سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Starman در 2 فایل

دانلود رایگان کتاب Starman در 2 فایل

امتیاز post

دانلود رایگان کتاب Starman که یک کتاب داستان به زبان انگلیسی است و جذابیت های خاص خود را دارد در این صفحه موجود است. مطالعه این کتاب برای تقویت مهارت‌های ریدینگ و رایتینگ زبان انگلیسی بسیار مفید بوده و به زبان‌آموزان توصیه می‌شود. برای دانلود رایگان کتاب Starman این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی کتاب Starman

Starman توسط فیلیپس باروز و مارک فاستر نوشته شده و در 10 فوریه سال 2012 توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است. این کتاب 40 صفحه‌ای موضوعی تخیلی دارد و داستان یک مرد عجیب را بیان می‌کند. بر اساس این داستان، شخصی با نام بیل از صحرایی گرم در کشور استرالیا عبور می‎کند و یک مرد تنها و عجیب را می‌بیند.

با دانلود رایگان کتاب Starman شما میتوانید 1600 کلمه اختصاصی زبان انگلیسی را بیاموزید و برای سطوح مقدماتی زبان پیشنهاد می‌شود. به همراه این کتاب یک فایل صوتی نیز ارائه شده است. گوش دادن به این فایل به زبان‌آموز کمک می‏کند تا تلفظ لغات جدید را به خوبی یاد بگیرد و با لهجه انگلیسی بیشتر آشنا شود. کتاب Starman بر روی لهجه بریتیش تمرکز دارد.

ویژگی‌های کتاب Starman

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، مطالعه داستان است. برای این کار باید داستانی را انتخاب کنید که با سطح زبان شما تناسب داشته باشد و لغات و مفاهیم جدیدی را آموزش دهد. دانلود رایگان کتاب Starman یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی است.

ویژگی‌های کتاب Starman
ویژگی‌های کتاب Starman

کتاب Starman برای سطح مبتدی طراحی شده و به افزایش دایره لغات و تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان‌آموز کمک می‌کند. این کتاب لغات جدید را در قالب متن داستان آموزش می‎دهد. این نوع آموزش باعث می‌شود تا واژگان و کلمات جدید وارد حافظه بلندمدت زبان‌آموز شود و به مدت طولانی باقی بماند. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصاویر متعددی در کتاب وجود دارد که به درک بهتر مطلب کمک می‎کند.
  • در انتهای کتاب بخشی با عنوان فعالیت‌ها (Activities) وجود دارد که میزان درک مطلب زبان‌آموز را می‌سنجد.
  • فایل صوتی همراه کتاب امکان یادگیری تلفظ و لهجه را در اختیار زبان‌آموز قرار داده و مهارت‌های شنیداری او را تقویت می‌کند.

دانلود رایگان کتاب Starman

دانلود رایگان کتاب Starman  فایل PDF

دانلود رایگان کتاب Starman  فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Starman

دانلود رایگان کتاب Starman به صورت یک فایل ‌پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد. فایل را دانلود کنید و مطالعه را آغاز نمایید. داستان را صفحه به صفحه دنبال کنید. یک دیکشنری در کنار خود داشته باشید تا بتوانید معنای کلمات جدید را در آن پیدا کنید. جملات را ترجمه کنید و در کنار قرار دهید تا مفهوم داستان را درک کنید.

پس از پایان داستان یک بخش با عنوان Glossary  دیده می‎شود. در این بخش می‌توان مفهوم لغات را در قالب یک جمله ببینید و یاد بگیرید. در انتهای کتاب نیز بخشی با عنوان فعالیت‌ها طراحی شده است.  فعالیت‌ها به 3 بخش قبل از خواندن، در حال خواندن و بعد از خواندن، تقسیم می‎شود. در هر بخش از فعالیت‌ها تعدادی سوال مطرح شده است. به سوالات پاسخ دهید تا میزان درک خود از داستان را بسنجید و بیشتر یاد بگیرید. همچنین میتوانید برای دانلود رایگان کتاب word smart اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *