سبد خرید
دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

امتیاز post

در این صفحه توضیحات کاملی درباره دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets و نحوه استفاده این کتاب و همچنین اهمیت بالا این کتاب برای بالا بردن نمره آیلتس به خصوص برای افرادی که نمره 8 یا 9 آزمون مد نظرشان می باشد تهیه و تهبیه شده است و در انتها همین صفحه دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets در سرور اختصاصی مرکز زبان ایران بریتانیا قرار داده شده است.

توضیح مختصری درباره کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

یکی از کتاب های مفید برای زبان آموزانی که می خواهند در آزمون آیلتس دایره لغات خود را افزایش بدهند کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets است. این کتاب برای افزایش مهارت شنیداری و گفتاری بسیار مناسب است. زیرا در آزمون آیلتس داوطلبان باید پاسخ های مناسب  به سوالات  دهد. این کتاب توصیه شده توسط مرکز آزمون آیلتس و همچنین توسط اکثر کاربرانی که نمره بالایی در آزمون کسب کرده اند می باشد. برای دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets تا اخر این صفحه با ما همراه باشید.

ویژگی های بی نظیر کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets دارای 10 درس است. هرکدام از این درس ها دارای مجموعه های مختلفی  مثل خانوادها . سنت . بچه ها . سیاست . جامعه . فرهنگ . دین و غیره می یاشد که برای مکالمه وزمره و همچنین آزمون های بین الملی مانند تافل ویا آیلتس کارامد می باشد. یکی از بزرگترین مزیت های این کتاب ایده پردازی برای موضوعات مختلف می باشد.

  • در هر درس واژگان مربوط به آن موضوع را می توانید ببینید و هر واژه تعریف  شده است.
  • ضمن تعریف واژه ها شما می توانید یک نمونه از بکار گیری واژه ها در جمله را ببینید.
  • در پایان کتاب اشتباهات رایجی که اکثر داوطلبان درآزمون آیلتس انجام می دهند را برای شما طرح می دهد.
  • ساختار مکالمه هر فرد در این کتاب ها دسته بندی می شود.
  • قالب آماده برای صحبت کردن در آزمون های بین المللی به کاربر داده خواهد شد.

 

ویژگی های بی نظیر کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets
ویژگی های بی نظیر کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

بهترین ویژگی دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets افزایش دامنه لغت کاربری کاربری کاربرن به صورت هدفمند می باشد. تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالای  دراین آزمون دارند توصیه می شود این کتاب را مطالعه کنند.

دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets  در 3 جلد

در این قسمت تمامی فایل های مربوط به این کتاب در این قسمت کنجانده شده است. شما میتوانید ار سرور اختصتصی مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود بفرمایید.

دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

برای مشاهده مجموعه کاملی از کتاب های زبان انگلیسی به صورت رایگان  حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب بی نظیر دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation اینجا کلیک کنید.

نحوه مطالعه کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets

برای مطالعه این کتاب که به صورت دانلود رایگان کتاب IELTS band 9 Vocab Secrets در اختیار شما قرار داده شده است ابتدا لغات مهم این کتاب را مطالعه کرده سپس به مثال های که اشاره شده است را با دقت مطالعه کنید. در انتها با لغاتی که حفظ کرده اید را مثال های بیشتر و شرایط مختلف حودتان جمله سازی کنید. با این روش لغت برای همیشه در خاطر شما خواهند ماند.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *