سبد خرید
دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS

دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS

3.6/5 - (26 امتیاز)

در این صفحه دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS داده شده است. توضیح کاملی درباره این کتاب و همچنین نحوه مطالعه این کتاب داده شده است. برای دریافت درباره اهمیت و همچنین دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

توضیح مختصری درباره ی کتاب BRIDGE TO IELTS

کتاب BRIDGE TO IELTS برای داوطلبان آزمون آیلتس به چاپ رسیده است. برای داوطلبین آزمونی که در ابتدای مسیر راه هستند و زبان آنها در حد 3.5 یا 4 می باشند بسیار مناسب است. این کتاب هم برای دانش آزمون آیلتس آکادمیک و هم دانش آموزان داوطلب آیلتس جنرال مناسب می باشد. این مجموعه عموما مناسب داوطلبانی است که سطح زبانی متوسط رو به پایینی دارند. برای ارتقا نمره برای افراد بسیار مناسب است. با دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS تمامی افراد میتوانند داوطلبان با 12 درس با موضوعاتی متفاوت (مانند ،ساختمان ها، شهر ها، خانواده، تحصیل و غیره) مواجه خواهند شد.

با مطالعه ی این کتاب علاوه بر هر چهار مهارت زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب) مهارت هایی مثل واژگان، گرامرو تلفظ نیز آموزش خواید دید.

ویژگی های بی نظیر کتاب BRIDGE TO IELTS

از ویژگی های بی نظیر این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  این مجموعه شامل هر چهار مهارت زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب) می باشد.
  • تمام تمرینات موجود در کتاب کاملا مطابق آزمون اصلی آیلتس می باشد.
  •  در نگارش این کتاب سعی شده است. تا تمام نکات کاربردی و همه نکات آزمون آیلتس به زبان آموزان آموزش داده شود.
  •  این مجموعه کامل شامل کتاب کار،دانش آموز،کتاب معلم و فایل های صوتی است.
  •  این کتاب تمریناتی نیز برای ارتقا ء سطح واژگان و گرامر داوطلبان ارائه داده است
ویژگی های بی نظیر کتاب BRIDGE TO IELTS
ویژگی های بی نظیر کتاب BRIDGE TO IELTS

این کتاب برای بالا بردن سطح درک مطلب در قسمت ریدینگ و همچنین با بالابردن توع گرامری برای رایتینگ میتواند بسیار مناسب باشد. با دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS داوطلبین میتوانند ایده مناسب برای موضوعات مختلف داشته باشید.

دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS با کیفیت

دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS فایل PDF

پس از دانلود رایگان کتاب BRIDGE TO IELTS آن را از حالت فشرده خارج کرده و فایل های صوتی به صورت PDF و فایل های صوتی به صورت فایل MP3  می باشد.

نحوه مطالعه کتاب BRIDGE TO IELTS

برای مطالعه این کتاب ابتدا ساختار توضیحی ابتدای هر فصل را با دقت مطالعه کنید سپس برای آن قسمت تست های مربوطه را انجام دهید و در مرحله آخر جواب های داده شده را تطبیق دهید. در مرحله آخر برای بررسی پاسخ های خود با واسخ نامه

مشاوره رایگان برای آزمون های بین المللی

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی. برای دانلود کتاب داستان جذاب دانلود کتاب انگلیسی Animal farm اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایان بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *