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS

2/5 - (1 امتیاز)

دانلود رایگان کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS که یکی از کتاب‌هایی است که به داوطلبین آزمون آیلتس پیشنهاد می‌شود. این کتاب کلید موفقیت در آزمون آیلتس را در اختیار داوطلبین قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا نمره مورد نظر خود را در این آزمون به دست آورند. در این صفحه لینک دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم. برای دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS

دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS

کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS توسط پائولین کالن (Pauline Cullen) نوشته شده و نکات مهم و کلیدی برای شرکت در آزمون آیلتس را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. هدف نویسنده از نوشتن این کتاب حل رایج‌ترین مشکلات آیلتس بوده است. مشکلاتی که داوطلبین در هنگام آماده شدن برای آیلتس با آن مواجه می‌شوند و دچار سردرگمی می‌گردند. دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS به شما کمک می‌کند تا راه مقابله با این مشکلات را بشناسید و خود را برای یک آزمون موفق آماده کنید.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS 10 فصل دارد:

  • فصل اول: درک مسئله
  • فصل دوم: آموزش نحوه یادگیری
  • فصل سوم: لغات برای آیلتس
  • فصل چهارم: گرامر برای آیلتس
  • فصل پنجم: کلید ریدینگ آیلتس
  • فصل ششم: کلید رایتینگ آیلتس 1
  • فصل هفتم: کلید رایتینگ آیلتس 2
  • فصل هشتم: کلید لیسنینگ آیلتس
  • فصل نهم: کلید اسپیکینگ آیلتس
  • فصل دهم: منابع آیلتس

ویژگی‌های کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید و می‌خواهید نمره خوبی از آزمون خود کسب کنید، باید بدانید چه بخوانید و چگونه بخوانید. در واقع قبل از این‌که به سراغ یادگیری لغات، گرامر  و 4 مهارت زبان انگلیسی بروید، باید نکات مهم و ضروری برای شرکت در آزمون آیلتس را بشناسید و از آن‌ها برای دستیابی به موفقیت استفاده کنید.

ویژگی‌های کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS
ویژگی‌های کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS

برای دریافت نمره بالا در آزمون آیلتس نیاز نیست منابع متعددی را بخوانید و وقت و هزینه خود را هدر دهید.    دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS بهترین و مفیدترین منابع را به شما معرفی می‎کند و راه رسیدن موفقیت را در اختیارتان قرار می‎دهد.

نحوه مطالعه کتاب THE KEY TO IELTS SUCCESS

دانلود رایگان کتاب  THE KEY TO IELTS SUCCESS به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیارتان قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را از فصل اول آغاز نمایید. نکات و ترفندهای کتاب را با دقت بخوانید و با نحوه صحیح مطالعه و تمرین برای شرکت در آزمون آیلتس آشنا شوید.

همچنین درصورتی که تمایل به دانلود دیگر کتاب های مهم زبان انگلیسی آزمون آیلتس دارید حتما دانلود رایگان کتاب Complete IELTS انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *