سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Complete IELTS در 3 جلد

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS در 3 جلد

امتیاز post

مجموعه‌ کتاب Complete IELTS یکی از معروف‌ترین منابع آموزشی برای شرکت در آزمون آیلتس است. این مجموعه هر 4 مهارت زبان انگلیسی را آموزش می‎دهد و مطالعه آن به داوطلبان آزمون آیلتس پیشنهاد می‌شود. برای دانلود رایگان کتاب Complete IELTS این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 معرفی کتاب Complete IELTS

مجموعه کتاب Complete IELTS یک منبع خوب و باارزش برای داوطلبان آزمون آیلتس محسوب می‎شود. داوطلبان می‌توانند با دانلود رایگان کتاب Complete IELTS و مطالعه آن، 4 مهارت ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ خود را تقویت کنند و نمره قبولی را از آزمون آیلتس دریافت نمایند.

مجموعه کتاب Complete IELTS توسط انتشارات کمبریج و در 3 سطح منتشر شده است:

سطح اول: سطح اول مجموعه به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند نمره بین 4 تا 5 را در آزمون آیتلس  کسب کنند. این کتاب 203 صفحه دارد و 10 درس را شامل می‌شود.

سطح دوم: جلد دوم کتاب سطح بالاتری دارد و به افرادی پیشنهاد می‎شود که می‌خواهند نمره 5 تا 6.5 را در آزمون آیلتس کسب کنند. دانلود رایگان کتاب Complete IELTS جلد دوم 180 صفحه دارد و 8 درس را شامل می‎شود.

سطح سوم: جلد سوم بسیار پیشرفته بوده و برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند نمره 6.5 تا 7.5 را به دست آورند. این کتاب 189 صفحه دارد و شامل 8 درس می‌باشد.

ویژگی‌های کتاب Complete IELTS

کتاب Complete IELTS را می‌توان یکی از بهترین کتاب‎های انتشارات کمبریج برای آمادگی در آزمون آیلتس معرفی کرد. دانلود رایگان کتاب Complete IELTS ویژگی‌هایی دارد که عبارتند از:

  • مجموعه‌ای از انواع رایتینگ‌ها را در اختیار داوطلب قرار می‏دهد.
  • در بخش لغات و گرامر مثال‌های متعدد و واضحی را ارائه می‌کند.
  • هر کتاب دارای بخشی با نام یادآوری است. این بخش مهم‌ترین نکات را تکرار می‎کند و فرصت یادگیری بیشتر را در اختیار داوطلب قرار می‌دهد.
  • دانلود رایگان کتاب Complete IELTS دارای بخش آزمون نیز می‌باشد. این بخش شرایط شرکت در آزمون آیلتس را برای داوطلب شبیه‌سازی کرده و فرصت تمرین را برای او فراهم می‏آورد.
ویژگی‌های کتاب Complete IELTS
ویژگی‌های کتاب Complete IELTS

از ویژگی های بی نظیر این کتاب که بیان شده است برای ارتقا زبان آزمون آیلتس به راحتی عبور نکنید حتما دانلود را انجام دهید.

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS

این کتاب در 3 جلد به چاپ رسیده است که در کتاب اول نمره 4 الی 5 را پشتیبانی میکند.

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS جلد اول اول 4-5

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS جلد کتاب کار کار 4-5

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS فایل صوتی 2

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS جلد دوم 

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS کتاب کار

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS فایل صوتی 2

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS جلد سوم

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS جلد سوم کتاب کار 

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS فایل صوتی 2

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Complete IELTS

دانلود رایگان کتاب Complete IELTS به صورت یک فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند در آزمون آکادمیک آیلتس شرکت می‌کنید یا برای آزمون جنرال آماده می‎شوید. می‌توانید سطح مناسب خود را دانلود کنید و مطالعه را آغاز نمایید.

کتاب Complete IELTS طوری طراحی شده است که داوطلب بتواند به صورت خودآموز از آن استفاده کند. برای مطالعه و یادگیری بهتر، ابتدا هر درس را بخوانید و سپس به سراغ تمرین‌های آن بروید. متن‌های نوشتاری کتاب دارای فایل‌های صوتی نیز هستند. فایل‌ها را دانلود کنید و به دقت گوش دهید تا مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

همچنین برای دانلود رایگان کتاب Tactics for Listening اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *