سبد خرید
دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

1/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی قرار داده شده است و همچنین تمامی نکاتی که برای مطالعه این کتاب مورد نیاز است مورد بحث قرار گرفته است و توضیحات کاملی درباره چگونگی مطالعه این کتاب پس از دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی بیان شده است. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

توضیحات درباره کتاب مجموعه کتاب 4000 Essential English Words

اگر شما مانند همه زبان آموزان به دنبال بالا بردن دامنه لغت زبان انگلیسی هستید و کتاب های زیادی را برای مطالعه مرور کرده اید میتوانید از سری مجموعه کتاب های

4000 Essential English Words برای ارتقا لغت بسیار مناسب است و توصیه شده توسط اکثر اساتید برجسته زبان انگلیسی می باشد. این کتای شامل 6 سری کتاب مجموعه زبان انگلیسی است که هر کتاب تقریبا 600 لغت پرکاربرد دسته بندی شده از مقدماتی تا به حرفه ای برای آزمون های بین المللی مانند تافل یا آیلتس را شامل می شود.

هر کتاب از این مجموعه شامل 30 درس لغات آموزی که در هر درس به طور متوسط 20 لغات به همراه مثال های کاربردی موجود است. در انتهای هر درس یک داستان کوتاه کاربردی که تمامی لغات آموزش داده شده در این داستان به کاربرده شده است. برای دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

ویژگی های مجموعه کتاب 4000 Essential English Words

مجموعه 4000 لغات ضروری برای آموزش لغات کاربران مبتدی تا به حرفه مناسب می باشد و تمامی نیاز های لغتی داوطلبین را برطرف میکند. از ویژگی های برجسته این کتاب ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لغات دسته بندی شده
  • آموزش لغات به روش کاربردی
  • تکرار لغات در کتاب در قالب داستان
  • آموزش لغات حرفه ای زبان انگلیسی و کاربردی
  • آموزش لغات مکالمه ای و نوشتاری عمومی
ویژگی های مجموعه کتاب 4000 Essential English Words
ویژگی های مجموعه کتاب 4000 Essential English Words

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی به همراه پاسخ نامه

برای دانلود تمامی فایل ها ویرایش دوم و جدید اینجا کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی جلد اول

تست جلد اول

فایل صوتی جلد اول

پاسخ نامه جلد اول

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی جلد دوم

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی جلد سوم

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی جلد چهارم

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی جلد پنجم

دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی جلد ششم

پس از دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی آن را از فایل زیپ خارج کرده و مورد استفاده قرار دهید. مجموعه ایران بریتانیا تمامی کتاب منابع آزمون آیلتس را به صورت دانلود رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار داده است لذا برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.همچنین برای دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS اینجا کلیک کنید.

نحوه مطالعه کتاب 4000 Essential English Words

پس از دانلود رایگان کتاب 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی ابتدا هر درس لغات مهم آورده شده است که تقریبا 20 لغت برای هر درس می باشد سعی شود هر درس را در یک روز به پایان برسد. بعد تسطل بر روی لغات حتما به ویس مربوطه آن درس گوش فرا داده و در انتها نیز داستان که در آخر فایل آورده شده است .

را با دقت مطالعه کنید.  برای تسلط این کتاب حتما کتاب کاری که به همراه کتاب آورده شده است را با دقت مطالعه کنید تست های مربوطه هر بخش را حل کرده تا به تسلط کافی برسید. دانلود رایگان کتاب Check Your Vocabulary for IELTS برای افرادی مناسب است که سعی شروع زبان انگلیسی به صورت حرفه ای دارند. همچنین برای دانلود کتاب American English file starter اینجا کلیک کنید.

مشاوره رایگان با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.

در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

بنر آموزش دولینگو
بنر آموزش دولینگو

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

1 comments

  1. یاسین 45

    کتاب خوبه من 2 بار دانلود کردم. مرسی از سایت شما که رایگان قرار دادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *