سبد خرید
دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills در 3 فایل

دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills در 3 فایل

3.7/5 - (3 امتیاز)

دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills که یکی از بهترین منابع آموزشی برای شرکت در آزمون لایف اسکیلز آیلتس است در این صفحه قرار گرفته است. این کتاب تست‌های آزمون لایف اسکیلز آیلتس را در اختیار داوطلبین قرار می‌دهد و آن‌ها را برای دریافت نمره بالا در دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ آماده می‌‎کند. برای دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills

دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills فایل pdf

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب IELTS Life Skills

کتاب IELTS Life Skills یک منبع مطالعاتی است که برای آمادگی به آزمون IELTS Life Skills توسط انتشارات بریتیش کانسل (British Council) تهیه شده است. آزمون IELTS Life Skills یک آزمون مختص بریتانیا برای افرادی است که به عنوان مهاجر به انگلیس وجود دارند و نیاز به اثبات توانایی‌های زبانی برای مکالمه در زندگی روزمره و در مواقع رسمی دارند. این آزمون به ویژه برای افرادی که می‌خواهند به عنوان همسران یا همسران آینده به کشور بریتانیا بپیوندند، مناسب است.

کتاب IELTS Life Skills برای دو سطح آزمون IELTS Life Skills عرضه می‌شود:

  1. IELTS Life Skills A1:
    • این سطح معادل با سطح A1 از سیستم توصیف مهارت‌های زبانی مشترک اروپا (CEFR) است.
    • آزمون A1 مخصوص افرادی است که نیاز به زبان برای مکالمات روزمره دارند.
  2. IELTS Life Skills B1:
    • این سطح معادل با سطح B1 از CEFR است.
    • آزمون B1 برای افرادی مناسب است که نیاز به توانایی‌های زبانی بیشتری برای مکالمات روزمره و مواقع رسمی دارند.
ویژگی‌های کتاب IELTS Life Skills
ویژگی‌های کتاب IELTS Life Skills

کتاب “IELTS Life Skills” شامل موارد آموزشی و تمرین‌های مختلفی برای بهبود مهارت‌های مکالمه و شنیداری در سطوح A1 و B1 می‌باشد. این کتابها به طور خاص به تمرین مهارت‌های مکالمه در مواقع روزمره و مکالماتی که در زندگی روزمره و مصاحبات رسمی انجام می‌شود، می‌پردازند. آزمون IELTS Life Skills بیشتر به مکالمه تمرکز دارد و نهایتاً افراد باید توانایی مکالمه و ارتباط در مواقع واقعی را نشان دهند.

برای آمادگی به این آزمون، معمولاً به منابع آموزشی مشابه و دوره‌های آموزشی آنلاین نیز مراجعه می‌شود تا مهارت‌های مکالمه و شنیداری بهبود یابد و به اهداف آکادمیک یا مهاجرتی فرد کمک کند.

ویژگی‌های کتاب IELTS Life Skills

کتاب IELTS Life Skills یکی از بهترین منابع آموزشی برای شرکت در آزمون لایف اسکیلز است. این کتاب در 3 سطح منتشر شده و در هر سطح، 4 آزمون کامل را به همراه پاسخ‌نامه ارائه می‌دهد. این کتاب یک فایل صوتی نیز دارد و امکان یادگیری بیشتر و تقویت مهارت شنیداری را در اختیار داوطلبان قرار می‎دهد.

با دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills میتوانید در آزمون آیلتس و تافل ساختار زبانی خود را ارتقا دهید.

نحوه مطالعه کتاب IELTS Life Skills

دانلود رایگان کتاب IELTS Life Skills به صورت یک فایل پی‌دی‌اف همراه با فایل‎های صوتی در اختیارتان قرار می‎گیرد. در مقدمه این کتاب اطلاعاتی در مورد کتاب و نحوه مطالعه آن بیان شده است. مقدمه را به خوبی مطالعه کنید تا با آزمون لایف اسکیلز آیلتس و نحوه ارزیابی آن بیشتر آشنا شوید. سپس به سراغ آزمون‌های کتاب بروید.

هر آزمون شامل یک بخش لیسنینگ و یک بخش اسپیکینگ است. هریک از این بخش‌ها سؤالاتی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند و نکات مفید و مهم را نیز در قالب همین سؤالات ارائه می‎کنند.

تمرینات را به دقت مطالعه کنید و فایل‌های صوتی مرتبط با هر تمرین را نیز به خوبی گوش دهید تا کاملا مسلط شوید. پاسخ سؤالات در انتهای هر بخش آورده شده است. پاسخ‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید و نکات مهم هر سؤال را یادداشت کنید تا آزمون موفقی داشته باشید.

همچنین شما میتوانید برای دانلود رایگان کتاب Barron’s IELTS Practice Exams اینجا کلیک کنید.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در کانال تلگرامی ایران بریتیش که زبان آموزان مختلفی عضو هستن و انتقال تجربه در آزمون های مختلفی وجود دارد مشاهده کنید همچنین در  اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید.  حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.

در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *