سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation

امتیاز post

در این صفحه درباره اهمیت مطالعه کتاب های مهم آیلتس و تاثیر آن بر کسب نمره بالا و همچنین دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation که یکی از کتاب های بی نظیر توصیه شده برای مطالعه آیلتس می باشد. روش مطالعه این کتاب و همچنین ویژگی های برجسته این کتاب توضیح داده شده است. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation را در انتهای این صفح داشته باشید.

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation

برای دانلود مجموعه این کتاب و داشتن فایل های صوتی بر روی لینک های زیر کلیک کنید و تمامی فایل ها را از سرور اختصاصی مرکز زبان ایران بریتانیا دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation جلد اول

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation جلد دوم

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation جلد سوم

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation فایل صوتی 1

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation فایل صوتی 2

دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation فایل صوتی 3

رای دانلود کتاب های معروف آزمون آیلتس و دیگر کتاب های زبان انگلیسی به صورت کاملا رایگان حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.  همچنین برای دانلود رایگان کتاب Collins English for Exam اینجا کلیک کنید.

توضیحاتی درباره کتاب Focus on IELTS Foundation

کتاب Focus on IELTS Foundation یک منبع آموزشی است که برای آمادگی به آزمون آیلتس (IELTS) سطح پایه طراحی شده است. آزمون IELTS یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان برای افرادی است که می‌خواهند در دانشگاه‌های خارجی تحصیل کنند یا به عنوان یک مهاجر از طریق زبان انگلیسی ویزا دریافت کنند. این آزمون توسط بسیاری از کشورها برای اندازه‌گیری مهارت‌های زبان انگلیسی تعیین می‌شود.

Focus on IELTS Foundation به طور خاص برای دانش‌آموزانی که نیاز به تقویت مهارت‌های زبانی انگلیسی خود دارند، ایجاد شده است. این کتاب معمولاً دارای موارد زیر است:

مهارت‌های چهارگانه

کتاب شما را در چهار مهارت اصلی زبانی یعنی خواندن (Reading), نوشتن (Writing), گوش دادن (Listening) و صحبت کردن (Speaking) آماده می‌کند.

کلاس آیلتس
کلاس آیلتس

آزمون‌های تمرینی

این کتاب شامل سوالات تمرینی و آزمون‌های شبیه به آزمون IELTS است تا شما را با ساختار آزمون آشنا کند و به شما کمک کند تا عملکرد خود را بهبود ببخشید.

تمرینات گرامر و واژگان

برای تقویت دانش گرامری و افزایش دایره واژگان، این کتاب تمرینات و فعالیت‌های مرتبط با گرامر و واژگان ارائه می‌دهد.

مشاوره و راهنمایی

ممکن است کتاب مشاوره و راهنمایی برای بهبود مهارت‌های خاصی چون تلفظ، مهارت‌های مکالمه و نکات آزمون داشته باشد.

تمرینات مکمل و مثال‌های تمرینی

علاوه بر مطالب اصلی، این کتاب معمولاً تمرینات مکمل و مثال‌های تمرینی برای تقویت مهارت‌های خاصی را ارائه می‌دهد.

به عنوان یک منبع آموزشی سطح پایه، Focus on IELTS Foundation معمولاً برای دانش‌آموزانی مناسب است که به مرور زمان به مراحل پیشرفته‌تری از آموزش زبان انگلیسی می‌رسند. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا اساس‌های زبانی خود را تقویت کنید و برای آمادگی به آزمون IELTS بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

ویژگی های کتاب Focus on IELTS Foundation

  • این کتاب شامل اطلاعات دقیقی از انواع آزمون های آیلتس جنرال و آکادمیک است.
  • در هر چهار فصل همراه با تمرین و مثال توضیح داده شده است.
  • هر بخش از کتاب که سخت تر باشد با نکات و راهنمایی های خاص برای زبان آموزان توضیح داده شده است.
  • با مطالعه ی این کتاب زبان آموز می تواند در حد قابل قبولی سطح خود را ارتقاء دهد. و نمره قبولی آزمون را کسب نماید.
ویژگی های کتاب Focus on IELTS Foundation
ویژگی های کتاب Focus on IELTS Foundation

کتاب Focus on IELTS Foundation  دارای فایل PDF و فایل صوتی است. که در فایل PDF  سه کتاب Book، Student Book، Skills booK Teacher’s می شود.

  • در کتاب معلم سعی بر آموزش دقیق پرسش و پاسخ های متداول برای تدریس در کلاس و کمک به بهتر شدن برگزاری کلاس است.
  • در کتاب دانش آموز سعی بر تدریس هر چهار مهارت زبان شده است. زبان آموز با مطالعه ی این کتاب می تواند نتیجه ی قابل قبولی در آزمون آیلتس را کسب نماید.
  • کتاب مهارت به زبان آموز کمک خواهد کرد تا آمادگی خود را برای شرکت درآزمون آیلتس کسب کند. این کتاب شامل تمرینات اضافی برای درک هرچه بهتر مطالب و تسلط بر سوالاتی است. که در آزمون می آید.
  • فایل صوتی کتاب Focus on IELTS Foundation

فایل صوتی این مجموعه به افزایش مهارت Listening  آیلتس و افزایش Speaking آیلتس کمک خواهد کرد. در آزمون های آیلتس اصولا از سه لهجه ی بریتانیایی آیلتس ،آمریکایی آیلتس  و استرالیایی استفاده می شود در این فایل صوتی می توانید این سه لهجه را گوش دهید.

نحوه مطالعه کتاب Focus on IELTS Foundation

برای مطالعه مجموعه این مجموعه کتاب که به صورت دانلود رایگان کتاب Focus on IELTS Foundation در اختیار شما قرار داده شده است ابتدا لغات مهم این کتاب را مطالعه کرده سپس نمونه سوالات طراحی شده را مرور کنید در مرحله آخر موتون اشاره شده را با دقت بخوانید. کلید های که در اخر هر قسمت به آن ها اشاره شده است را حتما یاداشت برداری کنید که میتواند کمک شایانی به شما داشته باشد.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *