سبد خرید
دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد

دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد که یکی از شاهکارهای مهم چارلز دیکنز می باشد قرار گرفته شده است. هر دو کتاب به ترجمه فارسی و هم زبان اصلی انگلیسی که دارای اصطلاحات بی نظیر و ارایه های حرفه ای می باشد است. در این کتاب تمامی نکات کلیدی برای نویسنده شدن موجود است و هنر و ذوق نویسنده بیان شده است. برای دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

توضیحات مختصر درباره رمان دیوید کاپرفیلد

این کتاب که یکی از شاهکارهای چارلز دیکنز می باشد او یکی از شخصیات های جذابی را ایجاد کرده که خودش نیز علاقه خاصی به این کتاب داشته است. به صورت خاص بسیاری از اتفاقات که در برای دیوید رخ میدهد برگرفته از زندگی واقعی نویسنده می باشد که خود به جذابیت نوشته می افزاید و این نوشته را جزو نوشته های واقعی گنجانده است.

داستان به نحوه ای شروع میشود که دیوید کاپرفیلد 6 ماه از تولدش میگذرد که پدرش از دنیا می رود و سپس تا سن 7 سالگی به همراه مادرش و حیوان حانگی خود که یک سگ محبوب بوده زندگی کرده و تقریبا یک زندگی تقریبا آرامی دارد و اتفاقات این داستان از زمانی شروع می شود که مادر دیوید با شخصی به نام ادروارد موردستون ازدواج میکند.

داستان و اتفاقات از اینجا شروع می شود که ادروارد موردستون برای خلاصی از شر دیوید نقشه های مختلفی میکشد و خدمت کار بدجنس خود به کار میگیرد. دیوید نیز برای فرار از دست ناپدری از خانه فرار کرده و به عمه پیر عمه ترات وود می رود می رود. تمامی داستان به صورت ریتم بسیار جذاب و واقعی پیش می رود.

ویژگی های رمان دیوید کاپرفیلد

از ویژگی های برجسته این کتاب می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

سادگی بیان جملات

استفاده از استعاره های بی نظیر

قرار دادن خواننده در یک فضای واقعی

ویژگی های رمان دیوید کاپرفیلد
ویژگی های رمان دیوید کاپرفیلد

تمامی کاربرانی و داوطلبانی که قصد مطالعه کتاب زبان انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی را دارند می توانند با دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد یکی از آثار مفتخر ادبی زبان انگلیسی را مطالعه کنند. حتما دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد را به زبان اصلی انجام داده و مطالعه کنید.

دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد فارسی و انگلیسی

دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد فایل انگلیسی

دانلود رایگان رمان دیوید کاپرفیلد ترجمه فارسی 

فایل صوتی این کتاب فارسی و انگلیسی به زودی در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

پس از دانلود کتاب رومان آرزوهای بزرگ Great Expectations آنرا با دقت مطالعه کنید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب دیگر چالزدیکنز دانلود کتاب رومان آرزوهای بزرگ Great Expectations اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *