سبد خرید
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان 7 سایت

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان 7 سایت

4/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله سعی شده است چندتا از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان به صورت حرفه ای که در کشورهای مختلف طرفدار پرطرفدار می باشند برای آموزش زبان انگلیسی معرفی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمامی این سایت ها مقاله بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان تا انتها با دقت مطالعه بفرمایید حتما در این مقاله موارد بسیار زیادی درباره نحوه مطالعه و روش های مطالعه توضیح داده خواهد شد.

سایت‌های زیادی هستند که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند. این سایت‌ها دروسی را در قالب آموزش لغات، گرامر، مکالمه و غیره آماده می‌کنند و آن‌ها را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. در این سایت‌ها می‌توانید انواع کتاب‌، فیلم، پادکست و هر آن‌چه برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید را پیدا کنید و دانلود نمایید. این سایت‌ها محتوایشان را با توجه به سطوح مختلف دسته‌بندی می‌کنند و امکان استفاده از مطالب را به صورت رایگان برای مخاطبان فراهم می‌آورند. در این مقاله به معرفی بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان  می‌پردازیم و اطلاعات مختصری در مورد هریک از آن‌ها ارائه می‌دهیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان خارجی

اگر عبارت بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان” را در اینترنت جستجو کنید، لیستی بلند بالا از وب سایت‌های آموزشی زبان را پیش روی خود می‌بینید. پیشنهاد می‌کنیم یکی از این سایت‌ها را برای آموزش انتخاب کنید و دروس را مطابق با آن‌چه در سایت آمده است، دنبال نمایید. قبل از هر کاری باید سطح زبان خود را مشخص کنید تا بتوانید استفاده بهتری از سایت‌های آموزشی داشته باشید.

اگر به دنبال بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان خارجی هستید، 3 وب سایت زیر را از دست ندهید.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان خارجی
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان خارجی
  • BBC Learning English

آموزش زبان انگلیسی BBC اولین گزینه‌ایست که در لیست بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان خارجی جای می‌گیرد. این سایت شامل بخش‌های مختلفی چون لغات جدید، اصطلاحات کاربردی، گرامر، مکالمات روزمره و غیره می‎باشد و برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته مناسب است. البته بیشتر مطالب این وب‌سایت در سطح پیشرفته طراحی شده و به شکل تخصصی به آموزش زبان می‌پردازد.

  • British Council

وب‌سایت آموزشی British Council یکی از محبوب‌ترین سایت‌های آموزشی زبان انگلیسی است. این سایت محتواهایی بسیار جذاب و آموزنده دارد و برای تمامی سطوح قابل استفاده می‌باشد. British Council بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان برای افرادی است که به دنبال شرکت در آزمون آیلتس هستند و می‌خواهند تمرین بیشتری داشته باشند.

بهترین سایت آموزش طبان انگلیسی رایگان Learn American English Online
بهترین سایت آموزش طبان انگلیسی رایگان Learn American English Online
  • Learn American English Online

این وب‌سایت بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان برای افراد مبتدی تا پیشرفته است. وب سایت LEARN AMERICAN ENGLISH ONLINE آموزش‌های این سایت در 7 مرحله طبقه‌بندی شده و با رنگ‌های آبی، قرمز، زرد، سبز، ارغوانی، نارنجی و بنفش مشخص می‎شود. زبان‌آموزان می‌توانند از مرحله اول شروع به یادگیری کنند تا کم کم وارد مراحل پیشرفته‌تر شوند.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین

برخی از افراد ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین به یادگیری زبان بپردازند. اگر فرصت کافی برای شرکت‌ در کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی را ندارید، می‌توانید از منابع آموزشی که در اینترنت وجود دارد برای یادگیری زبان کمک بگیرید. برخی از وب‌سایت‌ها منابعی چون کتاب‌ها، فیلم‌ها، پادکست‌ها و … را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین و علاقه‌مندان به زبان قرار می‌دهند و امکان یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین را برای آنان فراهم می‌کنند.

اگر قصد دارید زبان انگلیسی را در خانه دنبال کنید، باید بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان را بشناسید و از آن استفاده نمایید. بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان عبارتند از:

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین
  • Live Mocha

این سایت، بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان است. Live Mocha لغات، گرامر و نکات زبان انگلیسی را در قالب درس به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و مهارت‌های مکالمه را در آن‌ها تقویت می‎کند. Live Mocha بیش از 2 میلیون کاربر دارد و فضایی را فراهم می‎کند تا کاربران بتوانند در آن به گفتگو بپردازند. شما به راحتی می‎توانید فردی دیگری را در سایت پیدا کنید و با او به صورت آنلاین مکالمه داشته باشید. مکالمه با یک دوست یکی از بهترین راه‌های تقویت زبان انگلیسی است. در این سایت، همه اعضا در یادگیری زبان به هم کمک می‌کنند و به یکدیگر انگیزه می‌دهند.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین word 2 words
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین word 2 words
  • Word2Word

وب سایت Word2Word را می‌توان یک منبع فوق‌العاده برای یادگیری زبان معرفی نمود. این سایت دوره‌های آموزشی جامعی دارد و امکاناتی چون فروم، اتاق‌های گپ و … را نیز در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. ارتباط با دیگر زبان‌آموزان و گفتگو با آن‌ها یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی است که در وب سایت Word2Word فراهم شده است. این ویژگی وردتوورد را در لیست بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان قرار می‌دهد.

  • Flo-joe

وب‌سایت Flo-joe بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان برای افرادی است که به دنبال شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی هستند. اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید و می‌خواهید تمرین بیشتری داشته باشید، می‌توانید از این سایت کمک بگیرید. Flo-joe فضای آزمون را برای مخاطبان شبیه‌سازی می‌کند و امکان تمرین و نکته‌برداری را برای زبان‌آموزان فراهم می‌آورد.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان از پایه

اگر چیز زیادی از زبان انگلیسی نمی‌دانید، باید از سایت‌هایی شروع کنید که دروس بیشتری برای مبتدیان دارند و زبان را به روشی بسیار ساده آموزش می‌دهند. البته اغلب‌ سایت‌هایی که با عنوان بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان معرفی کردیم، دروس خود را در سطوح مختلف ارائه می‌دهند و از سطح مبتدی شروع می‎کنند، اما برخی از سایت‌ها بخش گسترده‌‎تری برای مبتدیان در نظر می‌گیرند و شیوه آموزشی راحت‌تری دارند. در این قسمت 3 مورد از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان برای مبتدیان را معرفی می‌کنیم.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان از پایه
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان از پایه
  • easy world of English

این وب‌سایت ظاهری بسیار ساده دارد و دروس خود را در 4 بخش لغات، تلفظ، گرامر و ریدینگ به مخاطبان ارائه می‌دهد. وب‌سایت easy world of English در لیست بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان جای دارد و برای افراد مبتدی که تازه شروع به یادگیری کرده‌اند، بسیار مناسب است.

  • Duolingo

دولینگو یکی از معروف‌ترین و البته بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان است. این وب‌سایت شیوه آموزشی متفاوتی دارد و زبان انگلیسی را با استفاده سرگرمی و بازی آموزش می‌دهد. از این رو، گزینه بسیار مناسبی برای مبتدیان محسوب می‎شود.  بیشترین تمرکز این وب‌سایت بر روی لغات و گرامر است و واژه‌های جدید را به همراه تقویت لهجه و افزایش مهارت اسپیکینگ آموزش می‌دهد.

بنر پکیج آیلتس
بنر پکیج آیلتس
  • Busuu

بوسو وب‌سایت دیگری است که به عنوان بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان برای مبتدیان معرفی می‌کنیم. سایت بوسو کیفیت بسیار بالایی دارد و آموزش‌های خود را برنامه‌های بسیار جذاب ارائه می‌دهد. اگر در سطح مبتدی هستید و به دنبال بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان برای شروع می‎‌گردید، به وب سایت بوسو مراجعه کنید و گزینه کاملا مبتدی را انتخاب نمایید. در این صورت می‌توانید از آموزش‌های مرتبط با سطح خود بهره‌مند باشید.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان همراه با فیلم

آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم همیشه یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها بوده است. اگر دوست دارید زبان انگلیسی را در قالب فیلم و ویدئو یاد بگیرید، باید به دنبال بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان همراه با فیلم باشید. در این بخش 3 مورد از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان که زبان انگلیسی را با کمک ویدئو آموزش می‌دهند، معرفی می‌کنیم.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان
  •  FluentU

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان با کمک ویدئو است. در این سایت می‌توانید نمایش‌های تلویزیونی، کلیپ‌های خنده‌دار و هیجان‌انگیز، اخبار و موزیک ویدئوها را با زیرنویس ببینید و انگلیسی را یاد بگیرید. اغلب فیلم‌های FluentUکوتاه هستند و 1 تا 2 دقیقه‌ای می‌باشند. اگر با کلمه‌ای آشنا نیستید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید، می‌توانید فیلم را متوقف کنید و به جستجو بپردازید.

  • English Central

انگلیش سنترال وب سایت دیگری است که در لیست بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان همراه با فیلم جای می‎‏گیرد. این وب‌سایت بیش از 10 هزار ویدئو با موضوعات مختلف دارد و امکان انتخاب موضوع را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‎دهد. ویژگی دیگر این وب سایت امکان تکرار جمله و تشخیص درست یا غلط بودن تلفظ آن برای زبان آموز می‌باشد. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انگلیش سنترال است که آن را از دیگر وب سایت های آنلاین متفاوت می‎کند.

  • Perfectly Spoken

این سایت ویدئوهای آموزشی متعددی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد و آن‌ها را در 5 سطح دسته‌بندی می‌کند. هر سطح توسط یک استاد تدریس می‎شود. برای ورود به بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان و استفاده از ویدئو‌های آموزشی، باید یک اکانت بسازید. پس از ورود به سایت، تعدادی سوال از شما پرسیده می‌شود که با جواب دادن به آن‌ها می‌توانید سطح زبانتان را مشخص کنید.

در این مقاله به معرفی بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان پرداختیم و توضیحاتی را در مورد هریک از آن‌ها ارائه دادیم. با کمک این سایت‌ها به راحتی می‌توانید زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیرید. البته به شرط این‌که در این کار استمرار داشته باشید و زمان کافی برای یادگیری، تکرار و تمرین اختصاص دهید. پیشنهاد می‌کنیم از بین گزینه‌های معرفی شده بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان را انتخاب کنید و روزانه حداقل یک ساعت برای مطالعه و تمرین وقت بگذارید. بخشی از زمان خود را به یادگیری واژه‌های جدید اختصاص دهید و سعی کنید آن‌ها را با صدای بلند تکرار کنید.

بنر آموزش زبان
بنر آموزش زبان

ببینید در کدام بخش از زبان بیشتر ضعف دارید و سعی کنید انرژی خود را بر روی آن بخش بگذارید. اگر در واژه‌ها ضعیف هستید، بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان که  تمرکز خود را بر روی لغات جدید گذاشته‎ است، برای آموزش انتخاب نمایید. وب‌سایت‌هایی که امکاناتی چون فروم و فضای گفتگو را برای زبان‌آموزان فراهم کرده‌اند از جمله بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان محسوب می‌شوند. در این وب سایت‌ها عضو شوید و مهارت‌های زبانی خود را در دنیایی واقعی تقویت کنید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید.

مرکز زبان ایران بریتانیا بسته های آموزش زبان انگلیسی به فارسی را به صورت حرفه ای به همراه کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای داوطلبین زبان انگلیسی تهیه کرده است که زبان را از صفر تا ۱۰۰ بالا می برد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر درباه بسته های آموزشی زبان انگلیسی به فروشگاه ایران بریتانیا مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *