سبد خرید
نمره آیلتس 7 و 8 در 2 ماه

نمره آیلتس 7 و 8 در 2 ماه

5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله درباره کسب نمره آیلتس و روش های کسب نمره 7 و یا 8 آیلتس توضیح داده شده است. تمامی نکات کلیدی مربوط به آموزش آیلتس، منابع بی نظیر آزمون آیلتس و همچنین آموزش درست و اصولی که باعت کسب نمره آیلتس 7 و یا 8 می شود به صورت حرفه ای توضیح داده شده است. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی نکات کلیدی برای مطالعه خودخوان آزمون آیلتس می باشد را به صورت حرفه ای بیان کرده است لطفا تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

نمره آیلتس – چگونه در آزمون آیلتس نمره بالا کسب کنیم؟

آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی دنیاست. این آزمون در ایران نیز برگزار می‌شود و کاربردهای متعددی دارد. اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و مدرک آن را دریافت نمایید، باید با جنبه‎های مختلف این آزمون آشنایی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، سیستم نمره‌دهی آیلتس است. در این مقاله در مورد نمره آیلتس صحبت می‌کنیم و  به شما می‌گوییم چگونه در این آزمون نمره بالایی کسب کنید.

مقدمه کوتاه درباره آزمون آیلتس

اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارید، باید یک مدرک بین‌المللی معتبر زبان انگلیسی داشته باشید. مدرک آیلتس یکی از معتبرترین مدارک بین‌المللی زبان است. آزمون آیلتس در بیش از  ۱۱۰ کشور جهان برگزار می‌شود و مدرک آن نیز در اغلب کشورها و  دانشگاه‌ها اعتبار دارد.

آزمون آیلتس توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود و 4 مهارت ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ داوطلب را مورد ارزیابی قرار می‎دهد. نمره آیلتس در هر بخش در بازه 1 تا 9 محاسبه می‎شود و در نهایت میانگین آن به عنوان نمره آیلتس نهایی در مدرک ثبت می‌گردد.

موارد کاربرد مدرک آزمون آیلتس

مدرک آیلتس در ایران و دیگر کشورها معتبر می‌باشد و در مواردی چون مهاجرت، اشتغال و تحصیل کاربرد دارد.

موارد کاربرد مدرک آزمون آیلتس
موارد کاربرد مدرک آزمون آیلتس
  • مدرک آیلتس برای مهاجرت

آزمون آیلتس در دو نوع جنرال و آکادمیک برگزار می‌شود. مدرک جنرال برای افرادی مناسب است که برای اقامت و پیدا کردن کار به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می‌کنند. برای مهاجرت تحصیلی از مدرک آکادمیک و برای مهاجرت کاری و یا اقامت و غیره از مدرک جنرال استفاده می شود. نمره آیلتس برای هر شرایط مختلف متفاوت می باشد.

  • مدرک آیلتس برای تحصیل

اگر مدرک آیلتس را به قصد ادامه تحصیل دریافت می‌کنید، باید در آزمون آکادمیک آیلتس شرکت نمایید. نمره آیلتس در اغلب دانشگاه‌های دنیا پذیرفته می‌شود و قابل قبول است. اگر قصد تحصیل در مقطع دکترای یکی از دانشگاه‌های ایران را دارید، باید یک مدرک زبان معتبر داشته باشید. مدرک آیلتس در دانشگاه‌های داخل کشور نیز معتبر بوده و از دانشجویان دکترا پذیرفته می‌شود.

  • مدرک آیلتس برای اشتغال

مدرک آیلتس به شما کمک می‌کند تا یک شغل خوب با درآمد عالی داشته باشید. با پیشرفت علم و تکنولوژی ارتباط بین ملت‌ها بسیار آسان‌تر شده و مشاغل جدید با درآمد‌های بسیار بالا را ایجاد کرده است. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، به راحتی می‌توانید با مردمان دیگر کشورها ارتباط برقرار کنید و شغل خود را گسترش دهید. اگر تاجر هستید، یک تجارت جهانی راه بیندازید و به راحتی با مدیران در سطح بین‌المللی ارتباط برقرار نمایید. علاوه بر این، در بسیاری از آگهی‌های استخدامی که این روزها به اشتراک گذاشته می‌شود، ارائه مدرک زبان انگلیسی به عنوان یک ویژگی مثبت عنوان شده و می‎‌تواند جایگاه ویژه‌ای برایتان داشته باشد.

 نحوه نمره‌دهی در آزمون آیلتس

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، آزمون آیلتس در 4 بخش ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ برگزار می‌شود. نمره هر مهارت به طور جداگانه و در بازه عددی  بین 1 تا 9  محاسبه می‌گردد.  در نهایت نمره آیلتس کسب شده در هر بخش باهم جمع شده و میانگین آن گرفته می‌شود. میانگین نمره آیلتس عددی بین 1 تا 9 است. این عدد به سمت بالا گرد می‌شود و نمره نهایی داوطلب را ثبت می‎گردد. نمره نهایی Band Score نامیده می‌شود و میزان مهارت انگلیسی فرد را نشان می‏دهد. برای آشنایی بیشتر با نحوه نمره‌دهی در آزمون آیلتس به مثال زیر توجه کنید.

داوطلب

نمره رایتینگ نمره ریدینگ نمره اسپیکینگ نمره لیسنینگ میانگین Band Score

اول

4.5 4.5 3.5 5 4.375

4.5

دوم 4 5 4.5 6 4.875

5

 

نمره‌ای که در Band Score ثبت می‌شود، نمره آیلتس نهایی داوطلب است. نمره آیلتس در بازه 1 تا 9 قرار دارد و وضعیت مهارت شرکت‌کننده را توصیف می‌کند. گردش نمرات در زبان انگلیسی به سمت بالا می باشد و نمره آیلتس را به صورتی تنظیم می کنند که نمره بالاتر به داوطلب داده شود.

در این قسمت نمره آیلتس را از 0 الی 9 مورد ارزیابی قرار گرفته شده است و تحلیل نحوه کسب نمره آیلتس بالا نیز آورده شده است.

  • نمره 9 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 9 را دریافت کند، کاربر متخصص (Expert user) قلمداد می‌شود. این داوطلب زبان انگلیسی را به طور کامل، دقیق و روان صحبت می‎کند و می‌تواند از آن استفاده کاربردی داشته باشد. یعنی این کاربر تمامی موراد زبانی (گرامر، لغات، جمله بندی و اصطلاحات زبان انگلیسی ) مانند یک نیتویر به کار میبرد و تسلط بر روی صحبت کردن و نوشتار و لهجه زبانی خوبی داراست.

  • نمره 8 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 8 را دریافت کند، به عنوان کاربر بسیار خوب (very good user) شناخته می‎شود. این به این معنی است که داوطلب تسلط خوبی روی زبان انگلیسی دارد و می‌تواند به راحتی در بحث‌های تخصصی شرکت کند. کسب این نمره نشان دهنده این است که این فرد قابلیت سخنرانی و گوش دادن زبان را به راحتی داراست و تنها تفاوت آن با فردی که نمره آیلتس 9 کسب کرده در سرعت عمل و دقت می باشد که تنها 2 الی 3 سوال را اشتباه انتخاب کرده است.

 نحوه نمره‌دهی در آزمون آیلتس
نحوه نمره‌دهی در آزمون آیلتس
  • نمره 7 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 7 را دریافت کند، به عنوان یک کاربر خوب (good user‌) معرفی می‌گردد. این داوطلب می‌تواند از زبان انگلیسی به خوبی استفاده کند. ممکن است در برخی از بخش‌ها با مشکل مواجه گردد، اما توانایی حل مشکل را دارد. اغلب دانشگاه‌ها و موسسات و شرکت‌های کاری برای پذیرش، حداقل نمره 7 را از داوطلب می‌خواهند. در واقع کسی که نمره آیلتس 7 را کسب کرده است در برخی از شرایط گفتاری و نوشتاری دچار اشتباهات کوچکی می باشد که میتوان آن را با تمرین و تکرار حل کرد.

  • نمره 6 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 6 را دریافت کند، به عنوان کاربر دارای صلاحیت (Competent user) شناخته می‌شود. این داوطلب در صحبت‌های روزانه خود مشکلی ندارد، اما به احتمال زیاد در بحث‌های تخصصی دچار مشکل می‌شود. دامنه لغت این داوطلب یاید 1000 یا 1500 کلمه ارتقا پیدا کند تا نمره آیلتس این کاربر به 7 یا 8 برسد و همچنین تسلط بیان و روانی صحبت نیز باید کمی ارتقا پیدا کرده و ساختار نوشتاری این داوطلب نیز بهینه سازی شود.

  • نمره 5 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 5 را دریافت کند، با عنوان کاربر ساده (Modest user) شناخته می‎شود. این به معنی است که داوطلب می‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند و به صورت دست و پا شکسته صحبت می‌کند، اما هنوز نیاز به مطالعه دارد تا بتواند وارد بحث‌های تخصصی شود. کاربری که نمره آیلتس 5 را کسب میکند در صحبت کردن روزمره گرامر را بسیار اشتباه استفاده میکند اما در بیان موضوع مشکلی ندارد.

اصول ساختاری این دوطلب باید مورد ارزیابی قرارگیرد تقویت گرامری و تقویت شنیداری انجام شود در مکالمه نیز برای کسب نمره آیلتس 7 یا 8 باید تنوع به صحبت های این فرد اضافه شود.

  • نمره 4 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 4 را دریافت کند، با عنوان کاربر محدود (Limited user) معرفی می‌گردد. این داوطلب در حد مبتدی محسوب می‎شود و در مباحث تخصصی مشکلات بسیار جدی دارد.

  • نمره 3 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 3 را دریافت کند، با عنوان کاربر بسیار محدود (Extremely limited user) معرفی می‎شود. این داوطلب فقط می‌تواند مکالمات ساده روزمره را انجام می‌دهد و مفهوم کلی مخاطب را دریافت کند. او در دریافت جزئیات ناتوان است و در صحبت کردن خود نیز مکث‌‌های بسیاری دارد.

  • نمره 2 آیلتس 

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 2 را دریافت کند، با عنوان کاربر قطع‌کننده (Intermittent user) شناخته می‌شود. این داوطلب با مشکل بسیار جدی روبروست و توانایی برقراری ارتباط را ندارد. داوطلب با نمره 2 نمی‌تواند منظور مخاطب را درک کند و تنها چند جمله کوتاه و ساده را بیان می‎کند.

  • نمره 1 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 1 را دریافت کند، عنوان Non user را دارد و اصلا جزو کاربر شناخته نمی‎شود. این داوطلب تنها چند لغت از زبان انگلیسی را می‌داند. و دانش زبانی این داوطلب بسیار مقدماتی و مبتدیانه می باشد.

  • نمره 1 آیلتس

اگر شرکت‌کننده نمره آیلتس 0 را دریافت کند، به این معناست که اصلا در آزمون آیلتس شرکت نکرده و در روز آزمون غیبت داشته است. و یا اینکه هیچ چیزی در زبان انگلیسی برای این داوطلب قابل درک نیست حتی در حد چند جمله.

نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا

اگر به قصد اقامت، کار یا تحصیل به کشور دیگری مهاجرت می‌کنید، باید حد نصاب نمره آیلتس خواسته شده را کسب کرده باشید. اگر برای دانشگاهی درخواست می‌فرستید یا قصد استخدام شدن در یک شرکت خاص را دارید، باید ضوابط و قوانین مرکز مربوطه را مورد بررسی قرار دهید و بدانید با دریافت چه نمره‌ای می‌توانید موقعیت موردنظر را کسب کنید. در واقع هر دانشگاه حداقلی را برای نمره آیلتس مشخص کرده است که باید آن را دریافت نمایید. این مسئله در مورد مهاجرت به کشورها نیز صدق می‌کند.

نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا
نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، باید نوع ویزای درخواستی را مشخص کنید و حداقل نمره آیلتس را با توجه به آن در نظر بگیرید. در واقع نمره آیلتس شما بستگی به نوع ویزای درخواستی‌تان دارد. انواع ویزا و حداقل نمره آیلتس مورد نیاز برای هریک از ویزاها عبارتند از:

نوع ویزا

حداقل نمره آیلتس مورد نیاز

ویزای شهروندی

مهارت‌های گفتاری و نوشتاری 5

مهارت خواندن 3.5 و مهارت شنیداری 4.5

ویزای تحصیلی

6.5- حداقل نمره در هر مهارت 6

ویزای خوداشتغالی

مهارت‌های گفتاری و نوشتاری 5

مهارت خواندن 3.5 و مهارت شنیداری 4.5

ویزای نیروی کار ماهر فدرال

6

نیروی کار ماهر اسکیلد تریدز

مهارت‌های گفتاری و شنیداری 5

مهارت‌های خواندن و نوشتاری 4

مشاغل رده A در طبقه‌بندی ملی مشاغل کانادا

6

مشاغل رده B در طبقه‌بندی ملی مشاغل کانادا

مهارت‌های گفتاری، شنیداری و نوشتاری 5

مهارت خواندنی 4

ویزای استارت آپ

مهارت‌های گفتاری، شنیداری و نوشتاری 5

مهارت خواندنی 4

برنامه مهاجرتی آتلانتیک

مهارت‌های گفتاری و نوشتاری 5

مهارت خواندن 3.5 و مهارت شنیداری 4.5

ویزای طرح کشاورزی-غذا

مهارت‌های گفتاری و نوشتاری 5

مهارت خواندن 3.5 و مهارت شنیداری 4.5

روش کسب نمره بالا در آزمون آیلتس

برای این‌که بتوانید نمره خوبی در آزمون آیلتس کسب کنید و به هدف خود برسید، باید مطالعه درست و دقیقی داشته باشید. می‌توانید در کلاس‌های آمادگی آیلتس شرکت کنید یا آیلتس را به صورت خودخوان دنبال نمایید. هر روشی را که برای یادگیری انتخاب می‌کنید، این نکته را به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی و کسب نمره آیلتس بالا نیاز به تکرار و تمرین فراوان دارد.

پکیج آیلتس IELTS
پکیج آیلتس IELTS

برای کسب نمره آیلتس بالا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • انتخاب مرکز و یا استاد مناسب

در انتخاب منابع دقت کنید و برای این کار از تجربه داوطلبین موفق استفاده نمایید. استاد دقیق و با تجربه و دلسوز می تواند یک داوطلب را نمره آیلتس 7 یا 8 ارتقا دهد و استاد بد و بی تجربه میتواند نمره آیلتس داوطلب را به 3 الی 4 کاهش دهد لذا در انتخاب استاد حتما وسواس به خصوصی داشته باشید.

  • مطالعه منظم و برنامه دقیق

به طور منظم انگلیسی بخوانید و هر روز زمانی را برای این کار در نظر بگیرید. داشتن برنامه منظم بسیار راهگشای شما است به همین خاطر مرکززبان ایارن بریتانیا اقادم به نوشتن برانه مطالعاتی برای تمامیداوطلبین عزیز کرده است. درصورت تمایل برای نوشتن برنامه مطالعاتی برای شما حتما با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید.

  • فایل های کمک آموزشی

به پادکست‌های انگلیسی گوش دهید و فیلم‌های انگلیسی زبان ببینید. شما میتوانید برای مطالعه بیشتر و خودخوان در منزل برای نمره آیلتس7 حتما بسته های خودآموز آیلتس مرکز زبان ایران بریتانیا را تهیه کرده و مطالع کنید. کسب نمره آیلتس با ما محقق می شود.

  • مکالمه روزانه

با صدای بلند انگلیسی صحبت کنید. حتما روزانه 15 الی 20 دقیقه با خود به مکالمه انگلیسی کنید بهاین صورت که ابتدا سوالی را به صورت فارسی و یا انگلیسی از خود بپرسید سپس به آن سوال به مدت 1 الی 3 دقیقه پاسخ دهید تشریح موضوع برای سوال بسیار مهم است. برای کسب نمره آیلتس 7 در اسپیکینگ حتما در تمرین های مکالمه خود اصطاحات را نیز در نظر بگیرید که برای کسب نمره آیلتس بالا تاثیر گذار می باشد.

  • بالابردن سطح لغات و گرامر

دایره لغات خود را افزایش دهید و گرامر را به خوبی مطالعه کنید. برای این منظور هم میتوانید به صورت خودخوان تمامی کتاب های معرفی شده برای آزمون آیلتس در قسمت لغات را مطالعه کنید و هم می توان با شرکت در کلاس های تخصصی آزمون آیلتس مرکز زبان ایران بریتانیا نمره آیلتس خود را تضمین کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس های آزمون آیلتس اینجا کلیک کنید.

بالابردن سطح لغات و گرامر
بالابردن سطح لغات و گرامر
  • تحقیق درباره آیلتس

با ساختار آزمون آیلتس آشنا شوید و بخش‌های مختلف آن را بشناسید. حتما درباره ساختار آزمون را بیشتر بشناسید و روش های که برای کسب نمره آیلتس بالا مورد نیاز است را حتما بیابید چون تسلط بالا برای کسب نمره آیلتس بسیار مهم می باشد.

  • آموزش تکنیک های آیلتس

تکنیک‌هایی برای تقویت مهارت‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش توانایی خود استفاده کنید. برای مثال گوش دادن به پادکست به خصوص پادکست های تعریف شده آمون آیلتس می تواند کمک بیساری در کسب نمره بالا در آزمون داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتردرباره بهترین پادکست های آموزش زبان انگلیسی حتما مقاله پادکست آموزش زبان انگلیسی را مطالعه فرمایید.

  • مطالعه کتاب ها و منابع سال های گذشته

سوالات آزمون سال‌های گذشته را با دقت مطالعه کنید و جواب آن‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. برای کسب اطلاعت بیشتر درباره منابع خودخوان آزمون آیلتس حتما مقاله منابع آیلتس را مطالعه فرمایید. کثر کاربرانی که با تمرین نمونه سوالات سال های گذشته را داشه اند نمره آیلتس بالایی کسب کردند.

  • آزمون های آزمایشی

در آزمون‌های آزمایشی آیلتس شرکت کنید و میزان توانایی خود را بسنجید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منابع کامل آزمون آیلتس و دانلود تمامی کتاب های آزمون برای کسب نمره آیلتس بالا حتما  از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

استراتژی کسب نمره 7 آیلتس

کسب نمره 7 در آیلتس، اغلب به عنوان یک هدف برای داوطلبان آیلتس در نظر گرفته می‌شود. در ادامه، چند استراتژی مهم برای کسب نمره 7 در آیلتس را معرفی می‌کنم:

آشنایی با ساختار آزمون:

با آشنایی با ساختار آزمون آیلتس و نحوه ارزیابی مهارت‌های شما، می‌توانید بهترین راهکارها برای پاسخ دادن به سوال‌ها و بهبود نمره‌های خود را پیدا کنید. حتما باید دوره های تخصصی آزمون که یک استاد برجسته و با تجربه آن را هدایت میکند را طی کنید لازم به ذکر است کسب نمره 7 یا بالاتر بدون داستن استاد تقریبا غیر ممکن می باشد.

ارتقای مهارت‌های زبانی:

برای کسب نمره 7 در آیلتس، باید مهارت‌های زبانی‌تان را بهبود دهید. برای این کار، می‌توانید از منابع آموزشی زبان مختلفی مانند کتاب‌ها، فیلم‌ها، پادکست‌ها و کلاس‌های آموزشی استفاده کنید. برای این منظور ارتقا لغتی برای هر داوطلب بسیار مهم است.

استفاده از لغات حرفهای و سطح بالا کمک بسیار زیادی به داوطلب میکند تا نمره بالایی کسب کند.

استفاده از گرامر های حرفه ای میتواند برای شما ارزش بالایی داشته باشد. بای مثال گرامر های زمان های حال ساده و معلوم نویسی و جملات ساده نمره شما افزایش نخواهد داد.

تمرین مهارت‌های شنیداری:

بخش شنیداری از آزمون آیلتس، یکی از بخش‌های مهم و دشوار آزمون است. برای بهبود مهارت شنیداری‌تان، می‌توانید از منابع مختلفی مانند فیلم‌ها، پادکست‌ها و سایت‌های آموزشی استفاده کنید. حتما سعی کنید در بخش شنیداری پادکست های مختلفی با لهجه های مختلف به خصوص بریتانیایی گوش دهید.

تمرین مهارت‌های خواندن:

بخش خواندن از آزمون آیلتس، نیز یکی از بخش‌های مهم و دشوار آزمون است. برای بهبود مهارت خواندن‌تان، می‌توانید از منابع مختلفی مانند کتاب‌های آزمون آیلتس و مطالب مرتبط با آزمون آیلتس در اینترنت استفاده کنید. خواندن متن های حرفه ای به خصوص مجله دیدرز برای بالا بردن سطح درک مطلب و پیدا کردن کی ورد در جملات بسیار مهم می باشد.

تمرین مهارت‌های نوشتن و مکالمه:

بخش‌های نوشتن و مکالمه نیز از بخش‌های مهم آزمون آیلتس هستند. برای بهبود مهارت نوشتن، می‌توانید از نمونه‌های سوالات مربوط به بخش نوشتن در کتاب‌های آموزشی آیلتس استفاده کنید و برای بهبود مهارت مکالمه، می‌توانید با دوستانتان یا مربیان زبان مکالمه کنید.

توسط مرکز زبان ایران بریتانیا به شما در بالا بردن سطح نوشتار این است که رایتینگ های نوشته شده توسط با نمره 7 و بالاتر از 7 را با دقت مطالعه کنید و تحلیل رایتنگ این نوشته ها بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال اسکن کنید که نمره آیلتس 7 که داوطلبی کسب کرده است چندتا گرامر قوی و حندتا لغت قوی استفاده کرده است.

تمرین مداوم:

برای بهبود نمره‌های خود در آزمون آیلتس، باید به صورت مداوم تمرین کنید و مطالعه کنید. بهترین راهکار برای بهبود نمره، تمرین مداوم و پیوسته است. نوشتن رایتنگ های زیاد و تصحیح توسط استاد و بررسی نقاط ضعف و قوت می تواند نمره شما به شدت ارتقا دهد.

سخن پایانی برای آیلتس 7 به بالا

داشتن مشاور خبره برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس و کسب مدرک آزمون آیلتس کمک بسیار زسادی به شما خواهد داشت. ما همراه شما هستین تا نمره ۶ الی ۷ شما را تضمین کنیم.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید

بنر آموزش زبان
بنر آموزش زبان

یکی از بهترین نمونه سوالات برای دانشگاه کمبریج است دانشگاه کمبریج یکی از سه دانشگاه طراح سوالات آیلتس می باشد. همچنین سایت های مانند IELTS BODY و همچنین IELTS ONLINE که شامل رایتینگ های نمونه و همچنین ریدینگ ها و لغات پرتکرار و مفهوم زبان انگلیسی می باشند قرار داده شده است.

آیلتس کمبریج ( CAMB RIDGE IELTS ) هر چند وقت اقدام به انتشار برگه های امتحان آزمون های آیلتس می کند که بهترین منبع برای آشنایی با سوالات می باشد تا کنون ۱۴ عدد از کتب را ارائه داده اند.

تمامی منابع که در بالا به آنها اشاره شده است در قالب یک پکیج آیلتس توسط مرکز زبان ایران برتانیا به همراه تدریس بهترین استاد آیلتس ایران قرار داده شده است که نمره ۷ به بلای ایلتس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مطالعه آزمون دولینگو فراموش نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *