سبد خرید
قیمت آزمون دولینگو

قیمت آزمون دولینگو 10 سال اخیر

4.3/5 - (9 امتیاز)

در این مقاله به صورت کامل درباره قیمت آزمون دولینگو نحوه پرداخت این آزمون و همچنین مشکلات پرداخت تغییرات در قیمت آزمون دولینگو در سال های آینده بحث خواهیم کرد. و تمامی نقطه نظرهای کاربران شرکت کننده در آزمون دولینگو در سال های اخیر برررسی می شود.

مقدمه آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یکی از مهم تری آزمون های بین المللی است که به صورت کاملا آنلاین برگزار می شود و در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این آزمون به عنوان اولین آزمون بین المللی که کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد برنامه ریزی شده است لذا نحوه ارائه سوالات در روز آزمونو همچنین ارائه سختی و آسانی سوال بر عهده سیستم می باشد.

لذا دانستن تمامی تکنیک های آزمون در این بخش میتواند کمک شایانی به تمامی کاربران عزیز کند. آزمون دولینگو در بسیار از موارد نسبت به آزمون های دیگر بین المللی آسان تر می باشد مانند قیمت آزمون دولینگو، آسانی سوالات، پاسخ سریع، و آمادگی برای آزمون بسیار آسانتر از آزمون دیگیر می باشد. برای اطلاع از تمامی سوالات و تدریس استاد ایجا کلیک کنید.

قیمت آزمون دولینگو در ایران

آزمون دولینگو در کل دنیا 59 دلار می باشد. قیمت آزمون دولینگو در ایران نیز همین قیمت می باشد که با توجه به نوسانات دلار حدودا 3900 هزار تومان می باشد که در مقایسه با آزمون تافل یا آیلتس تقریبا چیز ناچیزی است. اما اگر قوائد و قوانین آزمون را به درستی رعایت نکنید این هزینه برای شما چندین برابر خواهد شد.

آزمون دولینگو اخیرا 4 ساختار پرداخت را برای آزمون فعال کرده است که صورت زیر می باشد:

  • تک آزمون

درصورتی که تمایل به شرکت یک بار در آزمون اصلی باشید قیمت آزمون برای شما 59 دلار کانادا می باشد.

  • تک آزمونه با نتیجه سریع

ساختار دوم خرید آزمون دولینگو به این صورت است که اگر کاربر بسیار عجله برای کسب نمره خود داشته باشد آزمون برای کاربر یک ساعته تصحیح خواهد شد به این صورت که شما باید هزینه 99 دلار را پرداخت بفرمایید.

  • دو آزمونه

در صورتی که تمایل دارید در آزمون 2 بار شرکت کنید و خودتان را چند بار محک بزنید تخفیف 2 آزمون برای شما لحاظ می شود و مبلغ 98 دلار را برای آزمون باید پرداخت نمایید.

  • دو آزمونه با پاسخ سریع

درصورت تمایل برای اینکه هر دو آزمون شما سریع تصحیح شود می توانید 2 آزمونه با پاسخ سریع را انتخاب کنید که با تخفیف سایت دولینگو برای کاربران 138 محاسبه می شود.

برای مثال افراد زیادی بودند بدون اطلاع از قوانین آزمون دولینگو در این آزمون شرکت کرده اند و آزمون برای آنها رد شده است لذا قیمت آزمون دولینگو برای آنها چندین برابر شده است. لذا داشتن اطلاعات کافی درباره اینکه چه قوانین را رعایت کنید بسیار مهم است حتما مقاله مربوط به قوانین آزمون دولینگو و مشکلات کاربرها را مطالعه بفرمائید.

خرید پکیج دولینگو
خرید پکیج دولینگو

قیمت آزمون دولینگو در جهان

قیمت آزمون دولینگو در کشورهای مختلف نیز 49 دلار می باشد ولی بر اساس قوانین مالیانی مقداری مبلغ نیز باید بر اساس استانداردهای کشورهای مختلف برای مالیات پرداخت شود که کمی بیشتر از این مقدار خواهد شد.

نحوه پرداخت آزمون دولینگو

مرحله به مرحله پرداخت آزمون دولینگو به صورت تضویری برای شما توضیح داده می شود. در هر مرحله به چه مواردی نیاز دارید و چه کارهای برای انجام ثبت نام باید انجام شود.

نحوه پرداخت آزمون دولینگو
نحوه پرداخت آزمون دولینگو

مرحله اول

با سرچ کلمه DUOLINGO ENGLISH TEST در اینترنت اولین سایتی که بالا می آید مربوط به آزمون دولینگو می باشد.

نکته : سایت DUOLINGO.COM  در اینترنت وجود دارد که این سایت مربوط به آموزش زبان های محتلف و اپلیکیشن آزمون می باشد و آزمون را برگزار نمی کند.

با وارد شدن به سایت DUOLINGO ENGLISH TEST حتما قوانین و مقررات آزمون را با دقت مطالعه کنید. در بخش اطلاعات سایت حتما وارد جدیدی که به آزمون دولینگو اضافه شده است را برررسی کنید و اطمینان حاصل فرمائید که اطلاعات جدیدی آزمون دولینگو اضافه نشده است.

مرحله دوم

دکمه PRACTICE FREE در وسط سایت را فشار دهید و وارد صفحه دیگری می شود که اگر اکانت کاربری ندارید از شما درخواست می شود که اکانت کاربری بسازید. همچنین میتوانید با اکانت گوگل نیز وارد شوید که به شما توصیه می شود که یک اکانت کاربری جدید ساخته شود.

مرجله سوم

بعد از ورد به سایت با اکانت ساخته شده از کاربر درباره نحوه آشنایی با سایت دولینگو و آزمون دولینگو سوال پرسیده می شود که یک سوال اختیاری است. در مرحله بعد از کاربر درباره دلیل شرکت در آزمون دولینگو سوال پرسیده می شود که کاربر دانشگاه یا موسسه مورد نظری را که برای آن در آزمون شرکت می کند را تنتخاب می نماید.

در این مرحله 

3 گذینه برای شما نمایش داده می شود. که به صورت مفصل درباره آن توضیح خواهیم داد.

1-آزمون آزمایشی 15 دقیقه ای

تمامی داوطلبین آزمون دولینگو بدون پرداخت هزینه می توانند در آزمون آزمایشی به تعداد نامحدود شرکت کنند که سوالات آزمون را مشاهده کنند.

آزمون آزمایشی 15 دقیقه ای
آزمون آزمایشی 15 دقیقه ای

2-پرداخت هزینه آزمون به صورت آنلاین

تمامی عزیزانی که کارت اعتباری بین المللی دارند می توانند با پرداخت قیمت آزمون دولینگو در آزمون شرکت کنند اما اگر کارت پرداخت بین المللی ندارید نگران نباشید با مرکز زبان یران بریتانیا تماس حاصل فرمائید تا تمامی مراحل ثبت نام از صفر تا 100 برای شما انجام شود.

3-دانلود اپلیکیشن آزمون در آخر

پس از پرداخت قیمت آزمون دولینگو 2 الی 4 ساعت بعد آزمون برای کاربر فعال می شود. تمامی کاربران می توانند تا 21 روز بعد از پرداخت قیمت آزمون دولینگو در آزمون شرکت کنند اما در بعد از این 21 روز آزمون برای شما به صورت خودکار بسته خواهد شد.

مشکلات پرداخت قیمت آزمون دولینگو

در برخی از مشکلاتی که در هنگام پرداخت و همچنین پی از پرداخت آزمون دولینگو برای کاربران ایجاد می شود به صورت زیر می باشد.

  • نداشتن کارت اعتباری بین المللی
  • مشکل ارور در پرداخت هزینه آزمون
  • پرداخت نشده مرحله آخر هزینه آزمون دولینگو

تمامی مشکلاتی ه در این بخش به وجود می آید احتمالا به دلیل داشتن ای پی ایران برای پرداخت قیمت آزمون دولینگو می باشد که مرکز ایران بریتانیا تمامی این مشکلات را برطرف کرده است و توانسته است با مدیریت تمامی بخش ها اطمینان خاطر را برای تمامی کاربران دولینگو فراهم کند.

هزینه کارنامه آزمون دولینگو
هزینه کارنامه آزمون دولینگو

هزینه کارنامه آزمون دولینگو

در آزمون دولینگو کارنامه برای داوطلبین عزیز به صورت اینترنتی با کد دیجیتال منحصر به فرد ارئه می شود و کابران عزیز هیچ نیازی به پرداخت مجدد و اضافه برای کارنامه آزمون نخواهند داشت.

همچنین یکی از بزرگترین مزیت های آزمون دولینگو این است که این مدرک در کسری از ثانیه قابل استعلام است و همچنین این مدرک را میتوانن به بیش از 1000 سازمان و یا دانشگاه ارئه کرد در مدت زمان 2 سال، که بسیار از مدارک بین المللی این قابلیت را ندارند.

سوالات متداول درباره قیمت آزمون دولینگو

1-پس از پرداخت هزینه چند بار در آزمون میتوان شرکت کرد؟

در گذشته بای شرکت در آزمون با هر بار پرداخت قیمت آزمون دولینگو هر کاربر میتوانست 2 مرتبه در آزمون شرکت کند اما از سال 2022 هر کاربر با هر بار پرداخت تنها می تواند یک بار در آزمون شرکت کند.

2-آیا بعد از پشیمان شدن شرکت در آزمون مبلغ قابل عودت هست؟

خیر. درصورتی که هر داوطلب پس از پرداخت از شرکت در آزمون انصراف دهد مبلغ قابل عودت به حساب کاربر نخواهد بود.

3-درصورت INVALID شدن آزمون آیا می توان با همان پرداخت آزمون دیگری را شرکت کرد؟

خیر. در گذشته هر بار که کاربر در آزمون اصلی رد می شد مرکز آزمون یک شانس مجدد به کاربر میداد که در آزمون اصلی شرکت کند اما از سال 2022 این امتیاز از تمامی کاربران صلب شده است و هر کاربر با پرداخت قیمت آزمون دولینگو تنها یک بار میتواند در آزمون شرکت کند.

4-هر کاربر چند بار می تواند در آزمون دولینگو شرکت کند؟

هر کاربر در صورت تمایل می تواند به صورت نامحدود در ازمون دولینگو شرکت کند.

خرید یک اکانت با قیمت 59 دلار

اگر شما قصد شرکت در آزمون دولینگو را داشته باشید و هدف شما یک بار شرکت در آزمون می باشد و مطمعن هستید که با یک بار شرکت نمره خود را کسب خواهید کرد اکانت 1 را خریداری کرده و در تنها یک بار در آزمون شرکت میکنید.

خرید 2 اکانت با قیمت 98 دلار

اگر به هر دلیلی نگران هستید که آزمون شما توسط اگزمینر رد شود و یا اینکه با یک بار سرکت کردن در آزمون نمره مورد نظر خود را کسب نمیکنید میتوانید اکانت 2 آزمون را خریداری کنید با این تفاوت که اگر 2 اکانت آزمون را خریداری کنید به جای پرداخت 2 مبلغ 59 دلار به شما تخفیف داده می شود و 2 تا 49 دلار که 98 دلار می باشد ئرداخت خواهید کرد.

هزینه اعتراض به نمره آزمون دولینگو

آیا برای اعتراض به نمره ای که کسب شده است باید مبلغی ئرداخت کنیم؟ خیر اگر به هر قسمتی از آزمون دولینگو اعتراض داشته باشید که احساس میکنید نمره شما در آن بخش بالاتر شده است میتوانید با ارسال ایمیل به قیمت پشتیبانی آزمون دولینگو بدون پرداخت هیچ هزینه ای ایمیل ارسال کنید.

کلام آخر درباره آزمون دولینگو

کلام آخر برای تمامی داوطلبینی که تحقیقات لازم را انجام داده اند و قصد شرکت در آزمون دولینگو را دارند این است که تمامی قوانین آزمون را با دقت مطالع کنند و رعایت کنند همچنین در باره نحوه برگزاری و ساختار آزمون با یک استاد دلسوز و با تجربه بالا مشورت کنند. نمونه سوالات آزمون  دولینگو را به صورت آبدیت شده تهیه کنند. همچنین با عضویت کانال تلگرامی و ایستاگرامر ورکز زبان ایران بریتانیا از تجربه آزمون دولینگو توسط کاربران در 7 سال گذشته مطلع شوید.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای دولینگو استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه شما عزیزان همچنین می توانید پکیج دولینگو بسته خودآموز DUOLINGO را برای آموزش خود خوان دولینگو تهیه نمایید.

2 comments

  1. it was good

  2. احمد رضا عابدینی

    مطلب مفیدی بود مرس از سایت خوب شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *