سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS

امتیاز post

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS بهترین منبع برای افرادی است که به دنبال افزایش دایره لغات خود هستند و قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند. در این کتاب می‌توانید مجموعه‌ای از واژگان را در متون و موقعیت‌های مختلف مشاهده کنید و به یاد بسپارید. برای دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS در تمامی جلد

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS فایل pdf

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS فایل صوتی

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب Vocabulary for IELTS

کتاب Vocabulary for IELTS یکی از منابع مفید برای آمادگی برای آزمون IELTS (سیستم تست بین‌المللی زبان انگلیسی) است. این کتاب به طور خاص به توسعه دایره لغات شما برای موفقیت در این آزمون تمرکز دارد. توانایی استفاده از واژگان متناسب و مناسب در چهار مهارت اصلی آزمون IELTS یعنی Listening (شنیداری)، Reading (خواندن)، Writing (نوشتن) و Speaking (صحبت کردن) بسیار اهمیت دارد، و این کتاب به شما کمک می‌کند تا دایره لغات خود را افزایش دهید.

Vocabulary for IELTS شامل واژگان و عبارات مربوط به موضوعات مختلفی است که ممکن است در آزمون IELTS مورد نیاز باشد. این کتاب به صورت سطح به سطح پیشرفت می‌کند و از سطوح مبتدی تا پیشرفته واژگان را پوشش می‌دهد.

این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا:

  1. واژگان مخصوص هر بخش از آزمون IELTS را تمرین کنید.
  2. عبارات و واژگان مهم را به خوبی یاد بگیرید.
  3. نمونه تمرین‌ها و تمرین‌های تست مشابه آزمون IELTS را انجام دهید.

به عنوان یک معرفی عمومی، نسخه‌های مختلف این کتاب توسط ناشرهای مختلف منتشر شده‌اند. بنابراین، بهتر است نسخه‌ها و منابع مختلف موجود را مقایسه کرده و کتابی را انتخاب کنید که به نیازهای خاص شما بیشتر می‌پردازد. همچنین، همراه با این کتاب، منابع دیگری مانند کتاب‌های آموزشی IELTS و تمرین‌های تست مفید هستند تا بهترین نتیجه را در آزمون IELTS به دست آورید.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS شامل 25 درس است. 20 درس از کتاب، لغات مربوط به موضوعات مختلف مانند سبک زندگی، زندگی دانشجویی، دنیای مدرن، شهرنشینی، فناوری اطلاعات، طراحی و نوآوری، قانون، رسانه، هنر و … را آموزش می‌دهد. درس 21 و 22 نکات مفیدی در مورد چگونگی استفاده از دیکشنری و به خاطر سپردن لغات را در اختیار زبان آموز قرار می‌دهد و درس 23 و 24 به عبارات مورد استفاده در رایتینگ آزمون آکادمیک می‌پردازد. درس 25 از دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS نکات رایتینگ در آزمون جنرال را مطرح می‌کند.

ویژگی‌های کتاب Vocabulary for IELTS

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS تمامی لغاتی که برای شرکت در آزمون IELTS به آن نیاز دارید را پوشش می‏دهد. این کتاب تکنیک‎های جدید و متفاوتی برای آموزش لغات دارد و به زبان‌آموز کمک می‏کند تا واژگان را بسیار راحت به خاطر بسپارد. تمرینات متعددی نیز در هر بخش آورده شده است که امکان یادگیری بیشتر را برای زبان‌آموز فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کتاب Vocabulary for IELTS
ویژگی‌های کتاب Vocabulary for IELTS

از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب Vocabulary for IELTS  می‌توان به سوالات آن اشاره کرد. سوالات کتاب از آزمون‌های واقعی آیلتس در گذشته انتخاب شده است. زبان‌آموز می‌تواند با این سوالات سطح دانش و اطلاعات خود را محک بزند و میزان پیشرفت خود را بسنجد. علاوه بر این، کتاب  Vocabulary for IELTS رایج‌ترین اشتباهات زبان‌آموزان را نیز مطرح کرده و به آن‌ها در یادگیری بیشتر کمک می‏کند.

نحوه مطالعه کتاب  Vocabulary for IELTS

دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می‎گیرد. این فایل شامل 25 درس است. هر درس موضوعی متفاوت دارد و شامل تمرین و آزمون می‌باشد. دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS در 2 جلد سطح متوسط و پیشرفته ارائه می‌شود. اگر سطح متوسط را مطالعه کنید، می‌توانید نمره حدود 4 تا 5.5 را در آزمون آیلتس کسب نمایید و اگر سطح پیشرفته را به دقت بخوانید، نمره‌ای بالاتر از 5.5 را دریافت خواهید کرد.

در انتهای کتاب نیز لیست کاملی از لغات آورده شده است. به راحتی می‌توانید به این لیست دسترسی داشته باشید و لغت موردنظر خود را پیدا کنید. همچنین برای دانلود رایگان کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *