سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS

دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS به همراه فایل صوتی و تمامی نکات کلیدی برای مطالعه این کتاب تعریف شده است. لطفا برای دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید و نکات کلیدی را مطالعه فرمایید.

معرفی کتاب Passport to IELTS

اگر به دنبال کتاب مناسب برای شروع مطالعه زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس هستید حتما این کتاب را شروع کنید. این کتاب برای افراد مبتدی تا نمره 5 طراحی شده است و استارت آزمون آیلتس با این کتاب میتواند جذاب باشد چون که تمامی مباحث را به صورت حرفه ای و زبان ساده و ران توضیح داده شده است.

در این کتاب که به 10 فصل طراحی شده است سعی شده تنوع موضوعات در هر بخش رعایت شود و با توجه به موضوعات که در سال های گذشته در آزمون آیلتس تکرار شده است ساختار آزمون را برای داوطلبین تداعی کند.

ویژگی کتاب Passport to IELTS

از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی بسیار عالی شبیه آزمون آیلتس
  • موضوعات متنوع برای بخش های مختلف آزمون
  • طراحی سوالات بسیار جذاب به همراه برگه پاسخ نامه تشریحی
  • تنوع سوالات
  • تقویت لیسنینگ
  • آشنایی با بخش های مختلف و ساختار رایتینگ
  • آشنایی با بخش ریدینگ و سبک های متنوع سوالات
ویژگی کتاب Passport to IELTS
ویژگی کتاب Passport to IELTS

با دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS تمام نکات بسیار مهم برای شروع تست زدن کتاب های آیلتس و کنترل زمان برای دست یابی به نمره بالا و تحلیل سوالات در همه ساختار ها تعریف شده است.

دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS همراه با فایل صوتی

دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS فایل pdf

دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS  فایل صوتی

همچنین برای مطالعه تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی و برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نحوه مطالعه Passport to IELTS

پس از دانلود رایگان کتاب Passport to IELTS از همین صفحه ابتدا درس مورد نظر و نکات کلیدی که در ابتدا برای هر بخش مطرح شده را شروع به مطالعه کنید. پس از مطالعه هر بخش تست های مورد نظر را با دقت زده ودر انتها پاسخ تشریحی را با دقت مطالعه کنید. این کتاب برای تقویت لغات و تقویت لیسنینگ زبان برای زبان آموزانی که به تازگی وارد آموزش آزمون آیلتس شده اند بسیار مناسب می باشد. حتما فایل های صوتی را با دقت گوش دهید و کلمات که برای شما جدید می باشد را یادداشت فرمایید.

همچنین برای دانلود رایگان کمبریج آیلتس IELTS Cambridge اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *