سبد خرید
دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL

دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL با تمامی نکات کلیدی و نحوه مطالعه آن توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL این کتاب تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

دغدغه تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند پیدا کردن کتاب مناسب و مفید برای بالا بردن دامنه لغات و همچنین بالا بردن اصطلاحات و مترادف ها و کلمات متزاد برای آزمون تافل می باشد. این کتاب در 2 سطح عمومی و تخصصی زبان داوطلبین آزمون تافل را ارتقا میدهد. ساختار جالب این کتاب به نحوه ای است که از یک سمت دامنه لغات برای مهارت اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ را ارتقا میدهد همچنین با آموزش اصطلاحات کاربردی توانایی زبان داوطلب را ارتقا میدهد.

از همه جالب تر این کتاب برای موضوعات مختلف مانند ( خانواده، دوستان، مسافرت و غیره) استفاده شده است که در به کاربردن تمامی این ساختارها برای رایتینگ آزمون بسیار کار آمد می باشد. این کتاب بیش از 60 درس حرفه ای برای لغات داده شده است که هر درس به صورت میانگین 15 الی 20 لغات را آموزش میدهد. لذا برای تسلط بر تمامی لغات ها همه کتاب را مطالعه فرمایید. حتما کتاب دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL انجام دهید.

ویژگی های کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب که باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش لغات ضروری
  • آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های کاربردی
  • آموزش لغات دسته بندی شده
  • آموزش کلمات آزمون برای تسلط
ویژگی های کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL
ویژگی های کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

تمامی دلایلی که برای دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL بیان شده است توصیه شده توسط توسط اساتید برجسته زبان انگلیسی می باشد.

دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL به همراه فایل صوتی

دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFL فایل pdf

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

پس از دانلود رایگان Check Your Vocabulary for TOEFLآن را از حالت فشرده خارج کرده و سپس به مطالعه آن بپردازید. حتما دقت داشته باشید سریع بعد از مطالعه لغات وارد بخش مهم تست های تمرینی آخر کتاب نشوید. در بتدا به لغات تسلط کامل داشته بیاشد. به یاد داشته باشید که باید سوابق کلمات وعبارات جدید را که یاد می‌گیرید،نگه دارید و این موارد را گاه به گاه مرور کنید تا جزو بخش فعال لغات شما شوند . یک صفحه ثبت لغات در پشت کتاب وجود دارد که می‌توانید از آن تا زمانی که دوست دارید فتوکپی بگیرید. از آن برای ساخت بانک واژگان شخصی خود استفاده کنید. برای دانلود رایگان کتاب TOEFL Test Preparation Kit اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *