سبد خرید
دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS

دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS

امتیاز post

در این صفحه دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS قرار گرفته شده و با تمامی وبژگی های این کتاب به همراه نحوه مطالعه این کتاب به صورت کاملا حرفه ای توضیح داده شده است. حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید و دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS را انجام دهید.

توضیحات مختصری درباره ی کتاب High impact IELTS

با دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS که یکی از بهترین کتاب هایی که می توان به  کسانی که خواهان شرکت در آزمون آیلتس  هستند. معرفی کرد کتاب High impact IELTS است.

این کتاب مجموعه ای کامل برای یادگیری زبان انگلیسی است. که توسط انتشارات لانگمن در سال 2004 به چاپ رسیده است. که هر چهار مهارت شنیدار،گفتاری،،درک مطلب و نوشتاری  آزمون آیلتس آکادمیک را شامل می شود.

کتاب High impact IELTS برای آن دسته از افرادی توصیه می شود. که زمان کمی برای یادگیری و شرکت در آزمون را دارند. این کتاب دارای 9 فصل است. که هر کدام از این دروس موضوعات مختلف و خاصی را شامل می شود.که ممکن است. در آزمون آیلتس با آن رو به رو شوید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب بیا استراتژی راهبردی برای کسب نمره بالایی در آزمون آیلتس می باشد برای مثال استراتژی نقطه به نقطه یکی از روش های معثر معرفی شده برای کسب نمره بالا می باشد.

ویژگی های بی نظیر کتاب High impact IELTS

از ویژگی های بی نظیر این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی
  • در برگیرنده ی موضاعات مختلف و خاصی که در آزمون آیلتس ممکن است با آن رو به رو شوید.
  • معرفی استراتژی هایی که بتوان به سوالات آزمون آیلتس پاسخ سریع و درست را داد.
  • پرداختن به واژگان مهمی که برای داوطبان یادگیری سخت تری دارد.
  • هر بخش شامل تمریناتی می باشد. که با نوع سوالات در آزمون آیلتس هماهنگی دارد.
  • پاسخ به تمرینات کتاب به همراه فایل صوتی آن در کتاب معلم موجود است.
ویژگی های بی نظیر کتاب High impact IELTS
ویژگی های بی نظیر کتاب High impact IELTS

با مطالعه این کتاب می توانید نمره خود را تا 6.5 آیلتس تضمین کنید. تمامی ساختار های این کتاب به نحوی طراحی شده است که به صورت خودخوان باشد و هیچ نیازی به استاد نداشته باشد.

دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS

دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS کتاب اول

دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS فایل صوتی

تمامی فایل ها را با بالاترین کیفیت در سرور مرکزی ایران بریتانیا می باشد و شما میتوانید به راحتی دانلود بفرمایید.  همچنین برای دانلود مجموعه کتاب های آزمون آیلتس حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. همچنین برای دانلود کتاب بی نظیر  دانلود رایگان کتاب Ace the IELTS برای کسب نمره بالا کلیک بفرمایید.

نحوه مطالعه کتاب High Impact IELTS

پس از دانلود رایگان کتاب High Impact IELTS آن را از فایل زیپ خارج کرده و سپس ابتدا استاتژی بیان شده در هر بخش از کتاب را مطالعه کرده و سپس سوالات تست مربوطه را حل کنید در پایان پاسخ های خود را مقایسه کنید تا نمره شما مشخص شود.

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *