سبد خرید
دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست در 4 کشور مختلف

دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست در 4 کشور مختلف

امتیاز post

ریدرز دایجست (reader’s digest) یکی از محبوب‌ترین و پرتیراژترین نشریات جهان است. این نشریه موضوعات مختلفی چون سرگرمی، ورزش، طنز، بهداشت و سلامت، روابط و دوستی، سینما، داستان، اقتصاد، اجتماع، مصاحبه با افراد مشهور و آشپزی را در برمی‎گیرد و به زندگی و فرهنگ آمریکایی‌ها می‎پردازد. مجله ریدرز دایجست مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار دارد. برای دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

معرفی مجله ریدرز دایجست

ریدرز دایجست برای اولین بار در سال  1922 و برای مهاجران چاپ شد. هدف از چاپ این نشریه آشنایی مهاجران با فرهنگ و زندگی‎ آمریکایی‌ها بود. نویسندگان مجله فرهنگ و سبک زندگی سنتی مردم آمریکا را در قالب موضوعات مختلف مطرح می‎کردند و از این طریق اطلاعات مفیدی را در اختیار مهاجران قرار می‌دادند. مجله ریدرز دایجست 10 بار در سال چاپ می‌شود و پس از ده‌ها سال، هم‌چنان یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌باشد.

مجله ریدرز دایجست فقط مختص آمریکایی‌ها نیست. این مجله یکی از بهترین منابع آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‎شود و بیش از 40 میلیون مخاطب دارد.

ویژگی‌های مجله ریدرز دایجست

مجله ریدرز دایجست یک منبع جامع و کامل برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت ریدینگ است. این مجله داستان‌هایی واقعی از زندگی مردم را بیان کرده و از این طریق مخاطب را جذب خود می‎کند. در مجله ریدرز دایجست، مردم تجربیات شخصی خود را با دیگران به اشتراک می‎گذارند و داستان‌های سرگرم‌کننده را با ساختاری ساده و قابل فهم بیان می‎کنند. سبک نوشتاری این مجله یکی از مهم‌ترین ویژگی‎های آن محسوب می‎شود.

ویژگی‌های مجله ریدرز دایجست
ویژگی‌های مجله ریدرز دایجست

با مطالعه مجله ریدرز دایجست، سرگرم می‌شوید، اطلاعات مفیدی به دست می‎آورید و در کنار آن زبان انگلیسی را نیز به خوبی یاد می‌گیرید. شماره‌های مختلف مجله ریدرز دایجست را می‎توانید در این صفحه دانلود کنید و مطالعه خود را آغاز نمایید.

دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست

لینک دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست کانادا

لینک دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست آمریکا

لینک دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست استرالیا

لینک دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست آسیا

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه مجله ریدرز دایجست

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی باشید، می‌دانید که مطالعه مجلات یکی از مهم‎ترین منابع برای یادگیری این زبان است. برای یادگیری زبان بهتر است یک مجله با محتوای عمومی را انتخاب کنید. مجله‌ مورد نظر باید ساختار نوشتاری سبک و راحتی داشته باشد و موضوعات مختلف را پوشش دهد. مجله ریدرز دایجست این خصوصیات را دارد و یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‎شود. با لینک دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست میتوانید دامنه لغات ساختار گرامری و همه نکات زبانی مانند اصطلاحات و غیره افزایش دهید. لینک دانلود رایگان مجله ریدرز دایجست که در این صفحه قرار داده شده است برای کانادا و استرالیا حتی آمریکا و اروپا موجود است.

اگر تازه شروع به یادگیری کرده‌اید، توصیه می‌کنیم یک دیکشنری در کنار خود داشته باشید تا معنای واژگان جدید و ناآشنا را پیدا کنید. بهتر است ابتدا از موضوعات مورد علاقه خود شروع کنید و یک متن را به طور کامل ترجمه نمایید. مطالعه مطالب دلخواه و مورد علاقه، شما را خسته نمی‎کند و میزان یادگیری‌تان را افزایش می‌دهد. همچنین برای دانلود کتاب های بی نظیر زبان انگلیسی مانند دانلود رایگان کتاب word smart اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *