سبد خرید
دانلود رایگان کتاب های IELTS Express

دانلود رایگان کتاب های IELTS Express

امتیاز post

در این صفحه به توضیح کاملی درباره دانلود رایگان کتاب های IELTS Express نحوه استفاده و دلایل و ویژگی هایی که باید از این کتاب استفاده شود آورده شده است. برای دانلود رایگان کتاب های IELTS Express این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و سپس در انتهای این صفحه تمامی لینک های دانلود موجود است که میتوان دانلود کرد.

معرفی مجموعه کتاب های IELTS Express

این مجموعه کتاب های از سری کتاب های IELTS Express میباشد که در چند سطح مقدماتی و بالاتر از مقدماتی Intermediate و Upper Intermediate برای زبان آموزان مقدماتی می باشد که سطح زبان مابین 3 الی 6.5 را دارند و قصد بالا بردن پایه زبانی خود را دارند. در مجموع 16 درس برای این سری کتاب ها طراحی شده است که مرحله به مرحله کتاب های IELTS Express به عنوان بی نظیر ترین مرجع زبانی معرفی شده توسط دانشگاه کمبریج می باشد.

ویژگی های برجسته کتاب های IELTS Express

این کتاب شامل فایل صوتی و کتاب pdf کامل می باشد و ویرایش جدید را شامل می شود. تمامی این فایل ها در حجم فشرده شده و در فایل زیپ قرار داده شده است.

  • فیلم های آموزشی واقعی مصاحبه آیلتس
  • تقویت چهار مهارت در آزمون آیلتس
  • آشنایی با تکنیک های جدید آزمون آیلتس
  • توضیحات فشرده و مختصر
  • لیست کاملی از لغات و اصطلاحات مهم و کاربردی برای آزمون آیلتس
  • مدل های مختلف برای مکالمه و نوشتار آزمون
  • آزمون های گسترده برای بالا بردن سطح تست زدن
  • پاسخ تشریحی برای سوالات به همراه نحوه تست زدن برای آن بخش
ویژگی های برجسته کتاب های IELTS Express
ویژگی های برجسته کتاب های IELTS Express

تمامی موارد اشاره شده در بالا در کتاب های بی نظیر کتاب های IELTS Express آورده شده است و تمامی کاربران میتوانند با مطالع این کتاب ها سطح زبانی خود را مابین 1 الی 3 ماه ارتقا دهند.

نحوه مطالعه مجموعه کتاب های IELTS Express

برای مطالعه  و دانلود رایگان کتاب های IELTS Express باید به موراد زیر دقت داشت. 2 روش مطالعه برای این کتاب پیشنهاد شده است.

  • ابتدا مطالعه سوالات سپس خواندن متن و پاسخ به سوالات
  • خواندن و تماشا فیلم های آموزشی سپس پاسخ به سوالات

هر دو روش برای مطالع کارساز است لازم است شما ابتدا یکی از درس های این کتاب را به روش اول یا دوم مطالعه کنید هر روشی که به شما سازگار است آن روش را پیش بگیرید.

دانلود رایگان کتاب های IELTS Express

در این قسمت دانلود رایگان کتاب های IELTS Express تمامی فایل های صوتی و تصویری و فایل های pdf  موجود است و می توانید دانلود بفرمایید.

دانلود رایگان کتاب های IELTS Express جلد اول

دانلود رایگان کتاب های IELTS Express جلد دوم

برای کسب بیشتر و دریافت کتاب های از مجموعه آزمون آیلتس به دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی مراجعه فرمایید. حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS اینجا کلیک کنید.

برای تسلط کافی به این بخش میتوانید برای تسلط کافی میتوانید فیلم آموزشی و تدریس به همراه دانلود رایگان کتاب Collins practice tests for IELTS را که توسط استاد رحمانی انجام شده است مشاهده بفرمایید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *