سبد خرید
دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar

امتیاز post

در این مقاله درباره دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar و دلیل مطالعه این کتاب بر تقویت زبان انگلیسی همچنین دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar با ترجمه فارسی در انتهای این صفحه قرار داده شده است و به تمامی دانش پژوهان عزیز توصیه می شود که آخرین ادیشن این کتاب را تهیه کرده و مطالعه فرمایند.

درباره کتاب بتی آذر Betty azar

خانم بتی آدر کیست؟ این خانم برخلاف اکثر افراد ایرانی نمیباشد و یکی از مدرسین زبان انگلیسی و نویسندگان معروف کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی امریکایی می باشند. ایشان برای اولین بار مجموعه کتاب های 3 جلدی گرامر زبان انگلیسی را برای زبان آموزان به چاپ جهانی رساند.

بتی آذر از نوسندگان کتاب گرامر زبان انگلیسی است که گرامر زبان انگلیسی را از مبتدی شروع کرده و تا به نقطه حرفه ای توضیح داده شده است. بیش از 3 دهه است که جزو کتاب های معروف زبان انگلیسی توصیه شده توسط تمامی مراکز زبان انگلیسی و اساتید معروف زبان انگلیسی می باشد. همچنین این کتاب ها توصیه شده برای بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی مانند تافل، آیلتس و حتی آزمون های زبان انگلیسی داخلی می باشد.

درباره کتاب بتی آذر Betty azar
درباره کتاب بتی آذر Betty azar

دلیلمحبوبیت این سری کتاب ها توضیح مختصر و کوتاه و قابل فهم برای تمامی اقشار به خصوص برای دانش آموزان پایه زبان می باشد. در این کتاب گرامر مکالمه، گرامر نوشتاری و گرامر مربوط تست زدن در آن بیان شده است. این کتاب در سال 2006 میلادی آخرین ویرایش خود را داشته است که با اضافه شدن چند نویسنده جدید به این کتاب چاپ جدید این کتاب به کتاب بتی آذر-هاگن نیز معروف شده است.

چاپ جدید شامل :

  • کتاب گرامر زبان پایه Basic English Grammar

این کتاب در 15 فصل چهار مهارت زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای و پایه ای به داوطلبین عزیز آموزش می دهد. آموزش هر چهار مهارت زبان انگلیسی در این کتاب گنجانده شده است و سعی شده است مبانی زبانی را به صورت ساده و روان آموزش دهد.

  • کتاب مبانی گرامر Fundamentals of English Grammar

این کتاب در 14 فصل تمامی گرامر های متوسط به سمت حرفه ای در هر چهار مهارت زبان انگلیسی را برای داوطلبین عزیز تشریح میکند.

  • استفاده از کتاب گرامر حرفه ای کتاب Understanding & Using English Grammar

این کتاب در 20 فصل جذاب گرامرهای فوق حرفه ای زبان انگلیسی را برای داوطلبین عزیز ترسیم کرده است و روش کاربردی استفاده کردن از گرامر در مجموعه کتاب های خانم آذر به درستی تشریح شده است. هر سه قسمت دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar در انتهای این صفحه به صورت انلود رایگان قرار داده شده است و تمامی افراد میتوانند آن را با بالاترین کیفیت دانلود کنند.

ویژگی های کتاب بتی آذر

  • وجود آزمون در انتهای هر درس
  • وجود تمرین های تکمیلی برای تسلط بالا
  • به کاریری جدول های متداول برای درک مفهوم بهتر
  • تقویت اسپیکینگ با بالا بردن دامنه لغت
  • بهبود رایتنگ با به کارگیری تمرین های تدریجی
  • تقویت مهارت ریدینگ با بکارگیری با ارائه مقالات جذاب برای بالا بردن دامنه لغت و ساخار متنی
  • آموزش دستور زبان انگلیسی به روش HPL در چاپ پنجم

تمامی موارد اشاره شده بالا برای دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar چاپ ینجم این کتاب می باشد. و تمامی ترجمه فارسی این کتاب هم موجود می باشد که اخیرا با چاپ رسیده است.

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar در 3 جلد

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar کتاب گرامر زبان پایه Basic English Grammar جلد اول

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar  کتاب مبانی گرامر Fundamentals of English Grammar جلد دوم

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar کتاب گرامر حرفه ای کتاب Understanding & Using English Grammar جلد سوم

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar فایل صوتی اول

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar فایل صوتی 2

پس از دانلود این کتاب آن را از فایل زیپ خارج کرده و مطالعه کنید. همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar در 3 جلد
دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar در 3 جلد

تمامی فایل ها با کیفیت موجود می باشند و در دسترس شما قرار گرفته اند.

نحوه مطالعه کتاب پس از دانلود کتاب گرامر انگلیسی Betty azar

برای مطالعه این کتاب ابتدا گرامر موبوط به هر بخش را با دقت مطالعه بفرمایید سپس به مثال هایی که در هر قسمت ارائه شده است را مطالعه بفرمایید و سعی کنید مثال هایی دقیقا شبیه به مثال های کتاب ارائه کنید. سپس تمرین های هر بخش را با دقت حل کرده و در انتها پاسخ را بررسی کنید. سعی کنید درصورت پاسخ اشتباه به سوالات پاسخ درست را پیدا کرده و دلیل پاسخ اشتباه را نیز بیابید و در سوالات بعدی این اشتباهات را تکرار نشود.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی. برای دانلود کتاب داستان جذاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

 

2 comments

  1. میثم کریمی

    بتی آذر کتاب بی نظیری برای گرامر

  2. جواد مهربان

    بهترین کتاب گرامری است که میشه مطالعه کرد. مرسی از سایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *