سبد خرید
تعیین سطح آزمون دولینگو با جدیدترین سوالات 2023

تعیین سطح آزمون دولینگو با جدیدترین سوالات 2023

امتیاز post

در این صفحه درمورد تعیین سطح آزمون دولینگو و بهترین روش تخمین نمره آزمون دولینگو قبل از آزمون دولینگو توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات کافی درباره آزمون دولینگو و شرکت در تعیین سطح رایگان تا انتهای آین مقاله را مطالعه بفرمایید.

اهمیت داشتن تعیین سطح آزمون دولینگو

آزمون دولینکو یکی از آزمون بین المللی و با کیفیت می باشد که طرفداران زیادی دارد. این آزمون به دلیل محدودیت منابع و همچنین ایجاد سلیقه برای آزمون دولینگو شرکت در آزمون تعیین سطح استاندارد که به شما نشان دهد که در چه مرحله ای آزمون دولینگو قرار دارید و اگر در آزمون اصلی شرکت کنید چه نمره را کسب خواهید کرد بسیار میتواند به شما کمک کند که نمره بالایی در این آزمون کسب کنید.

خرید پکیج دولینگو
خرید پکیج دولینگو

مرکز ایران بریتانیا به عنوان اولین مرکز ایرانی زبان انگلیسی برای تعیین سطح آزمون دولینگو به صورت کاملا آنلاین و با آنالیز کامل و حرفه ای با بکارگیری نمونه سوالات سال های گذشته و اساتید برجسته ایرانی تمامی ساختار های حرفه ای را به کارگرفته است تا تعیین سطح عالی برای شما انجام شود. حتما از برای تعیین سطح آنلاین دولینگو اینجا کلیک کنید. آزمون آزمایشی دولینگو

 

اهمیت داشتن تعیین سطح آزمون دولینگو
اهمیت داشتن تعیین سطح آزمون دولینگو

نحوه برگزاری آزمون دولینگو به شکل های زیادی می باشد که در اینجا ساختار تعیین سطح آزمون دولینگو به صورت حرفه ای توضیح داده شده است.

سبک سوالات آزمون دولینگو به صورت زیر است

  • بررسی سطح ساختار گرامری کاربر

شما از نظر گرامری مورد ارزیابی قرار میگیرید و ساختار گرامر و نحوه به کاربردن و همچنین تنوع به کاربردن گرامر شما در آزمون تعیین سطح آزمون دولینگو مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که دقیقا شبیه به آزمون اصلی خواهد بود.

  • بررسی ساختار لغتی

در به کارگیری تنوع لغتی وهمچنین تنوع ساختار کلماتی که در جمله بندی شما در بخش های رایتینگ و اسپیکینگ مورد استفاده قرار میگیرد در تعیین سطح آزمون دولینگو مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که دقیقا شبیه سازی آزمون اصلی خواهد بود.

  • بررسی قوانین تلفظ

در این آزمون در 2 قسمت تلفظ تک تک کلمات برای دانش پژوهان عزیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. قسمت اول مربوط است به ساختار ریدینگ که خواندن یک متن با صدای بلند می باشد. و قسمت دوم شامل اسپیکینگ در 2 بخش است که تعیین سطح آزمون دولینگو طبق آزمون اصلی در نظر گرفته می شود.

توصیه مرکز بان ایران بریتانیا به شما عزیزانی که قصد شرکت در آزمون اصلی دولینگو را دارید چه افرادی که در کلاس های تخصصی دولینگو شرکت کرده اید و یا چه افرادی که با داشته های قبلی از آزمون های دیگر قصد شرکت در آزمون دولینگو را دارید حتما در تعیین سطح آزمون دولینگو مرکز زبان ایران بریتانیا که به صورت آنلاین می باشد شرکت کنید و توانایی های خود را بسنجید.

 

سبک سوالات آزمون دولینگو به صورت زیر است
سبک سوالات آزمون دولینگو به صورت زیر است

به دلایل بسیار زیادی باید در تعیین سطح آزمون دولینگو شرکت کرد. شرکت در این آزمون آزمایشی فواید بی شماری دارد از قبیل مواردی که به آن اشاره می شود.

نقاط مثبت تعیین سطح آزمون دولینگو

  • سنجش آمادگی برای شرکت در آزمون دولینگو
  • بررسی نقاط قوت وضعف
  • کمترین زمان و کمترین هزینه
  • ارتباط با اساتید برجسته مدرس دولینگو
  • آشنایی با جدیدترین سوالات تخصصی آزمون دولینگو
  • آشنایی با تغییرات آزمون دولینگو

تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شده است را باید جزو آثار موفقیت آمیز استفاده از تعیین سطح آزمون دولینگو در مرکز زبان ایران بریتانیا دانست.

دلایل شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو مرکز ایران بریتانیا

به هزاران دلیل به شما عزیزان توصیه می شود حتما در آزمون تعیین سطح آزمون دولینگو کاملا رایگانی که توسط مرکز ایران بریتانیا تهیه شده است شرکت کنید چون:

  • استفاده از سوالات سال های گذشته در این آزمون تعیین سطح

مرکز ایران بریتانیا به هیچ وجه از سوالات تالیفی استفاده نمیکند چون سوالات تالیفی کیفیت سوالات اصلی آزمون را نخواهد داشت.

  • آنالیز نمره بر اساس توان کاربر

تمامی نمره ها آنالیز می شوند و به شما نکات کلیدی توصیه می شود که چه کارهایی انجام دهید که در این آزمون نمره بلایی کسب کنید.

  • ارائه مشاوره رایگان

تمامی داوطلبین عزیزی که قصد شرکت در آزمون اصلی دولینگو را دارند حتما از مشاوره رایگان مرکز زبان ایران بریتانیا استفاده کنند.

دلایل شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو مرکز ایران بریتانیا
دلایل شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو مرکز ایران بریتانیا

تمامی موارد بالا به شما میکند که تعیین سطح آزمون دولینگو را با بالاترین کیفیت شرکت کنید.

شرایط تعیین سطح آزمون دولینگو

تمامی قوانین آزمون آزمایشی دولینگو برای مرکز زبان بریتانیا مطابق با آزمون اصلی خواهد بود. به جز:

  • نیاز به دوربین نیست

شما در آزمون اصلی حتما باید با لپ تاب در آزمون شرکت کنید که دوربین مجهز برای تصویر برداری از چهره شما را داشته باشد اما در تعیین سطح آزمون دولینگو هیچ نیازی به داشتن دوربین نیست.

  • تنوع ابزار برای شرکت در آزمون

در آزمون اصلی حتما باید از لپ تاب استفاده کنید ولی تعیین سطح آزمون دولینگو مرکز زبان ایران بریتانیا را میتوانید با گوشی و یا تب لت نیز شرکت کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *