سبد خرید

سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا

در این صفحه درباره سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا در قبال اطلاعات که کاربران عزیز در وب سایت ایران بریتانیا ثبت مکنند توضیح داده شده است. و همچنین تعهد هایی که مرکز ایران بریتانیا در قبال سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا برای نگه داشتن دقیق اطلاعات به شما اضمین میدهد را مشاهده خواهید کرد.

ما که هستیم

وب سایت ایران بریتانیا یکی از معروف ترین وب سایت ایرانی آموزش زبان انگلیسی به نشانی iranbritish.ir برای بالا بردن سطح زبان تمامی دانش پژوهان تلاش میکند.

در این وب سایت محصولات آموزشی زبان انگلیسی و همچنین کلاس های تخصصی زبان به همراه آزمون های آزمایشی آنلاین مانند آزمون آزمایشی دولینگو و یا آیلتس  برگزار می شود. که برای ثبت نام در وب سایت ایران بریتانیا تنها اطلاعات از قبیل شماره تلفن برای تایید و ایمیل را وارد کنید و هیچ اطلاعات دیگری از شما دریافت نخواهد شد.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در مرکز زبان ایران بریتانیا

مرکز زبان ایران بریتانیا برای ارايه خدمات بهتر به کاربران تنها اطلاعات مربوط به نام و نام خوانوادگی و ایمیل و شماره تلفن افراد را هنگام ثبت نام و یا خرید بسته های آموزشی دریافت خواهد کرد تا درصورت نیاز به کاربران اطلاع رسانی لازم انجام شود و یا اینکه اگر بسته آموزشی دچار ابدیت شد اطلاعات به صورت طبقه بندی و بدون نیاز به هزینه برای کاربران ارسال شود.

همچنین در صورت آبدیت بسته های آموزشی کاربر بتواند دوباره به آبدیت جدید بدون نیاز به هیچ هزینه ای دسترسی داشته باشد. سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا به صورت کاملا حرفه ای نوشته شده است و تمامی جوانب مربوط به کاربران را رعایت کرده است.

اطلاعات مربوط برای ثبت دیدگاه‌ها

در این بخش برای ثبت دیگاه ها و نظرات کاربران در این قسمت حتما کاربر باید بسته آموزشی را خریداری کرده باشد تا نظر خود را ثبت کند. به دلیل اینکه شخصی که بسته را خریداری نکرده از کیفیت بسته اطلاعی ندارد و نظر وی میتواند غیر کارشناسی باشد. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی نظرات را محترم شمرده و هیچ نظری را حتی مخالف با سیاست های مرکز انتشار میدهد. اما مرکز ایران بریتانیا از انتشار نظرات نادرست و ناسزا جلوگیری کرده و این نظرات را محدود میکند.

  • نظرات در مورد بخش های وبلاگ
  • اضهار نظر درباره بخش متن های نوشته شده و همچنین آموزش های آنلاینی که در وب سایت ایران بریتانیا موجود است کاملا آزاد می باشد . نظر شخصی خود را درباره آن اعلام فرمایید.
اطلاعات مربوط برای ثبت دیدگاه‌ها
اطلاعات مربوط برای ثبت دیدگاه‌ها

رسانه

تمامی اطلاعاتی که شما در بخش پنل کاربری خود آپلود میکنید با نهایت امانت داری در نزد مرکز زبان ایران بریتانیا باقی خواهد ماند و این مرکز متاهد میگردد که این اطلاعات را تنها نزد خود نگه داشته و به مرکز یا شخص دیگری قرار ندهند.

فرم‌های تماس

در بخش فرم ها که مربوط به استخدام افراد و یا نظر سنجی قرار داده شده تمامی اطلاعاتی که در اختیار مرکز ایران بریتانیا قرار داده شده است کاملا محفوض می باشد و در دیتا سنتر این مرکز بایگانی می شود.

اطلاعات افراد

تمامی اطلاعات افراد که در مرکز زبان ایران بریتانیا ثبت نام کرده اند در دیتا سنتر این مرکز باقی می ماند و در صورت درخواست کاربر و با اراسال تیکت درخواست از این دیتا سنتر برای همیشه میتوان پاک شود.

اطلاعات تماس

طبق سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا که مرکز ایران بریتانیا تهیه و توضیع دیده است از اطلاعات تماس (شماره مبایل ) جهت موراد شخصی به هیچ وجه استفاده نمی شود و این اطلاعات به هیچ وجه در اختیار فرد و یا ارگان خاصی قرار داده نمی شود.

حفاظت از اطلاعات کاربران سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا

مرکز ایران بریتانیا با خریداری کردن هاست اختصاصی و پرسرعت و افزونه های امنیتی قدرتمند تمامی اطلاعات وب سایت را از دسترس دیگران محفوظ نگه میدارد و این اطلاعات به طور قطع با اممنیت بالایی نگه داری می شود.

حفاظت از اطلاعات کاربران سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا
حفاظت از اطلاعات کاربران سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا

پس از مطالعه سیاست حریم خصوصی وب سایت ایران بریتانیا شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید همچنین در کانال تلگرامی ما که هر روزه مطالب آموزشی قرار خواهد گرفت نیز عضو شوید.