سبد خرید
دانلود رایگان کتاب Better English Pronunciation در 2 جلد

کتاب Better English Pronunciation

امتیاز post

دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation که یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی زبان‌ انگلیسی برای یادگیری تلفظ درست کلمات است. با این کتاب می‎توانید تلفظ خود را بهبود بخشید و به خوبی انگلیسی را صحبت کنید. برای دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation

دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation

برای داشتن کتاب های متنوع و رایگان زبان انگلیسی به خصوص آزمون های بین المللی حتما از دسته کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

معرفی کتاب better English Pronunciation

کتاب Better English Pronunciation یک کتاب آموزشی است که به تقویت تلفظ و اصوات انگلیسی برای افرادی که زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی یاد می‌گیرند، کمک می‌کند. این کتاب‌ها معمولاً به عنوان منابع آموزشی در دوره‌های زبان انگلیسی برای افراد بزرگتر و کودکان استفاده می‌شوند.

کتاب Better English Pronunciation ممکن است توسط نویسندگان مختلفی نوشته شده باشد و به شما تمرینات و توصیه‌هایی برای بهبود تلفظ و توانایی گفتاری در انگلیسی ارائه دهد. موضوعات معمولاً شامل تشخیص و تمرین صداها و لهجه‌های مختلف، تلفظ کلمات و عبارات، استرس و اینتونیشن (نحوه تلفظ جملات)، و دیگر جنبه‌های مرتبط با تلفظ انگلیسی می‌شوند.

برخی کتب با عنوان Better English Pronunciation معروف‌تر از دیگرها هستند، اما برای مطالعه یا خرید این کتاب، شما باید نویسنده و ناشر دقیق کتاب را بیابید و سپس آن را از کتابخانه‌ها یا فروشگاه‌های کتاب تهیه کنید.

تلفظ درست واژه‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زبان‌آموزان است. بسیاری از زبان‌آموزان مهارت‎های 4 گانه خود را به خوبی تقویت می‌کنند، اما در مکالمه ضعف دارند و نمی‌توانند کلمات را به درستی تلفظ کنند. اگر می‌خواهید تلفظی درست و قوی داشته باشید و مانند یک انگلیسی زبان صحبت کنید باید یک منبع خاص تلفظ را مطالعه نمایید. دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation یک منبع عالی برای یادگیری تلفظ لغات انگلیسی است.

دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation یک مجموعه موفق و کاربردی است. این مجموعه به مباحث مرتبط با تلفظ در زبان انگلیسی می‌پردازد و به زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته پیشنهاد می‌شود. کتاب better English Pronunciation توسط J.D. O’Connor ،مدرس آواشناسی دانشگاه لندن، تألیف شده و دانشگاه کمبریج نیز آن را منتشر کرده است.

مجموعه better English Pronunciation 7 بخش را شامل می‌شود و در انتها تمریناتی را نیز برای یادگیری بهتر زبان‌آموز ارائه می‌کند. بخش‌های مختلف کتاب عبارتند از:

  • بخش اول: مباحث تلفظ
  • بخش دوم: نحوه عملکرد اندام‌های گفتاری در انگلیسی
  • بخش سوم: صامت‌های زبان انگلیسی
  • بخش چهارم: ادامه صامت‌ها
  • بخش پنجم: مصوت‌های زبان انگلیسی
  • بخش ششم: کلمات در گروه‌ها
  • بخش هفتم: لحن

ویژگی‌های کتاب better English Pronunciation

برای این‌که بتوانید کلمات را به درستی تلفظ کنید، باید با دقت بشنوید و تکرار کنید. برای این‌که این کار را به خوبی انجام دهید، در قدم اول باید آواها و صداها را بشناسید. دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation آواها و صداهای زبان انگلیسی را با مثال‌های متعدد به زبان‏آموزان خود معرفی می‎کند. این کتاب برای یادگیری بیشتر، کلمات هم‌آوا، که تلفظ مشابهی دارند را در کنار هم قرار می‎دهد و باهم مقایسه می‎کند.

ویژگی‌های کتاب better English Pronunciation
ویژگی‌های کتاب better English Pronunciation

از دیگر ویژگی‌های دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation، معرفی علائم فونتیک و کاربرد آن‌ها در متن است. این کتاب به همراه یک فایل صوتی ارائه می‎شود و امکان یادگیری بهتر و ملموس‎تر را برای مخاطب فراهم می‌آورد. کتاب better English Pronunciation تمرین‌های متعددی دارد و فرصت خودارزیابی را نیز در اختیار زبان‌آموز قرار می‌دهد.

نحوه مطالعه کتاب better English Pronunciation

دانلود رایگان کتاب better English Pronunciation به صورت فایل پی‌دی‌اف همراه با فایل‌های صوتی در اختیار شما قرار می‎گیرد.  فایل کتاب را از انتهای همین صفحه دانلود کنید و مطالعه را از فصل اول آغاز نمایید. بخش‌های کتاب را به ترتیب بخوانید و فایل‌های صوتی را نیز به دقت گوش دهید.

تمرین‌های کتاب به شما کمک می‌کند تا میزان یادگیری خود را بسنجید و اشکالاتتان را برطرف کنید. پاسخنامه تمرین‌ها در انتهای کتاب آورده شده است. جواب‌های خود را با پاسخنامه تطبیق دهید و اشتباهاتتان را اصلاح کنید. با تکرار و تمرین می‌توانید تلفظ خود را بهبود بخشید و انگلیسی را به صورت حرفه‌ای صحبت کنید. اگر به دنبال تقویت تلفظ زبان انگلیسی خود هستید، دانلود رایگان کتاب Test Your Pronunciation را از دست ندهید

مشاوره با مرکز زبان ایران بریتانیا

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام ایران – بریتیش جستجو نمایید. حتما از فروشگاه دوره های آموزش زبان انگلیسی هم دیدن نمایید. همچنین حتما از مقاله های موجود برای آزمون سلپیپ استفاده کنید. مجموعه ایران بریتانیا بهترین امکانات و مجموعه های آموزش زبان انگلیسی را برای شما عزیزان تدارک دیده است.  در ادامه میتوانید برای کسب بسته های خودآموز سلپیپ که پکیج سلپیپ می باشد و همچنین پکیج دولینگو به صفحه های مورد نظر مراجعه فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا تمامی کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبین عزیز قرار می دهد. با بالاترین کیفیت آموزشی.

کانال تلگرامی ایران بریتانیا
کانال تلگرامی ایران بریتانیا

برای شرکت در کلاس های تخصصی آزمون های بیین المللی مانند آیلتس و یا تافل و دولینگو و غیره با مرکز زبان ایران بریتانیا تماس حاصل فرمایید. مرکز زبان ایران بریتانیا برای تعیین سطح رایگان تمامی کاربران مواردی گنجانده شده است که به صورت کاملا رایگان میتوانید در آزمون آزمایشی شرکت کرده و همچنین برای مشاوره با مرکز ایران بریتانیا میتوانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره این مرکز و مشاوران دلسوز ما برخوردار شون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *