سبد خرید
دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS با تمامی نکات مربوط نحوه مطالعه و تست زدن این مجموعه توضیح داده شده است. این مجموعه یکی از بهترین و کامل ترین منابع آزمون آیلتس می باشد. لطفا برای دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کامل کتاب های Objective IELTS

اگر شما کلاس های زبان انگلیسی را جهت شرکت در آزمون آیلتس گذرانده اید و به دنبال کتابی مناسب برای ارتقا زبان انگلیسی از سطح متوسط به سمت زبان حرفه ای هستید حتما دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS که در این صفحه قرار گرفته شده است را انجام دهید. این مجموعه کتاب در 2 سطح توسط یکی از بزرگترین انتشارات آزمون آیلتس یعنی کمبریج به چاپ رسیده است. از این رو سطح متوسط این کتاب برای ارتقا نمره تا 5 و کتاب پیشرفته این کتاب تا نمره 7 را پشتیبانی میکند.

این کتاب برای ارتقا هر چهار مهارت زبان انگلیسی گفتاری، نوشتاری، گوش دادن، خواندن و حتی واژگان و درک مطلب بسیار ارزشمند است. این کتاب در 20 درس تهیه و تنظیم شده است. این درس ها به روشی می باشد که مرحله به مرحله و ساختار زبانی دانش پژوهان را ارتقا بدهیم.

ویژگی کتاب های Objective IELTS

این کتاب آثار بسیار متنوع و ساختاری خوبی برای ارتقا زبانی کاربر دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • تنوع آموزش
  • تنوع لغات به کار رفته
  • بالابردن سطح گوش دادن
  • بالا بردن سطح خواندن
  • بالابردن لغات اسپیکینگ و رایتینگ
  • تست های به روز و جذاب
  • اوصل آموزش درست و اساسی
ویژگی کتاب های Objective IELTS
ویژگی کتاب های Objective IELTS

این کتاب توصیه شده توسط اکثر اساتید مجرب و حرفه ای زبان انگلیسی می باشد این کتاب را هم به صورت خودخوان هم میتوان توسط اساتید زبان انگلیسی تدریس شود.

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS با فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS فایل pdf

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS فایل صوتی دوم

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS کتاب معلم

دانلود رایگان کتاب های Objective IELTS کتاب کار

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه Passport to IELTS

برای مطالعه این کتاب ابتدا بخش ساختاری و توضیحی ابتدای هر بخش را مطالعه کنید سپس بعد از آن تمامی تست های هر بخش را با توجه به تکنیک های ارائه شده در آن فصل بزنید. در انتهای دلایل و مشکلات که در تست ها وجود داشته است بیابید و آنها را با دقت برطرف نمایید. حتما فایل های بخش گوش دادن را چندین بار گوش دهید. همچنین کتاب ارزشمند دیگری به نام دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS در این صفحه انجام دهید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *