سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5

کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 قرار داده شده است و همچنین تمامی نکاتی که برای مطالعه این کتاب و نحوه پاسخ دهی به سوالات مورد نیاز است گفته شده است. لذا با دانستن تمامی نکات کلیدی به همراه دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 می توانید نمره آزمون آیلتس خود را بسیار افزایش دهید.از این رو برای دانلود این کتاب ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 دو جلد

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 جلد اول

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 جلد دوم

تمامی فایل ها به صورت فشرده شده RAR می باشند. کتاب Achieve IELTS به همراه فایل های صوتی، کتاب کار، کتاب معلم و کتاب تست برای داوطلبان طراحی شده است. همچنین برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب بی نظیر دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS اینجا کلیک کنید.

توضیح مختصری درباره کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5

کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS به عنوان یک منبع آموزشی مخصوص برای آمادگی در بخش نوشتاری آزمون IELTS طراحی شده است. این نوع کتاب‌ها به داوطلبان کمک می‌کنند تا مهارت نوشتن خود را ارتقاء دهند و نمره‌ی بهتری در بخش نوشتاری آزمون IELTS کسب کنند.

این کتاب‌ها معمولاً شامل نمونه سوالات و تمرین‌های متنوعی هستند که مرتبط با موضوعات مختلفی مانند آکادمیک یا عمومی می‌شوند. همچنین، آنها می‌توانند به داوطلبان کمک کنند تا به مهارت‌های نگارشی مانند ترتیب مطالب، استفاده از واژگان مناسب، ساختار جملات، و نحوه پشتیبانی از دیدگاه‌های خود بپردازند.

برای بهره‌مندی کامل از این کتاب، توصیه می‌شود که به دقت نمونه سوالات و تمرینات آن را مطالعه کرده و سپس جواب‌های خود را با پاسخنامه مقایسه کنید. این کتاب‌ها معمولاً از استراتژی‌ها و نکات مفیدی برای بهبود عملکرد نوشتاری شما در آزمون IELTS استفاده می‌کنند.

یکی از انتشاراتی که همیشه بهترین کتاب ها را در زمینه آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس به چاپ می رساند. انتشارات MACMILAN است.

این کتاب یک کتاب خودآموز است. که شما را برای کسب نمره 6 تا 7.5.  در مهارت نوشتاری   کمک خواهد کرد.

کتاب Writing for IETS به 10 فصل تقسیم شده است. که در هر فصل درمورد موضاعات مختلفی تدریس می شود. و به

همین دلیل امکان این که در آزمون آیلتس شما با یکی از موضاعات این 10 فصل رو به رو شوید. بسیار بالاست.

هر فصل از این کتاب به سه بخش تشکیل می شوند. که شامل  Task1 ، Task2 ، Practice TEST  می شود.

از ویژگی های بی نظیر کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS

با دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 این کتاب ویژگی های منحصر بفردی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از کتاب های بی نظیر برای آموزش خودآموز زبان انگلیسی و آزمون آیلتس است.
  • توضیح ساده و روان مطالب در هر بخش
  • وجود پاسخ به تمرینات در انتهای کتاب
  • وجود موضاعات مختلف در بخش های این کتاب باعث می شود. در آزمون آیلتس با یکی از موضاعات که در کتاب آماده است رو به رو شوید.
از ویژگی های بی نظیر کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS
از ویژگی های بی نظیر کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS

یکی از ویژگی های بی نظیر این کتاب دسته بندی دقیق و فصل به فصل آن است نمونه سوالات این کتاب بسیار شبیه به سوالات آزمون اصلی آیلتس می باشد و لذا افرادی که دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 را انجام داده اند حتما این کتاب را در گوشی یا لپ تاب خود به صورت فصل بندی مطالعه کرده و  نکات کلیدی برای هر بخش را دانلود نمایند.

نحوه مطالعه کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS

برای مطالعه این کتاب با دقت تمام نحوه مطالعه این کتاب در انتهای این صفحه آماده است مطالعه کنید.

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5
دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills-Writing for IELTS 6.0-7.5 میتوانید تمامی نکات کلیدی که برای ارتقا نمره وجود دارد را کسب کنید. به این صورت که در ابتدا تست های هر قسمت را حل کرده در انتهای هر تست پاسخ تشریحی هر تست موجود می باشد حتما مطالعه کنید و همچنین به استراتژی های که برای هر قسمت از کتاب بیان شده است دقت فرمایید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *