سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam

امتیاز post

در این صفحه درباره کتاب ویژگی مجموعه کتاب های Collins و اهمیت این کتاب برای مطالعه آزمون آیلتس و همچنین دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam دراین قسمت توضیح داده شده است. برای دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب های Collins

مجموعه کتاب های کالینز برای بالا بردن سطح زبانی داوطلبین آزمون آیلتس طراحی شده است. این مجموعه دارای 6 کتاب مجزا که شامل اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ کتاب های گرامر و لغات ضروری آزمون آیلتس می باشد.این مجموعه به صورت خودخوان می باشد و به نحوه ای طراحی شده است که تمام نیاز های کاربر را در مطالعه به صورت خودخوان تامین کند. هدف این مجموعه مفاهیم اساسی ربان انگلیسی و تکنیک های مهم زبان آیلتس را به زبانی ساده و روان به کاربر بیاموزد. این مجموعه برگرفته از کتاب های معروف کالینز برای بالا بردن سطح زبان داوطلب تا نمره 7.5 در آزمون آیلتس می باشد.

مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam را در تمامی مجموعه ها در انتهای همین صفحه قرار داده است وشما می توانید با مطالعه این مقاله از اهمیت بالای این مجموعه کتاب های با خیر شوید.

ویژگی برجسته مجموعه کتاب های Collins

از ویژگی های برجسته مجموعه کتاب های Collins در هر بخش برای شما توضیح داده شده است تا دلیل انتخاب و مطالعه این کتاب های و اهمیت مطاله این مجموعه برای شما روشن شود.

ویژگی برجسته کتاب اسپیکینگ Collins

  • طراحی نمونه سوالات آزمون با پاسخ های تشریحی
  • فایل صوتی پاسخ به سوالات توسط کاربر
  • ارائه روش های جدید برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس

ویژگی برجسته کتاب رایتینگ Collins

  • آموزش نحوه نگارش متن در تسک 1 و یا تسک 2
  • متن های نگار شده با نمره بالا
  • اراپه راهکارهای جدید برای به کاربردن لغات و گرامر در آزمون آیلتس

ویژگی برجسته کتاب ریدینگ Collins

  • ارائه متن های بلند و آشنا کردن کاربر با خواند متن بلند
  • ارائه لغات متنوع در ریدینگ برای بالا بردن سطح ریدینگ
  • تکنیک های جدید ریدینگ برای کسب نمره بالا

ویژگی برجسته کتاب لیسنینگ Collins

از ویژگی های برجسته کتاب کالینز در لیسنینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت لیسنینگ تا نمره 7 آزمون به راحتی
  • تمرین های بسیار زیاد به همراه فایل های صوتی
  • استفاده از آزمون های سال های گذشته به عنوان تمرین

ویژگی های کتاب های Collin

ویژگی های کتاب های Collinبرای بالا بردن سطح زبان کاربر پس از عبور از بان عمومی میتوان این کتاب ها را به صور خودخوان شروع کرد و مطالعه شود. نحوه مطالعه کتاب های کالینز در این مقاله توضیح داده شده است.

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam

برای دانلود تمامی فایل های این مجموعه در این قسمت کلیک بیفزایید.

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam ریدینگ

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam اسپیکینگ

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam رایتینگ

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam لیسنینگ

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam لغات

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam فایل صوتی 2

برای دانلود کتاب های معروف آزمون آیلتس و دیگر کتاب های زبان انگلیسی به صورت کاملا رایگان حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.  همچنین برای دانلود رایگان کتاب های IELTS Express اینجا کلیک کنید.

نحوه مطالع کتاب کالینز

برای مطالعه این کتاب ابتدا ابتدا سوالات این کتاب را مطالعه کرده و سپس متن های موجود را مطالعه بفرمایید و به تمامی سوالات پاسخ دهیدو درصورتی که به سوالای پاسخ اشتباه دادید حتما دلیل پاسخ اشتباه را پیدا کرده و به سوال پاسخ درست دهید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *