سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation

دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation

5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال تقویت تلفظ زبان انگلیسی خود هستید، دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation را از دست ندهید. این کتاب یکی از بهترین منابع برای تقویت تلفظ است و نکات مهم و کلیدی در این مورد را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب Test Your Pronunciation

Test Your Pronunciation  یک منبع مفید و کاربردی برای تقویت تلفظ زبان انگلیسی است. مجموعه Test Your Pronunciation آموزش تلفظ را از حروف صدادار و بی صدای انگلیسی آغاز می‌کند و در مراحل بعد قوانین و قواعد تلفظ انگلیسی را در اختیار زبان‌آموز قرار می‌دهد. شناسایی آواهای قوی و ضعیف، ارتباط بین صداها، املای کلمات، شیوه درست استفاده از تأکید در واژه‌ها و عبارات، چگونگی ادای جملات و آهنگ صحیح آن‎ها، شیوه تلفظ اعداد و … از جمله مباحثی است که در این کتاب مطرح می‌شود.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation دارای فایل‌های صوتی نیز می‌باشد و هر آن‌چه برای تلفظ لغات انگلیسی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‎دهد. کتاب Test Your Pronunciation توسط مایکل وان ریس تألیف شده و انتشارات لانگ‌من نیز آن را منتشر کرده است.  این مجموعه بر روی لهجه بریتیش تمرکز دارد.

دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation

دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

ویژگی‌های کتاب Test Your Pronunciation

کتاب Test Your Pronunciation یک منبع مفید و مؤثر برای یادگیری تلفظ در زبان انگلیسی است. این کتاب به همراه 36 قطعه صوتی ارائه می‌شود و متن‌های کتاب را به زبان اصلی اجرا می‌کند. گوش دادن به این فایل‌ها زبان‌آموز را با تلفظ صحیح واژگان آشنا کرده و مهارت شنیداری او را نیز بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های کتاب Test Your Pronunciation
ویژگی‌های کتاب Test Your Pronunciation

از دیگر ویژگی‎های دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation می‌توان به مجموعه سوالات و آزمون‌های آن اشاره کرد. این مجموعه بالغ بر 60 آزمون را در اختیار زبان‌آموز قرار می‌دهد و تلفظ را قدم به قدم به او می‌آموزد.  کلید سوالات نیز در انتهای کتاب آورده شده است.

نحوه مطالعه کتاب Test Your Pronunciation

دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation به صورت یک فایل‌ پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. برای یادگیری تلفظ کلمات، به خوبی گوش کنید و تکرار و تمرین داشته باشید. هم‎زمان با مطالعه کتاب، به فایل‌های صوتی همراه آن گوش دهید و کلمات را به دقت تقلید کنید. شاید در ابتدا تلفظ برای شما کمی سخت باشد، اما به تدریج یاد می‌گیرید و پیشرفت می‎کنید.

در صورت امکان توصیه می‌شود صدای خود را ضبط کنید و گوش دهید. با این کار می‌توانید تلفظ خود را مقایسه و ارزیابی کنید و مشکلات را برطرف نمایید. برای تلفظ کلمات در جلوی آینه بایستید و به شکل لب‌هایتان در هنگام تولید صدا توجه کنید. این تمرینات باعث می‌شود سریع‌تر پیشرفت کنید و مانند حرفه‌ای‌ها انگلیسی صحبت کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *