سبد خرید

هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین ایران بریتانیا

در این صفحه توضیحات کاملی درباره هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین انواع کلاس های تخصصی زبان انگلیسی و همچنین هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین کلاس های حرفه ای برای آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل و همچنین آزمون دولینگو و آزمون سلپیپ و هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین مرکز ایران بریتانیا و دیگر آزمون های داخلی قرار داده شده است. لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

کلاس های تخصصی آزمون آیلتس

کلاس های تخصصی آزمون آیلتس در مرکز زبان ایران بریتانیا با بالاترین کیفیت ممکن برگزار می شود. در این کلاس ها ابتدا سطح زبان شما توسط اساتید مجرب تعیین سطح شده سپس تعداد جلسات برای تقویت زبان عمومی شما مشخص می شود. در صورتی که داوطلب از زبان عمومی خوبی برخوردار باشد (یعنی در مکالمه، و نوشتار و مهارت گوش دادن) مشکلی نداشته باشد بلا فاصله وارد کلاس های تخصصی آزمون آیلتس شده و مابین 1 الی 3 ماه  آماده آزمون آیلتس جنرال و یا آیلتس آکادمیک می شود.

نحوه تدریس کلاس های تخصصی آزمون آیلتس به نحوه می باشد که داوطلب هر چه سریع تر به نمره مورد نظر و دلخواه خود دست یابد. تدریس در 3 مرحله انجام می شود.

  • مرحله اول

در این مرحله دانش آیلتس کاربر بالا برده می شود یعنی با تکنیک های آزمون و همچنین با ساختار برگزاری و نحوه پاسخ دهی به تست ها آشنا می شود. نمونه کتاب های سمپل توسط مرکز ایران بریتانیا به داوطلب ارائه خواهد شد و داوطلب با دقت این سمپل ها را پاسخ می دهد.

  • مرحله دوم

در این مرحله کاربر وارد سوالات واقعی آزمون می شود و کتاب های که تقویت نمره 4 الی 6.5 آیلتس را انجام می دهند را برسی کرده و نقاط صعف و قوت کاربر توسط استاد دسته بندی می شود

  • مرحله سوم

در مرحله آخر کاربر وارد سوالات واقعی می شود و میتواند به راحتی در سوالات طراحی شده و آزمون های سال های گذشته پاسخ دهد اسپیکینگ و رایتینگ داوطلب توسط استاد تصحیح میگردد و نمودارد پیشرفت توسط استاد برای داوطلب ترسیم می شود. با شرکت در آزمون های آزمایشی و ماک وارد آزمون اصلی می شود.

کلاس های تخصصی آزمون دولینگو

کلاس های تخصصی آزمون دولینگو در دو حالت مقدماتی دولینگو و کلاس های تخصصی دولینگو برگزار می شود.

  • کلاس های مقدماتی آزمون دولینگو

این کلاس ها به صورت 10 جلسه ای می باشد و تمامی مباحث گرامری و لغت آموزی را پوشش می دهد. این کلاس ها به صورت خصوصی می باشد و در مجموع 10 ساعت آموزشی است. استاد سعی میکند در این جلسات نقاط ضعف کاربر را برطرف کرده و نقاط قوت را افزایش دهد. این رو یکی از بهتریم کلاس های تقویت زبان آزمون دولینگو می باشد.

کلاس های تخصصی آزمون دولینگو
کلاس های تخصصی آزمون دولینگو
  • کلاس های تخصصی آزمون دولینگو

این کلاس ها به صورت کاملا اختصاصی برای افرادی طراحی شده است که سطح زبان بسیار خوبی دارند و در نوشتار صحبت کردن و گوش دادن هیچ مشکلی ندارند. دراین جلسات که به صورت 5 ساعت آموزشی می باشد تکنیک های آزمون دولینگو نمونه سوالات سال های گذشته آزمون دولینگو به همراه روش هایی که باعث می شود نمره بالا در این آزمون کسب شود با داوطلب کار می شود.

تاثیر کلاس های آزمون دولینگو برای داوطلبین عزیز بسیار زیاد است و حداقل 20 الی 40 نمره به نمره آزمون اصلی آنها اضافه خواهد شد. به همراه تمامی تکنیک های و روش های افزایش نمره در آزمون دولینگو می باشد.

کلاس های تخصصی آزمون سلپیپ

آزمون سلپیپ به دلیل اینگه در کشورهای خاصی برگزار می شود طرفداران خودش را دارد. این آزمون نسبت به آزمون تافل ویا آیلتس بسیار ساده تر می باشد. نحوه برگزاری کلاس های تخصصی آزمون سلپیپ در مرکز زبان ایران بریتانیا به صورت زیر می باشد.

  • کلاس های حرفه ای آزمون سلپیپ

در ابتدا توسط استاد مربوطه یک تعیین سطح زبانی از کاربر انجام می شود سپس با توجه به ساختار زبانی برای او برنامه ریزی آموزشی انجام خواهد شد. برای مثال برنامه تخصصی مطالعه با توجه به نیاز کاربر نوشته می شود و به کاربر ارائه می شود. تعیین تعداد جلسات برای کاربر انجام شده و نقاط قوت و ضعب به داوطلب اعلام می شود. سپس با توجه به نقشه راه تعیین شده کلاس برگزار می شود.

کلاس های تخصصی آزمون سلپیپ
کلاس های تخصصی آزمون سلپیپ

زمان کلاس ها از 1 الی 3 ماه می باشد و تدریس توسط اساتید برتر و با سابقه مجموعه ایران بریتانیا انجام خواهد شد. تمامی منابع و کتاب ها و نمونه سوالات به صورت رایگان به داوطلب ارائه می شود و در ماه آخر امتحان آزمون های آزمایشی و نرم افزارهای تخصصی آزمون سلپیپ به کاربر برای برگزاری آزمون ارئه می شود.

کلاس های تخصصی آزمون تافل

کلاس های تخصصی آزمون تافل در ایران طرفداران خاصی دارد. این کلاس ها با برگزاری تعیین سطح اولیه توسط استاد برگزار می شود و پس از تعیین سطح، تعداد جلسات و نحوه برگزاری و روزها با دانش پژوه معین میگردد. کلاس های تخصصی آزمون تافل کاملا خصوصی می باشد و بر پایه تقویت لغت و همچنین تقویت ساختار زبانی و دیگر مهارت های زبان انگلیسی می باشد.

کلاس های تخصصی آزمون های داخلی

کلاس های عمومی زبان انگلیسی برای تمامی افراد 6 الی 90 سال برگزار می شود. این کلاس ها بر پایه تقویت گرامر زبان انگلیسی و همچنین چهار مهارت خواندن نوشتن گوش دادن و صحبت کردن استوار است.

  • اسپیکینگ
  • لیسنینگ
  • ریدینگ
  • رایتینگ

کلاس های عمومی زبان انگلیسی

تمامی کلاس های عمومی زبان با بالاترین کیفیت ممکنه برای داوطلبین عزیز برگزار می شود. هم به صروت آنلاین و هم حضوری. هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین و حضوری همچنین هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین گروهی و خصوصی متفاوت می باشد.

کلاس های عمومی زبان انگلیسی 
کلاس های عمومی زبان انگلیسی

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید همچنین در کانال تلگرامی ما که هر روزه مطالب آموزشی قرار خواهد گرفت نیز عضو شوید.

جدول تمامی هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین

در این جدول تمامی هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین و حضوری مرکز زبان ایران بریتانیا تا پایان سال جای درج شده است. تمامی هزینه کلاس و ثبت نام آنلاین و حضوری به صورت سالانه تغییر پیدا میکند. لذا در طول سال تغییر قیمت نخواهیم داشت.