سبد خرید
دانلود رایگان کتاب English Collocations in Use در 2 جلد

کتاب English Collocations in Use

1/5 - (1 امتیاز)

کالوکیشن ها یا همایندها، کلماتی هستند که باهم بکار می‌روند و یک ترکیب را تشکیل می‌دهند. دانلود رایگان کتاب English Collocations in Use یادگیری این کلمات به شما کمک می‌کند تا انگلیسی را به صورت طبیعی صحبت کنید و مکالمه‌ای حرفه‌ای داشته باشید. کتاب  English Collocations in Use مجموعه‌ی کاملی از این کلمات را در اختیار شما قرار می‌دهد و یکی از بهترین منابع برای یادگیری کالوکیشنها محسوب می‎شود. برای دانلود رایگان کتاب  English Collocations in Use این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دانلود رایگان کتاب English Collocations in Use

دانلود رایگان کتاب English Collocations in Use جلد اول

دانلود رایگان کتاب English Collocations in Use جلد دوم

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید

معرفی کتاب English Collocations in Use

کتاب English Collocations in Use از مجموعه کتب آموزش زبان انگلیسی In Use توسط ناشر Cambridge University Press منتشر شده است. این کتاب به طور خاص بر روی اصطلاحات (Collocations) در زبان انگلیسی تمرکز دارد و به خواننده‌ها کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر روی استفاده صحیح از کلمات و اصطلاحات در متن‌ها و مکالمات خود پیدا کنند. اصطلاحات یا collocations به ترکیب‌های کلماتی اشاره دارند که به صورت رایج و طبیعی با یکدیگر استفاده می‌شوند.

مهمترین ویژگی‌های کتاب English Collocations in Use عبارتند از:

تنوع موضوعات

این کتاب متنوعی از موضوعات را پوشش می‌دهد و به خواننده‌ها اصطلاحات و collocations مرتبط با موضوعات مختلفی مانند اقتصاد، اجتماع، علوم، ورزش، سفر و… را آموزش می‌دهد.

ساختار یادگیری مرحله به مرحله

کتاب به صورت مرحله به مرحله اصطلاحات را تدریجی آموزش می‌دهد. هر مفهوم و اصطلاح با توضیحاتی کوتاه و مثال‌های عملی همراه است.

تمرینات و تست‌ها

کتاب دارای تمرینات و تست‌های تعاملی برای تثبیت مطالب آموزشی است. این تمرینات به خواننده‌ها این امکان را می‌دهند تا مهارت‌های خود را در استفاده از اصطلاحات تقویت کنند.

لغت‌نامه معنایی

کتاب معانی و ترجمه‌های اصطلاحات را ارائه می‌دهد تا خوانندگان بهتر بفهمند که چگونه این اصطلاحات در متن‌ها به کار می‌روند.

مخاطبان

این کتاب مخصوص افرادی است که در سطوح مختلف آموزشی زبان انگلیسی هستند و می‌خواهند توانایی استفاده از اصطلاحات به صورت مؤثر را بهبود دهند.

کتاب English Collocations in Use یک منبع مفید برای افرادی است که می‌خواهند مهارت استفاده از اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و مکالمات و نوشتار خود را بهبود بخشند. این کتاب به عنوان یک منبع تقویتی برای افزایش دایره واژگان و بهبود مهارت‌های زبانی بسیار مفید است.

ویژگی‌های کتاب  English Collocations in Use

دانلود رایگان کتاب  English Collocations in Useیک منبع آموزشی عالی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و نوشتاری است و به داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، پیشنهاد می‎شود.

ویژگی‌های کتاب  English Collocations in Use
ویژگی‌های کتاب  English Collocations in Use

3 بخش اول کتاب به مفهوم کالوکیشن، انواع و کاربردهای آن می‌پردازد و این ترکیبات را به خوبی معرفی می‎کند. دروس اصلی از بخش چهارم شروع می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های کتاب  English Collocations in Use  می‌توان به دسته‌بندی کالوکیشن‌ها و قرار دادن آن‌ها در قالب یک موضوع اشاره کرد. به این معنی که شما در هر بخش از کتاب کالوکیشن‌های مرتبط با یک موضوع را می‌خوانید و راحت‌تر به ذهن می‌سپارید.

نحوه مطالعه کتاب  English Collocations in Use

کتاب  English Collocations in Useدر هر دو سطح به صورت فایل پی‌دی‌اف در اختیار شما قرار می‎گیرد.  دانلود رایگان کتاب  English Collocations in Use را انجام دهید و مطالعه را از درس اول آغاز کنید. ابتدا کالوکیشن‌های جدید را چندین بار بخوانید و سعی کنید با آن‌ها جمله بسازید. سعی کنید از جملات ساده استفاده کنید و اتفاقات روزمره خود را بر روی کاغذ بیاورید. نوشتن باعث می‌شود تا کالوکیشن‌ها را راحت‌تر به خاطر بسپارید.

پس از مطالعه کامل درس، تمرینات آن را انجام دهید تا واژگان جدید را به طور کامل یاد بگیرید. پاسخ‌هایی که به تمرینات داده‌اید را با پاسخنامه کتاب مقایسه کنید و اشتباهاتتان را برطرف نمایید. در بخشی از کتاب نیز رایج‌ترین اشتباهات زبان‌آموزان بیان شده و نکات مفید و کلیدی برای جلوگیری از این اشتباهات نیز در اختیار مخاطب قرار گرفته است. این بخش را با دقت بخوانید تا اشتباهات دیگران را در آزمون خود تکرار نکنید.

همچنین دانلود رایگان کتاب Barron’s Writing For IELTS یک منبع مفید و کاربردی برای تقویت مهارت رایتینگ است می باشد قرار گرفته است.

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *