سبد خرید
دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass

امتیاز post

در این صفحه تمامی نکات کلیدی برای دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass و همچنین تمامی مواردی که برای تقویت آزمون آیلتس توسط این کتاب بیان شده است توضیح داده شده است. برای دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

توضیحات مختصری درباره کتاب IELTS Masterclass

این کتاب یک مجموعه ی کامل و استاندارد تست زنی برای آمادگی داوطلبان آزمون آیلتس است. این کتاب یکی از کتاب هایی است که توسط دانشگاه آکسفورد منتشر شده است. این کتاب مناسب زبان آموزانی است. که از سطح خوبی از زبان بهرمند هستند و می خواهند در آزمون آیلتس نمره 6 به بالا را کسب کنند. این کتاب در 15 درس برای بالا بردن سطح لغات و تسلط کابران زبان انگلیسی به صورت اختصاصی آزمون بین المللی آیلتس می باشد.

موضوعات اختصاصی این کتاب شامل مسائل فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی می باشد. تمام داوطلبینی که از نظر ایده پردازی برای رایتینگ و اسپیکینگ ضعیف می باشند می  توانند با دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass که در این صفحه قرار گرفته است موضوعات مختلفی با شرایط مختلف آنالیز کرده و نحوه پاسخ دهی به سوالات را یا توجه به قوائد آزمون بیاموزند.

در انتهای هر بخش از کتاب قسمتی وجود دارد به نام help yourself  کمک میکند تا آنچه آموخته اید را به کارببرید این قسمت از کتاب IELTS Masterclass کمک شایانی به داوطلب برای تمرین بالا و همچنین شبیه سازی لغات آموخته شده میکند. فایل صوتی نیز به پیوست در این صفحه وجود دارد که تمرین بسیار خوبی برای بالا بردن قدرت گوش دادن کاربران می باشد.

اگه شما قصد پذیرش در دانشگاه های انگلیس  را دارید این کتاب یکی از منابعی است. که به شما در یادگیری زبان بسیار کمک می کند.

ویژگی های بی نظیر کتاب IELTS Masterclass

  • این کتاب شامل 15 فصل می شود که همه مهارت زبان را شامل می شود مثل شنیداری ،گفتاری ،درک مطلب و نوشتاری که برای هرکدام یک آزمون نیز طراحی شده است.
  • در آزمون های هر فصل به موضاعات خاص جامعه پرداخته است.
  • افزایش تسلط برای تست زدن
  • کتاب بی نظیر برای بالا بردن قدرت لیسنینگ
  • تمرین و سوال و جواب مداوم
ویژگی های بی نظیر کتاب IELTS Masterclass
ویژگی های بی نظیر کتاب IELTS Masterclass

حتما این کتاب را دانلود بفرمایید و از امکانات بی نظیر این کتاب بهره مند شوید. این کتاب را حتما 2 بار حداقل مطاله بفرمایید و تسلط کامل بر این کتاب نمره بالای شما را تضمین میکند.

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass همراه فایل صوتی

تمامی فایل های کتاب که شامل فایل pdf  و فایل های صوتی می باشد در این قسمت می باشد که لطفا دانلود فرمایید.

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass دانش آموز

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass کتاب معلم

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass نرم افزار آزمون

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass کتاب تست

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass فایل صوتی اول

دانلود رایگان کتاب IELTS Masterclass فایل صوتی دوم

برای مشاهده مجموعه کاملی از کتاب های زبان انگلیسی به صورت رایگان  حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب بی نظیر دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets  دانلود فرمایید.

نحوه مطاله کتاب IELTS Masterclass

برای مطالعه این کتاب ابتدا توضیحات ارائه شده در قسمت ابتدا هر درس را با دقت مطالعه بفرمایید. سپس موارد توضیحی برای هر درس را با دقت مطالعه و نکته برداری کنید. درصورتی که تمامی تمامی فایل ها را با دقت مطالع کردید در انتهای کتاب برای هر بخش تست های برای تسلط بیشتر وجود دارد که تست ها را با دقت زده و درصد برای تست های خود بگیرید.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *