سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Mindset با 3 جلد

دانلود رایگان کتاب Mindset با 3 جلد

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Mindset با تمامی فایل صوتی به همراه فایل PDF  تمامی موتون قرار گرفته شده است.لطفا برای دسترسی کامل به دانلود رایگان کتاب Mindset و اهمیت این کتاب این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

توضیح مختصر درباره کتاب Mindset

این کتاب یکی از مهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد. مجموعه کتاب Mindset از انتشارات دانشگاه کمبریج می باشد. و دارای بالاترین استاندارد های آموزشی برای زبان آموزان عزیز از صفر تا 100 برای آزمون آیلتس می باشد. این کتاب مهارت های زبانی دانش پژوهان عزیز را در چند بخش دامنه لغات پرکاربرد آیلتس و همچنین ساختار ریدینگ آزمون آیلتس از مبتدی تا به سمت حر فه ای پشتیبانی می کند. این کتاب هم برای آزمون های آیلتس جنرال و هم آیلتس اکادمیک بسیار مفید است.

ویژگی های کتاب بی نظیر Mindset

  • تقویت در هر چهار مهارت زبان انگلیسی
  • آشنا کردن با ساختار آزمون مرحله به مرحله
  • تقویت لغات زبان آیلتس
  • آموزش در قالب ساختار کاربردی
  • آشنایی با نمونه های آزمون آیلتس

چینش این کتاب در 10 بخش می باشد که شامل 3 مجموعه مقدماتی متوسط و حرفه ای می باشد. از ویژگی های بی نظیر این کتاب تمارین بسیار زیاد این کتاب برای تسلط کامل به تمامی موارد می باشد. این مجموعه کتاب ها به همراه مجکعه کاملی از ویس های توضیحی و تشریحی می باشد که کمک شایانی به مطالعه آن در منزل و به صورت خودخوان خواهد کرد.

از ویژگی های بی نظیر دیگر کتاب میانست که مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود رایگان کتاب Mindset در اینجا قرار داده است بیا استراتژی های بیسیار کارآمد و مفید برای کسب نمره 7 و یا بالاتر آزمون آیلتس می باشد.

دانلود رایگان کتاب Mindset

لینک دانلود رایگان کتاب این کتاب را میتوانید با تمامی فایل های صوتی با بالاترین کیفیت ممکنه در همین صفحه از مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود بفرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات کافی درباره کتاب های مورد خودخوان و مناسب برای آزمون آیلتس به بخش فروشگاه زبان انگلیسی و قسمت بسته پکیج آیلتس مراجعه بفرمایید.

دانلود رایگان کتاب Mindset
دانلود رایگان کتاب Mindset

دانلود رایگان کتاب MINSET جلد اول

دانلود رایگان کتاب MINSET جلد دوم

دانلود رایگان کتاب MINSET  جلد سوم

دانلود رایگان کتاب MINSET فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب MINSET فایل صوتی 2

دانلود رایگان کتاب MINSET فایل صوتی 3

نحوه مطالعه کتاب Mindset

برای مطالعه این کتاب از صفر تا 100 ابتدا باید ساختار توضیحی کتاب را با دقت مطالعه کرده و لغات اشاره شده را با دقت به خاطر بسپارید سپس برای تسلط کافی به این بخش میتوانید برای تسلط کافی میتوانید فیلم آموزشی و تدریس این کتاب را که توسط استاد رحمانی انجام شده است مشاهده بفرمایید. حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید.

همچنین تمامی داوطلبینی که به کلاس های آموزشی تافل یا آیلتس نیاز دارند میتوانند با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایند و از نحوه برگزاری کلاس ها و همچنین شهریه کلاس ها باخبر شوند. مرکز زبان ایران بریتانیا با تهیه کتاب های آموزشی، منابع رایگان، برگزاری کلاس های تخصصی و همچنین معرفی اساتید برجسته برای راهنمایی توانسته است گام بلندی در آموزش زبان انگلیسی و آزمون های بین المللی داشته باشد. به امید موفقیت و سربلندی شما در آزمون های بین المللی.

دانلود رایگان کتاب Mindset با 3 جلد - آموزش زبان انگلیسی

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Mindset با تمامی فایل صوتی به همراه فایل PDF  تمامی موتون قرار گرفته شده است.لطفا برای دسترسی کامل به دانلود رایگان کتاب Mindset و اهمیت این کتاب این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

URL: http://dl.iranbritish.ir/download/freebook/minset/MindsetLevel3.zip

نویسنده: admin

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *