سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS

امتیاز post

در این صفحه توضیحات کاملی درباره دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS و نحوه استفاده این کتاب و اهمیت استفاده این کتاب برای بالا بردن نمرات آزمون آیلتس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

توضیح مختصری درباره کتاب Achieve IELTS

یکی از کامل و جامع ترین مجموعه هایی  که تا به حال برای داوطلبان آزمون آیلتس  که توسط انتشارات نشنال جئوگرفیک به چاپ رسیده است. کتاب Achieve IELTS است. این کتاب دارای دوسطح 1 و 2 می باشد. 12 درس برای هر کتاب تعریف شده است که از سطح مقدماتی شروع شده تا سطح کاملا حرفه ای را شامل می شود. کتاب های تمرین و کار که زمیمه این فایل شده است باعث شده است تمرین بالایی برای داوطلبین داشته باشد.

  • سطح 1

این کتاب برای داوطلبانی طراحی شده است. که نمره 4.5 در آزمون آیلتس را کسب می نمایند و خواهان این هستند که در آزمون حداکثر تا نمره 6 را کسب کنند. همچنین برای کاربرانی که سطح 2 یا 3 هستند نیز مناسب است.

  • سطح 2

این کتاب برای داوطلبانی مناسب است. که درآزمون آیلتس نمره 5.5 را کسب می نمایند و میخواهند حداکثر نمره تا 7 را در آزمون به دست آورند. و البته با مطالعه این کتاب تا نمره 8 نیز قابل دسترسی می باشد.

هر دو سطح این کتاب شامل 12 درس است. که موضوعات خاص ( مسافرت ، زندگی روستایی، زندگی شهری، خوراک، پوشاک، صنعت فیلم و غیره) را پوشش می دهد.

ویژگی های بی نظیر کتاب Achieve IELTS

از ویژگی های بی نظیر این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موضوعات و مختلفی که در آزمون آیلتس می آید می پردازد.
  • تمام موضوعاتی که در کتاب توضیح داده شده است با تمرین به هر چهارمهارت ( شنیداری، گفتاری ، نوشتاری و درک مطلب) می پردازد.
  • پاسخنامه تمام تمارین در پایان کتاب برای زبان آموز آمده است.
  • تمرین در فایل های صوتی به صورت دوره ای
  • بالا بردن سطح لغات داوطلب
  • بالا بردن سطح گرامر با تکرار گرامر قوی
ویژگی های بی نظیر کتاب Achieve IELTS
ویژگی های بی نظیر کتاب Achieve IELTS

این کتاب توصیه شده برای بالابردن سطح زبانی داوطلبین در سطح مقدماتی تا حرفه ای می باشد. در اکثر کشورها این کتاب به عنوان یک کتاب خودخوان برای مطالعه زبان معرفی می شود.

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS هر دو کتاب

برای دانلود فایل های در سرور اختصاصصی مرکز زبان ایران بریتانیا این کتاب اینجا کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS کتاب 1

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS فایل صوتی دوم

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS کتاب 2

دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS کتاب دوم

تمامی فایل ها به صورت فشرده شده RAR می باشند. کتاب Achieve IELTS به همراه فایل های صوتی، کتاب کار، کتاب معلم و کتاب تست برای داوطلبان طراحی شده است. همچنین برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب بی نظیر دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass اینجا کلیک کنید.

نحوه مطالعه کتاب Achieve IELTS

پس از دانلود رایگان کتاب Achieve IELTS تمامی فایل ها را خارج سازی کنید از کتاب شماره 1 شروع به مطالعه کنید درس های را با توجه به توضیحات که در ابتدای کتاب داده شده است مطالعه کرده و سپس فایل های صوتی هر بخش را با دقت گوش دهید تمامی لغاتی که برای شما ناآشنا می باشد یاداشت کنید. تست های انتهای هر بخش و در قسمت های کتاب کار و توضیحات موجود است را انجام دهید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *