سبد خرید
مدرک آزمون آیلتس در 2 ماه

مدرک آزمون آیلتس در 2 ماه

امتیاز post

در این مقاله درباره مراحل ثبت نام آزمون آیلتس و مدرک آزمون آیلتس کاربرد این مدرک و تمامی نکاتی که درباره مدرک آزمون آیلتس برای داوطلب آزمون ایجاد شده است پاسخ داده می شود. همچنین در این مقاله درباره روش های کسب نمره بالای آزمون آیلتس نیز توضیح داده شده است.

مدرک آزمون آیلتس

آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی سنجش زبان انگلیسی می باشد که برای پذیرش در دانشگاه های معروف دنیا و همچنین اقامت کاری و یا همچنین مهاجرت به روش های مختلف در بسیاری از کشورها پذیرفته می شود. داوطلب با شرکت در آزمون آیلتس نمره ای مابین 0 الی 9 را کسب می کند که نمره 0 کمترین نمره و نمره 9 عالی ترین نمره آزمون می باشد و در طی یک کارنامه کلی به نام مدرک آزمون آیلتس به داوطلب ارائه می شود.

مدرک آزمون آیلتس
مدرک آزمون آیلتس

این مدرک یک سند بین المللی برای اثبات توانایی زبان انگلیسی داوطلب می باشد و می تواند آن را به شرکت ها، سفارت و بسیاری از دانشگاه ها ارائه دهد. در حفظ و نگهداری مدرک آزمون آیلتس بسیار کوشا باشید چون صادر کردن مدرکی دیگر بسیار دشوار زمان بر و با هزینه بالا خواهد بود.

انواع مدرک آزمون آیلتس

آزمون آیلتس شامل 2 مدرک جنرال و اکادمیک می باشد. مدرک آزمون جنرال برای ارائه به مراکز کاری و همچنین اقامت غیر تحصیلی و همچنین برای مهاجرت و گرفتن اقامت دائم کشور مورد نظر می باشد که مدت اعتبار این مدرک 2 سال می باشد. ارائه این مدرک به صورت دیجیتال و همچنین کاغذی می باشد که بستگی دارد داوطلب این آزمون را چگونه امتحان داده باشد. افرادی که

اگر به صورت آنلاین آزمون داده باشد مدرک آزمون آیلتس برای داوطلب به صورت دیجیتال صادر می گردد. اما اگر به صورت کاغذی آزمون داده باشد مدرک آزمون آیلتس برای داوطلب به صورت کاغذی با کد قابل استعلام می باشد.

مرکز آزمون آیلتس بعد از شیوع ویروس کرونا یکی از آزمون های آنلاینی را برای سهولت داوطلبین عزیز معرفی کرده است که به نام IELTS Indicator که برخی از داوطلبین با نام آیلتس اآندیکاتور میشناسند.این آزمون تنها در شایطی برگزار می شود که در کشوری توانایی برگزاری آزمون آیلتس وجود نداشته باشد و داوطلب با لپ تاب منزل خود در این آزمون شرکت خواهد کرد. مدرک آزمون آیلتس آنلاین نیز مشابه مدارک دیگر به صورت اینترنتی صادر می شود و قابل استعلام می باشد.

انواع مدرک آزمون آیلتس
انواع مدرک آزمون آیلتس

مدرک آزمون آیلتس به صورت اکادمیک برای ارائه به دانشگاه و یا مراکز علمی است که اوطلب برای تحصیل و یا اقامت دانشجویی مد نظر دارد. مدت اعتبار این مدرک نیز 2 سال می باشد. همچنین برخی از مراکز غیر دولیتی و کاریابی نیز مدرک آزمون آیلتس را با وجود عبور کردن از 2 سال و تارخ انقضا می پذیرند.

مدرک آیلتس در چه کشورهای مورد قبول است؟

به دلیل اینکه آزمون آیلتس توسط 3 موسسه مختلف از چند کشور برگزار می گردد. (مرکز بریتیش کانسیل، دانشگاه کمبریج، مرکزIDP) بنابراین اکثر کشورهای دنیا از استرالیا و نیوزیلند گرفته در تمامی کشور های اروپایی و همچنین کشور کانادا و ایالات متحده امریکا این مدرک را به عنوان مدرک مورد قبول برای سنجش زبان انگلیسی می پذیرند.در واقع بیش از 140 کش.ر دنیا مدرک آزمون آیلتس را مورد قبول داشته و برای موارد تحصیلی، کاری و اقامت میپذیرند.

البته برخی از کشورهای دیگر آزمون تخصصی زبان انگلیسی برای خود طراحی کرده اند مانند استرالیا PTE و کانادا CELPIP  آمریکا TOEFL و برخی کشورهای دیگر نیز به همین طریق اما حتما مدرک آیلتس نیز به عنوان مدرک مورد قبول آنها می باشد. اکثر مدارک زبان انگلیسی در کشورهای مختلف معادل سازی می شوند برای مثال آیلتس معادل سازی با تافل و یا دیگر مدارک دیگر می شود و یک جدول استانداری برای معادل سازی نمره مشخص شده است.

مراحل ثبت نام آزمون آیلتس

برای ثبت نام آزمون آیلتس باید مراحل مختلفی را طی کرد وارد کردن اطلاعات شخصی و همچنین انتخاب روز و محل آزمون در وب سایت آزمون آیلتس می باشد. علاوه بر انتخاب روز و ساعت و مرکز امتحان کاربر باید یک سری مدارک و مشخصات را طبق تعریف های مشخص پر کند. برای کسب اطلاعات کافی درباره نحوه ثبت نام آزمون آیلتس و شرایط هر یک از مراکز برگزار کننده آزمون حتما مقاله ثبت نام آزمون آیلتس را با دقت مطالعه بفرمایید.

مدارک لازم برای شرکت در آزمون آیلتس

برای ثبت نام آزمون آیلتس داشتن اطلاعات کارت شناسیایی معتبر بین المللی کافی می باشد. در ایران میتوان کارت شناسایی مختلفی را به عنوان مدرک شناسیایی ارائه کرد که از قبیل پاسپورت که حداقل 6 ماه از مدت اعتبار آن باقی مانده است. و یا گواهی نامه بین المللی معتبر که تارخ اعتبار داشته باشد. و یا کارت های معرفی از سازمان ها و ارگان های معتبر بین المللی باشد.

درصورتی که داوطلب سن کمتر از 18 سال باشد و پاسپورت نداشته باشد میتواند فرمی که در وب سایت آزمون آیلتس موجود است به نام consent form for minors را پر کرده و درخواست شرکت در آزمون با مدارک دیگر مورد قبول را دهد.

مدارک لازم برای شرکت در آزمون آیلتس
مدارک لازم برای شرکت در آزمون آیلتس

همچنین تمامی کابرانی که قصد تعویض پاسپورت خود بعد از دریافت مدرک آیلتس را دارند باید مبلغی دوباره پرداخت کرده که شماره پاسپورت جدید در مدرک آیلتس ثبت شود و منطبق گردد.

در هنگام پر کردن فرم مخصوص آزمون آیلتس Information for Candidates حتما قوانین و مقررات مربوط به آزمون آیلتس و شرایط برگزاری آزمون را با دقت مطالعه بفرمایید و تیک های تایید را بزنید.

آیلتس چند بار در سال برگزار می شود؟

آزمون آیلتس به صورت هفتگی در تمامی مراکز آزمون آیلتس برگزار می شود در ایران نیز مراکز مختلفی وجود دارند که هر هفته آزمون جنرال و آکادمیک را برگزار می کنند که در ماه 4 بار می باشد مگر در شرایط خاصی از سال و یا تعطیلات که آزمون آیلتس در بازه زمانی برگرار نمی شود وگرنه در هفته آزمون آیلتس همیشه برگزار می گردد.

در کشور های مختلف بر اساس درخواست و نیاز برای آزمون آیلتس و تعداد شرکت کننده روزهای برگزاری آزمون مشخص می شود برای مثال در کانادا تنها 2 بار در ماه آزمون آیلتس برگزار می شود. پس حتما زمان شرکت در آزمون را با ددلاین یا زمان اعلامی وکیل به خودتان تنظیم نمایید. منابع آیلتس و آیلتس جنرال هم بسیار خواندنی هستند.

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس

هزینه آزمون آیلتس در کشورهای مختلف متفاوت است و این تفاوت بر اساس استانداردهای است که توسط مرکز برگزار کننده آزمون ارائه می شود.  این هزینه از 210 دلار آمریکا شروع شده و تا 290دلار در برخی از کشورها میرسد. نکته ای که حائز اهیمیت است این است که قیمت آزمون آیلتس در کشورهای همسایه ایرانی کمی ارزانتر از ایران می باشد به دلیل اینکه مدرک آزمون آیلتس در ایران را مرکز IDP ارائه می دهد ولی مدرک آزمون آیلتس در کشور های همسایه ایران نظیر ترکیه، ارمنستان و یا دبی را مرکز بریتیش کانسیل برگزار کرده و ارائه میدهد.

مدرک آزمون آیلتس
مدرک آزمون آیلتس

برای اطلاعات کافی درباره هزینه آزمون آیلتس در کشورهای مختلف و همچنین کسب اطلاعات کافی درباره نحوه پرداخت و تمامی قیمت آزمون آیلتس را با دقت مطالعه بفرمایید.

موارد کاربرد مدرک آزمون آیلتس

بسیاری از داوطلبین آزمون آیلتس را به دلایل زیر شرکت میکنند که درباره هر کدام به صورت مفصل توضیح داده شده است:

  • پروژه دانشجویی

اکثر دانشگاه ها و مراکز آموزشی معروف برای پذیرش دانشجو مدرک آزمون آیلتس را معیار سنجش زبان انگلیسی و پذیرش در موسسه یا دانشگاه قرار داه اند که اکثر نیز نمره 6 یا 6.5 و یا برخی از مراکز مهم و معتبر نمره 7 را ملاک پذیرش در دانشگاه قرار داده اند.

  • پذیرش کاری

برای پذیرش کاری در موقیت های مختلف و جاب افر می توان از مدرک آزمون آیلتس استفاده کرد ولی شرایط کاری و موقیت های مختلف نمرات مختلفی مورد نیاز دارند و همچنین مدرک آزمون آیلتس که برای شرایط کاری مورد نیاز است آیلتس جنرال می باشد.

  • اقامت دائم

در برخی از کشورها برای دائم کردن اقامت موقت نیاز به استفاده از مدرک آزمون آیلتس می باشد که نمره آزمون مابین 5 الی 7 متفاوت می باشد و همچنین آیلتس جنرال مورد نیاز است.

در ایران نیز مدرک آزمون آیلتس برای داشنجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع دکتری را دارند مورد قبول است و همچنین برای مصاحبه داشنجویان دکتری به عنوان 10 امتیاز قلمدارد می شود از این رو مدرک آزمون آیلتس برای تمامی کاربران از اهمیت بالایی برخودرادر است.

اعتبار مدرک آزمون آیلتس

مدرک آزمون آیلتس در 140 کشور دنیار معتبر می باشد و نمره آزمون قابل استعلام است. در تمامی کشورها مدت زمان اعتبار مدرک آزمون آیلتس فقط 2 سال می باشد. همچنین اگر داوطلبی آزمون آیلتس را به صورت کاغذی آزمون داده باشد تنها یک کارنامه برای داوطلب صادر می شود و اگر نیاز به کارنامه دومی داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت نماید. و کارنامه های سوم و چهارمی دیگر به کاربر داده نمی شود لذا در نگهداری مدرک آزمون آیلتس خود کوشا باشید.

اگر آزمون آیلتس را به صورت آنلاین شرکت کرده باشید مدرک آزمون آیلتس به صورت دیجیتال کدی به شما ارائه می شود که این مدرک نیز تنها قابل ارائه به 3 مرکز میباشد.

برای پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری چه نمره از آزمون آیلتس باید کسب کنیم؟

برای پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، نمره‌های مورد نیاز بسته به رشته تحصیلی، دانشگاه و کشوری که قصد پذیرش در آن را دارید متفاوت است. اما به طور کلی، برای پذیرش در دانشگاه‌های معتبر در کشورهای انگلیسی‌زبان، نمره‌های بالایی در آزمون آیلتس لازم است.

به عنوان مثال، در بریتانیا، برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد یا دکتری، نیاز به حداقل نمره ۶٫۵ تا ۷ در آزمون آیلتس دارید. در کانادا، نیاز به حداقل نمره ۶٫۵ تا ۷٫۵ در آزمون آیلتس دارید. در استرالیا، نیاز به حداقل نمره ۶٫۵ تا ۷ در آزمون آیلتس دارید. در آمریکا، هر دانشگاه می‌تواند نیاز به نمره متفاوتی داشته باشد، اما به طور کلی، برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد یا دکتری نیاز به حداقل نمره ۶٫۵ تا ۷ در آزمون آیلتس دارید.

در کل پذیرش در دانشگاه های مختلف بر اساس رنک آن دانشگاه متفات است. برخی از دانشگاه های درجه دوم و سوم کانادا و آمریکا حتی با نمره 5 مدرک آزمون آیلتس نیز پذیرش تحصیلی را انجام می دهند ولی کیفیت و شرایط پذیرش بر اساس هر دانشگاهی متفاوت است.

در کل دانشگاه های باکیفیت نمره 7 و با بالاتر آزمون آیلتس را مورد نظر دارند.

به هر حال، برای اطلاعات دقیقتر، بهتر است با دانشگاه‌های و وب سایت آن دانشگاه در ارتباط باشید و از آن‌ها بپرسید که نمره مورد نیاز برای پذیرش در آن دانشگاه و رشته تحصیلی چیست. همچنین میتوانید با مرکز زبان یران بریتانیا برای مشاوره دقیق تماس حاصل فرمایید.

نکات کلیدی در روز آزمون آیلتس باید رعایت کنیم چیست؟

روز آزمون آیلتس یک روز مهم است و باید به نکات کلیدی زیر توجه کنید تا بهترین عملکرد را در آزمون داشته باشید:

  1. مرور مجدد قواعد گرامری و واژگان: قبل از روز آزمون، بهتر است قواعد گرامری و واژگان را به خوبی مرور کنید تا در آزمون بهتر عمل کنید. در مدت زمان آموزش حتما خلاصه ای از تمامی گرامر ها و منابع درست آموزشی تهیه کنید و آنها را دسته بندی شده در روزهای اخر مطالعه کنید.
  2. خواب کافی: برای عملکرد بهتر در آزمون، لازم است که شب قبل از آزمون، خواب کافی داشته باشید. به دور از استرس چون شما تمامی زحمت های لازم برای کسب نمره بالا برای مدرک آزمون آیلتس را کشیده اید.
  3. صبحانه خوب: صبح روز آزمون، بهتر است صبحانه سالم و خوبی بخورید تا انرژی کافی برای آزمون داشته باشید.
  4. حضور به موقع: لازم است که قبل از آزمون به محل برگزاری آزمون بروید و به موقع حضور داشته باشید. حتما 1 ساعت قبل از آزمون در مرکز آزمون حضور داشته باشید. دردب های آزمون نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته می شوند.
  5. انتخاب صحیح قلم نوشتاری: برای بخش نوشتاری، بهتر است قلمی را انتخاب کنید که روی کاغذ نمی‌لغزد و آسان برای نوشتن است. از مداد اتود برای نوشتن استفاده نکنید چون کمرگ است و خوانا نمی باشد.
  6. مرور سوالات قبلی: قبل از شروع آزمون، بهتر است سوالات آزمون‌های قبلی را مرور کنید تا با نحوه پرسش و پاسخ دادن به سوالات آشنا شوید.
  7. توجه به زمان: در طول آزمون، باید به زمان توجه کنید و سعی کنید هر بخش را در زمان مجاز انجام دهید.
  8. خواندن سوالات با دقت: برای جلوگیری از اشتباهات ناشی از ندانستن سوالات، باید سوالات را با دقت خواند و درک کاملی از آن‌ها داشته باشید.
  9. مکالمه طبیعی: در بخش مکالمه، سعی کنید به طور طبیعی و روان صحبت کنید و از کلمات و عباراتی که به آن‌ها آشنایی دارید، استفاده کنید. حتما چند ساعت قبل از آزمون اسپیکینگ وارم آپ یا همان گرم کردن صحبت را انجام دهد.
  10. رعایت قوانین آزمون: در طول آزمون، باید قوانین آزمون را رعایت کنید و از هرگونه تقلب خودداری کنید.

آیا خرید مدرک آیلتس امکان پذیر است؟

خیر، خرید مدرک آیلتس امکان‌پذیر نیست و این امر قانونی نیست. آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان جهان است که توسط سازمان بین‌المللی آیلتس IELTS برگزار می‌شود. مدرکی که از طریق خرید و تقلب در آزمون آیلتس به دست می‌آید، قابل اعتماد نیست و ممکن است باعث مشکلات و محدودیت‌های جدی در آینده شما شود.

همچنین، استفاده از مدارک تقلبی و خریداری شده، می‌تواند باعث تخریب اعتماد عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌ها شود و به شما آسیب جدی برساند. بنابراین، بهترین راه برای کسب مدرک آیلتس، شرکت در آزمون و کسب نمره‌های واقعی و درست است. در این راه، می‌توانید با خواندن منابع مربوطه، شرکت در دوره‌های آموزشی و تمرین‌های بیشتر، به بهبود مهارت‌های زبانی خود بپردازید و در نهایت به نتیجه مطلوب برسید.

شیوه مطالعه برای کسب مدرک آزمون آیلتس

آزمون آیلتس یکی از مهمترین و سخت ترین آزمون های بین المللی می باشد درصورتی که آشنایی کامل با این آزمون وجود نداشته باشد کسب نمره بالا و مدرک آزمون آیلتس در این آزمون تقریبا غیر ممکن می باشد. موارد مورد نیاز برای آزمون آیلتس به صورت زیر می باشد.

  • داشتن برنامه دقیق و منظم
  • داشتن منابع کامل و جامع برای مطالعه
  • آشنایی با تکنیک های جدید و به روز آزمون
  • اشتفاده از راهنمایی استاد باتجربه و دلسوز

یک داوطلب برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس علاوه بر داشتن سطح زبان خوبی از گرامر و لغات حتما باید شناخت کامل و درستی از آزمون آیلتس داشته باشد به این صورت که اگر نمره بالای 6 یا 7 مورد نیاز داوطلب می باشد حتما باید در مرحله اول با یک استاد مشاور جهت برنامه ریزی دقیق مشورت کرده و سپس برنامه دقیق مطالعاتی را بر اساس زمان بندی خود ترسیم نماید.

پکیج آیلتس IELTS
پکیج آیلتس IELTS

بعد از ترسیم برنامه مناسب با توجه به اینکه منابع آزمون آیلتس بسیار گسترده می باشد حتما باید بهترین منابع برای کسب نمره بالا و مدرک آزمون آیلتس را در تهیه کرده و شروع به مطالعه نماید. داشتن یک پارتنر خوب برای مکالمه و رفع اشکال نیز یکی دیگر از امتیازات برای کسب مدرک آزمون آیلتس می باشد که حتما برای این منظور با مرکز زبان ایرن بریتانیا تماس حاصل فرمایید.

آزمون آزمایشی آیلتس

آزمون آزمایشی میتواند کمک شایانی به داوطلب برای کسب مدرک آزمون آیلتس کند به این صورت که نقاط ضعف و قوت کاربر در این آزمون مشخص می شود و داوطلب میتواند برنامه ریزی دقیقی بر اساس زمان بندی آزمون و همچنین شرکت در کلاس های تخصصی برای کسب مدرک آزمون آیلتس داشته باشد. مرکز زبان ایران بریتانیا برای اولین بار اقدام به برگزاری آزمون های آزمایشی تخصصی حضوری و آنلاین زبان آیلتس کرده است چه برای کسانی که قبلا در آزمون آیلتس شرکت کرده اند.

چه برای افرادی که قبلا در این آزمون شرکت نکرده اند و به صورت خودخوان و یا کلاس های تخصصی و یا عمومی سطح زبان خود را ارتقا داده و برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه آمادگی خود در این آزمون شرکت می کنند.

مدرک آزمون آزمایشی آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس برای سنجش آمادگی برای شرکت در آزمون اصلی برگزار می شود مرکز ایران بریتانیا به عنوان اولین مرکز برگزار کننده تخصصی آزمون های آزمایشی بین المللی به صورت آنلاین آزمون آزمایشی آیلتس را برگزار میکند و برای تمامی داوطلبینی که در این آزمون شرکت کنند مدرک آزمون آیلتس آزمایشی را صادر میکند و در صفحه منوی کاربری قرار داده خواهد شد. از این رو یکی از بزرگترین مزیت های شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس مرکز زبان ایران بریتانیا علاوه بر سنجش آمادگی آیلتس صدور مدرک آزمون آیلتس آزمایشی برای تمامی کاربران عزیز می باشد.

نحوه دریافت مدرک آزمون آیلتس

برای داوطلبینی که در آزمون های کاغذی آیلتس شرکت کرده اند مدرک آزمون آیلتس آنها 13 روز کاری پس از آزمون صادر خواهد شد و همچنین میتوانند کارنامه پرینت شده خود را با مراجعه به مرکز شرکت کننده در آزمون دریافت کنند اما برای آزمون آنلاین مدرک آزمون آیلتس 3 الی 5 روز کاری پس از آزمون اصلی صادر خواهد شد و به صورت اینترنتی در سایت مرکز آزمون قرار خواهد گرفت.

درصوریتی که هر یک از داوطلبین عزیز به نمره آزمون آیلتس اعتراض داشته باشند می توانند با پرداخت مبلغ تعیین شده اعتراض خود را وارد کنند و از این رو دوباره برگه داوطلب توسط اگزمینر دیگری تصحیح خواهد شد و درصوریتی که اعتراض وارد باشد نمره داوطلب تغییر پیدا خواهد کرد و در مدرک آزمون آیلتس داوطلب ثبت خواهد شد.

تقلب در مدرک آزمون آیلتس

یکی از بهترین تقلب های که می توان در آزمون آیلتس انجام داد را در تین قسمت برای شما تشریح می کنیم که می تواند در کسب نمره بالا برای آزمون اصلی بسیار برای شما کارساز باشد. مططالعه کتاب های اکچوال تست آزمون آیلتس در هر چهار بخش و همچنین کتاب ماکار برای سال های گذشته بسیار کارآمد است و اکثر اگزمینر ها در قسمت اسپیکینگ سوالات بسیاری را از این کتاب ها مطرح میکنند. همچنین برای بالا بردن دامنه لغت ضروری و مورد نیاز در نوشتار و مکالمه حتی در قسمت ریدینگ از کتاب بی نظیر لغات ضروری آیلتس انتشارت بارونز استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمامی کتاب های مورد نیاز آزمون آیلتس  حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. کتاب های بی نظیری به صورت کاملا رایگان در اختیار شما داوطلبین عزیز قرار گرفته است.

تقلب در مدرک آزمون آیلتس
تقلب در مدرک آزمون آیلتس

نوشتن رایتنگ های بسیار زیاد در قسمت تستک 2 رایتنگ آیلتس نیز میتواند در کسب نمره بالا مکم بسیار زیادی به داوطلبین عزیز داشته باشد به این منظور برای کسب نمره بالا در رایتنگ کپی برداری از رایتینگ های سال های گذشته که نمره بالای 7 را کسب کرده اند والگو گرفتن از آنها میتواند در بالا بردن نمره کمک شایانی داشته باشد.

خرید مدرک آزمون آیلتس

بسیاری از افراد به دلیل سخت بودن آزمون آیلتس و شرایط برگزاری آزمون به دنبال تقلب و یا خرید مدرک آیلتس می باشند. چند نکته درباره خرید مدرک آزمون آیلتس در ایران می باشد. در ایران برخی از مراکز دچار تخلف می شوند و مدرک آزمون را به قیمت های بسیار زیاد به داوطلبین می فروشند و یا اینکه با انتخاب فرد دیگری که به جای داوطلب در آزمون شرکت کرده می کنند که در هر دو صورت این مدرک آزمون آیلتس در اکثر موراد لو می رود و کاربر برای همیشه برای آزمون و همچنین ادامه تحصیل و یا مهاجرت منع خواهد شد.

لذا به تمامی کاربرانی که قصد خرید مدرک را دارند توصیه می شود حتما خودتان تلاش کنید و به راحتی میتوانید علاوه بر اینکه زبان خود را ارتقا دهید نمره مورد قبول خود را نیز کسب کنید. مرکز زبان ایران بریتانیا به عنوان اولین مرکز زبان تخصصی به شما کمک میکند که مدرک آزمون آیلتس تنها در مدت زمان 2 ماه با دانش خود کسب کنید.

مشاوره ثبت نام آزمون آیلتس

برای آمادگی آزمون آیلتس حتما نیازمند مطالعه منابع دقیق و کتاب های با ارزشی هستید. همچنین داشتن برنامه دقیق برای رسیدن به هدف شما را یاری خواهد کرد. برای این منظ.ر حتما با مرکز آزمون آیلتس ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کاملا رایگان و نظر اساتید این مجموعه درباره ازمون آیلتس مطالع شوید. همچنین برای انتخاب بهترین مرکز آزمون با ما در تماس باشید.

داشتن مشاور خبره برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس و کسب مدرک آزمون آیلتس کمک بسیار زسادی به شما خواهد داشت. ما همراه شما هستین تا نمره 6 الی 7 شما را تضمین کنیم/

بنر آموزش زبان
بنر آموزش زبان

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج خودآموز آزمون سلپیپ را برای آموزش خود خوان آزمون سلپیپ را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *