سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials

کتاب Official IELTS Practice materials

1/5 - (1 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials قرار داده شده است و همچنین نحوه مطالع این کتاب و اهمیت این کتاب برای دانش پژوهانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند توضیح داده شده است. شما میتوانید برای دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

توضیح مختصری درباره ی کتاب Official IELTS Practice materials

کتاب Official IELTS Practice Materials کتابهای منتشر شده توسط British Council، IDP: IELTS Australia و Cambridge Assessment English است که به داوطلبانی که می‌خواهند آزمون آیلتس بدهند، کمک می‌کند تا بهتر آماده شوند. این کتابها به تمرین زبان آموزان برای چهار بخش اصلی آزمون IELTS، یعنی Listening (شنیداری)، Reading (خواندن)، Writing (نوشتاری) و Speaking (مکالمه) کمک می‌کنند.

بسته خودآموز آیلتس
بسته خودآموز آیلتس

هر کتاب Official IELTS Practice Materials شامل تمرین‌های متنوع، نمونه سوالات و پاسخ‌های مشروح برای هر بخش از آزمون است. این کتابها به شما این امکان را می‌دهند که با ساختار و نوع سوالات موجود در آزمون IELTS آشنا شوید و تجربیاتی مشابه آزمون را تجربه کنید تا بتوانید خودتان را برای آزمون آماده کنید.

در هر کتاب Official IELTS Practice Materials، تمرین‌ها به تدریج سخت‌تر می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا توانایی‌های زبانی خود را بهبود ببخشید. این کتابها معمولاً در دو سطح عمومی و تخصصی (General Training and Academic) برای آزمونهای مختلف IELTS عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید این کتابها را از کتابخانه‌ها، فروشگاه‌های کتاب یا آنلاین تهیه کرده و با استفاده از آنها به طور مؤثرتری برای آزمون IELTS آماده شوید.

ویژگی های بی نظیر کتاب  Official IELTS Practice materials

از ویزگی های بی نظیر این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این کتاب علاوه بر نمونه سوالات آزمون آیلتس چند نمونه از مقاله هایی که داوطلبان برای بخش نوشتاری نوشته اند را به همراه نظر ممتحن برای آن مقاله اراعه کرده است.
  • در بخش گفتاری نیز مطالب با فایل های صوتی برای داوطلبان توضیح داده شده است.
  • شما با مطالعه ی این کتاب با نحوه ارزیابی ممتحن ها در بخش نوشتاری و گفتاری آشنا خواهید شد.
  • در پایان کتاب پاسخنامه آزمون شنیداری و درک مطلب به همراه فایل صوتی برای داوطلبان ارائه شده است.
  • چگونگی ارزیابی نمره رایتینگ و اسپیکینگ در آزمون آیلتس.
ویژگی های بی نظیر کتاب  Official IELTS Practice materials
ویژگی های بی نظیر کتاب  Official IELTS Practice materials

با دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials تمامی تکنینک های جدید ارائه شده توسط مرکز آزمون آیلتس را مسلط خواهی شد.  حتما فایل را پس از دانلود از حالت زیپ خارج شازی کرده و استفاده کنید.

دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials در 2 جلد

دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials جلد اول

دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials فایل صوتی اول

دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials جلد دوم

دانلود رایگان کتاب Official IELTS Practice materials فایل صوتی دوم

مجموعه ایران بریتانیا تمامی کتاب منابع آزمون آیلتس را به صورت دانلود رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار داده است لذا برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب بی نظیر دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 اینجا کلیک کنید.

نحوه مطالعه کتاب Official IELTS Practice materials

برای مطالعه این کتاب توضیحات اگزمینر درباره بشخ رایتینگ و اسپیکینگ و نحوه درست و اصولی که باید رعایت شود تا نمره 6.5 به بالا در آزمون آیلتس کسب شود توضیح داده شده است لذا با دقت مطالب نوشته شده در بخش توضیحات ابتدایی را مطالع کرده و سعی شود دقیقا مانند نمونه رفتار کنید یعنی لغات و گرامر های که اگزمینر در این کتاب اشاره کرده است در نوشته خود استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *