سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding

دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding

3/5 - (21 امتیاز)

در این قسمت دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding به همراه فایل های صوتی و تمامی قسمت های مقدماتی تا حرفه ای قرار داده شده است و باعث ارتقا زبانی کاربران در سطح حرفه ای در زمینه دامنه لغت و همچنین در بالابردن توان خواند خواهد داشت. با دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding شما میتوانید به راحتی سرعت خواند خود را بالا ببرید. همچنین افرادی که نمیخواهند این کتاب را خریداری کنند میتوانند در انتهای همین صفحه دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding قرار داده شده است که با بالاترین کیفیت دانلود را انجام دهند.

توضیح مختصر درباره کتاب Steps to Understanding

مجموعه کتاب های Steps to Understanding از کتای های بی نظیری است که انتشارات اکشفورد و نوشته خانم هیل می باشد که برای تقویت درک مطلب داوطلبین آموزش زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا به سطح پیشرفته مورد استفاده قرار میگیرد در گذشته این کتاب شامل 4 سطح بوده است که سطح مقدماتی، مبتدی و متوسط و پیشرفته بوده که در چاپ جدید این کتاب تجمیع حاصل شده و کتاب در قالب 1 جلد تمامی مباحث را شامل می شود. این مجموعه کتاب ها دارای فایل های صوتی خواندن متن می باشد که درواقع این قسمت نیز برای تقویت مهارت لیسنینگ کاربران از مبتدی تا به حرفه ای بسیار تاثیر گذار می باشد.

در مجموعه کتاب Steps to Understanding گرامرها به صورت کاملا حرفه ای و به صورت زیرکانه ای گنجانده شده اند تا داوطلب به صورت غیر مستقیم با خواندن متن هایی که همه آنها جنبه فان یا شوخی را دارند بتواند گرامر را به صورت کاملا حرفه ای بیامورد. در این سری کتاب ها سعی شده است لغات را به صورت دسته بندی شده و مرحله ای به کاربر بیاموزد تا دامنه لغت داوطلب نیز افزایش پیدا کند. برای تقویت مهارت زبان انگلیسی برای درک مطلب و همچنین شروع مهارت لیسنینگ از مقدماتی تا به حرفه ای اکثر اساتید زبان انگلیسی برای آزمون های آیلتس و تافل مطالعه این کتاب را توصیه میکنند.

ویژگی های بی نظیر کتاب Steps to Understanding

مجموعه کتاب های Steps to Understanding یکی از کتاب هایی هستند که سالیان زیادی معرفی شده توسط استاید برجسته زبان به دانش آموزان زبان انگلیسی می باشند به دلایل بسیار زیاد که شامل:

  • آموزش گرامربه صورت غیر مستقیم و حرفه ای
  • افزایش دامنه لغت در قالب داستان
  • داستان های جذاب و لذت بخش
  • سوال و جواب انتهای هر بخش
  • بررسی پیشرفت داوطلب با آزمون های کوچکی که در هر بخش آورده شده است.
ویژگی های بی نظیر کتاب Steps to Understanding
ویژگی های بی نظیر کتاب Steps to Understanding

این مجموعه کتاب Steps to Understanding طرفداران بسیار زیادی در تمامی نقاط دنیا داشته است و در سال 2016 به آمار پرفروش ترین کتاب های زبان انگلیسی در میان زبان آموزان بوده است.

دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding فایل مقدماتی تا پیشرفته

دانلود فایل کتاب Introductory Steps to Understanding

دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding فایل صوتی 1

دانلود فایل کتاب Elementary Steps to Understanding

دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding فایل صوتی 2

دانلود فایل کتاب Intermediate Steps to Understanding

دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding فایل صوتی 3

دانلود فایل کتاب Advanced Steps to Understanding

دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding فایل صوتی 4

پس از دانلود رایگان کتاب Steps to Understanding آن را از فایل زیپ خارج کرده و مطالعه کنید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید

نحوه مطالعه کتاب Steps to Understanding

برای مطالعه این کتاب ابتدا متن های داستان این کتاب را مطالعه کنید سپس با مشخص کردن لغت مهم و کاربردی این کتاب آن را در دفتر لغات خود یاداشت کنید. سپس تست های دوره ای هر قسمت را حل کنید. ویس های صوتی هر قسمت را در گوشی خود وارد کنید این فایل MP3 را هر روز گوش دهید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *